bazarnews

کد خبر:13960431255087424
تاریخ انتشار:2 مرداد 1396 - 14:13
در بزرگداشت بیستمین سالگرد روز ملی صنعت و معدن معرفی شد:

مراسم بزرگداشت بیستمین سالگرد روز ملی صنعت و معدن با حضور معاون اول ریاست جمهور، وزیر صنعت، معدن و تجارت و رئیس سازمان انرژی اتمی، برخی نمایندگان مجلس شورای اسلامی و نیز نمایندگان تشکل‌های خصوصی و دولتی فعال در بخش صنعت و معدن امروز در سرسرای اجلاس سران کشورهای اسلامی برگزار شد.


به گزارش روابط عمومی شرکت سیمان خاش، خسرو جامعی، مدیرعامل شرکت سیمان خاش  روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: مراسم بزرگداشت بیستمین سالگرد روز ملی صنعت و معدن با حضور معاون اول ریاست جمهور، وزیر صنعت، معدن و تجارت و رئیس سازمان انرژی اتمی، برخی نمایندگان مجلس شورای اسلامی و نیز نمایندگان تشکل‌های خصوصی و دولتی فعال در بخش صنعت و معدن امروز در سرسرای اجلاس سران کشورهای اسلامی برگزار شد.
وی افزود: شرکت سیمان خاش در این مراسم به عنوان یکی از 10 صنعت برتر کشور انتخاب شد.
وی با تبریک این موفقیت به مردم سیستان و بلوچستان و خاش گفت: خداوند را شاکریم در سال‌های متوالی به همت کارگران و کارکنان سخت کوش شرکت سیمان خاش توانسته ایم در عرصه تولید و توجه به کیفیت، فروش و صادرات و استاندارد از عملکرد موفق خود در ابعاد استانی، منطقه ای و ملی دفاع کنیم.
مدیرعامل شرکت سیمان خاش سیستان و بلوچستان بیان کرد: حمایت‌های دولت، تعامل با نمایندگان مجلس و بهره گرفتن از ظرفیت‌ها و اتکا به توان نیروهای بومی به موفقیت‌های این شرکت کمک کرده است.
جامعی افزود: برنامه‌های این شرکت در حول محور اقتصاد مقاومتی، اشتغال و تولید هدفگذاری شده است.
وی گفت: شاخص ‌هایی مانند استفاده از کالای داخلی، توجه به تولید ملی و نقش سیمان خاش در حوزه تولید و اشتغال مدنظر این مجموعه قرار دارد.





انتشار محتوا:اخبار رسمی