bazarnews

ثبت لبخند رضایت مشتریان شرکت نرم افزاری محک 10 ساله شد

یک شرکتی نرم افزاری، براساس اصل مسئولیت اجتماعی و به پاس یک دهه همراهی مشتریان خود به عموم مردم ،«نرم افزار حسابداری شخصی» را هدیه داد.


به گزارش اخبار رسمی به نقل از شرکت نرم‌افزار حسابداری محک، این رویداد به مناسبت سیزدهم دی‌ماه و همزمان با سالروز تأسیس این شرکت آغاز شد تا جشن ۱۰سالگی با شعار «یک دهه افتخار و نوآوری» برای مشتریان، کارکنان و نمایندگان این شرکت شیرین‌تر شود. 

فرهاد فرهوش مدیرعامل شرکت محک با بیان این خبر گفت: هدف از برگزاری این رویداد، قدردانی از همراهی مشتریانی بود که به تولید محصولات و خدمات باکیفیت احترام گذاشتند و در این یک دهه با ما همراه بودند. 

او ادامه داد: علاوه بر مشتریان این شرکت، عموم مردم هم می‌توانستند در این مدت محدود، با مراجعه به سایت محک و ثبت اطلاعات، نام و شماره موبایل را اعلام و اپلیکیشن رایگان نرم‌افزار حسابداری شخصی را دریافت کنند. 

او با اشاره به فعالیت‌های این موسسه گفت: این شرکت با شعار «خلق طعم جدیدی از نرم‌افزارهای مالی و مدیریتی» با همراهی خانواده‌ای ۵۰ هزارنفری در تمام نقاط کشور فعالیت دارد و تولید نرم‌افزارهای مالی و مدیریتی را انجام می‌دهد. 

وی در خصوص تنوع محصولات هم توضیح داد: تولید و پشتیبانی انواع نرم‌افزارهای حسابداری و مدیریتی با تکنولوژی‌های روز دنیا در قالب محصولات ساده و نوآورانه‌ هدفی بوده است که در حوزه‌های حسابداری فروشگاهی، حسابداری شرکتی، حسابداری تولیدی و حسابداری شخصی به محصول منجر شده است. 

وی تاکید کرد: ساده‌تر، دقیق‌تر و سریع‌تر شدن امور مالی و مدیریتی کسب‌وکار‌ها و اشخاص سرتاسر کره زمین هدفی است که با ارائه این نرم افزار‌ها دنبال می‌کنیم.





انتشار محتوا:اخبار رسمی