bazarnews

با شروع فعالیت کسب و کارها در سال جدید

دهمین نمایشگاه بین‌المللی بورس، بانک و بیمه (فاینکس 2017) به عنوان بزرگترین رویداد مالی در کشور از 26 تا 29 فروردین ماه از ساعت 9 الی 17 در محل دائمی نمایشگاه بین المللی تهران برگزار و پورتال سامان با رویکرد معرفی آخرین دستاوردها و راهکارهای پورتال تخصصی حوزه بانک و بیمه در این رویداد حضور یافت.


شاهرخ انصاریان مدیر بازاریابی شرکت سازه اطلاعات سامان (پورتال سامان) با بیان این خبر افزود، فاینکس 2017 نیز همچون ادوار قبلی برگزاری این رویداد با استقبال گسترده و مشارکت همه جانبه بانک‌ها، بیمه‌ها و شرکت‌های فعال در بازار سرمایه همراه است و پورتال سامان از 26 فروردین الی 29 فروردین با حضور در سالن 38 غرفه 424 نمایشگاه بین المللی تهران، میزبان مدیران و کارشناسان صنعت بانک و بیمه می باشد.

وی با اشاره به اینکه پورتال سامان با دارا بودن 14 مشتری بانکی و بیمه ای، بیشترین سهم بازار در حوزه پورتال های بانکی و بیمه ای را داراست، اعلام نمود که هدف اصلی پورتال سامان از حضور در این نمایشگاه، عرضه دو محصول تخصصی راهکار پورتال بانکی و راهکار پورتال بیمه ای به فعالان این بخش است.

وی در ادامه با اشاره به ارائه راهکار پورتال ویژه بانک ها و موسسات مالی اعتباری و تجارب حاصل از اجرای پروژه های متعدد پورتال اینترنتی و درون سازمانی و توسعه خدمات و فرآیندهای الکترونیکی در بانک های تجارت، سینا، سرمایه، ایران زمین و توسعه صادارت ایران به عنوان مشتریان حوزه بانکی محصول پورتال سامان، در خصوص مشخصات و ویژگی های راهکار مذکور گفت: راهکار ویژه پورتال سامان برای بانک ها و موسسات مالی و اعتباری مبتنی بر مجموعه سامانه های ویژه سازی شده، استانداردها و روش های اجرایی است. ترکیب این سامانه ها، استانداردها و روش های اجرایی در پروژه های متعدد پورتال های بانکی اجرا شده توسط شرکت مهندسی سازه اطلاعات سامان و ضریب بالای موفقیت این پروژه ها، توجیه ارائه این ترکیب به عنوان یک راهکار ویژه پورتال برای بانک ها و موسسات مالی و اعتباری است.
 
وی در ادامه معرفی محصولات مورد عرضه در این نمایشگاه، افزود: راهکار پورتال ویژه شرکت های بیمه ای که در فاینکس 2017 معرفی خواهد شد مبتنی بر مجموعه ای از سامانه های ویژه سازی شده صنعت بیمه، استانداردها و روش های اجرایی خاص پروژه های پورتال در شرکت های بیمه است. نتیجه این راهکار پیاده سازی پورتال سازمانی یک شرکت بیمه در دو بعد اینترنتی و درون سازمانی است. ایجاد نظام طبقه بندی اطلاعات، محتوا و خدمات الکترونیکی و ارائه آن در پورتال سازمانی، از دیگر نتایج اجرایی سازی این راهکار خواهد بود.

مدیر بازاریابی پورتال سامان، این رویداد را فرصتی مناسب برای مشارکت کنندگان داخلی جهت شناخت نزدیک از فناوری ها، دستاوردها و استاندارد های جدید در عرصه بین المللی و همچنین در بخش بین المللی برگزاری آن را  فرصتی برای مشارکت کنندگان خارجی جهت رویارویی نزدیک با ظرفیت ها، پتانسیل های سرمایه گذاری بالفعل و بالقوه در حوزه های بورس، بانک و بیمه کشور عنوان کرد و ابراز امیدواری نمود در فرصت چهار روزه برگزاری این رویداد بتوانیم ضمن تجدید دیدار با مشتریان جاری،زمینه آشنایی متقابل فعالان حوزه بانک و بیمه کشور با توانمندی های شرکت سازه اطلاعات سامان و محصول پورتال سامان نیز فراهم شود.

لازم به ذکر است که فاینکس ۲۰۱۷ روز بیست و ششم فروردین ماه طی مراسمی رسمی با حضور دکتر علی طیب نیا وزیر امور اقتصادی و دارایی، دکتر محمد جواد ظریف وزیر امور خارجه، دکتر ولی الله سیف رییس کل بانک مرکزی، عبدالناصر همتی رییس کل بیمه مرکزی و دکتر شاپور محمدی رییس سازمان بورس و اوراق بهادار کار خود را آغاز کرد.





انتشار محتوا:اخبار رسمی