bazarnews

کد خبر:13960122245787132
تاریخ انتشار:29 فروردین 1396 - 17:38
با هدف تسهیل فرایند آزمایشگاهی و نمونه‌گیری 

وب‌سایت آزمایش آنلاین با هدف تسهیل فرایند آزمایشگاهی و نمونه‌گیری در فروردین ماه 1396 رونمایی شد.


به گزارش روابط عمومی آزمایش آنلاین، محمد مجددی مدیرعامل این شرکت خبر از آغاز به کار وب‌سایت این مجموعه به نشانی www.AzmayeshOnline.com در حوزه آزمایشگاهی در فروردین 1396 داد.

محمد مجددی گفت: در این پایگاه اینترنتی بخش‌های متنوع و تازه‌ای قابل دسترسی است که مهم‌ترین بخش این وب‌سایت امکانی است که از طریق آن می‌توان بدون نیاز به مراجعه حضوری به آزمایشگاه، آزمایش داد.

مجددی با بیان این‌که این شرکت تمام تلاش خود را برای افزایش رضایت و کیفیت خدمات آزمایشگاهی در ایران به کار می‌برد گفت: یکی از مهمترین اهداف راه‌اندازی این پایگاه اینترنتی حل کابوس آزمایش‌دادن برای کارمندان، زنان بچه‌دار و سال‌خوردگانی است که امکان رفتن به آزمایشگاه را ندارند.

او افزود: آزمایش تشخیص طبی آنلاین در شرایطی که آزمایشگاه مورد نظر از افراد دور است، بیمار کهنسال است و امکان حضور در آزمایشگاه را ندارد یا فرد نمی‌داند آزمایش موردنیازش توسط چه آزمایشگاهی صورت می‌گیرد به افراد کمک می‌کند در هر زمان و مکانی نمونه خون خود را با جت‌آزمایش به آزمایشگاه مورد نظر خود بدهند.

مجددی هم‌گامی آزمایش‌آنلاین را با علم روز را از مهم‌ترین سیاست‌های شرکت دانست و افزود: از آنجا که به دنبال توسعه فعالیت‌ها در شهرهای دیگر هستیم از تمام علاقه‌مندان به همکاری و دارای تخصص ژنتیک و علوم آزمایشگاهی، مدیران و سرپرستان آزمایشگاه‌ها و سرمایه‌گذاران و مدیران مالی دعوت به همکاری می‌شود.





انتشار محتوا:اخبار رسمی