bazarnews

کد خبر:13960629261617677
تاریخ انتشار:4 مهر 1396 - 14:12

وبسایت iTECH24.ir خوانندگان را از آخرین اتفاقات و خبرهای علم و تکنولوژی روز با خبر می‌سازد، به آنان آموزش‌هایی می‌دهد که شاید به راحتی در اختیارشان قرار نگیرد و محصولاتی که کاربران در موردش کنجکاو هستند را جعبه گشایی می‌کند و به نگاه نقد می‌کشاند.

آینده را امروز لمس کنید.

به گزارش سایت آی تک 24، دنیای علم و تکنولوژی روز همواره پر از شگفتی بوده و طی سالیان گذشته هیچ چیز بیشتر از اینکه تکنولوژی روز آینده به چه شکل خواهد بود انسان را به وجد نیاورده است. بررسی آثار گذشتگان نشان میدهد که ما امروزه حتی از آنچه آنان برای آینده ترسیم می‌کردند هم فراتر رفته ایم اما شاید این موضوع چندان هم اهمیت نداشته باشد. پس موضوع مهم کجاست؟ موضوع مهم اینجاست که آینده تکنولوژی روز چه شکلی خواهد بود؟ داستان‌های علمی تخیلی، فیلم‌های سینمایی، تصاویر مفهومی و … همگی سعی دارند قسمت‌هایی از آینده ی تکنولوژی روز را در ذهن مخاطب به تصویر بکشند و جرات می‌توان گفت که هر چیزی که ذهن انسان بتواند آنرا تخیل کند، قابل اجراست ولی سوال بعدی این است که از کجا بفهمیم که چقدر به چنین آینده ای نزدیک شده ایم!؟ آیا معیار خاصی برای اندازه گیری آن وجود دارد!؟ پاسخ مثبت است! در واقع راه‌های بسیاری برای اندازه گیری اینکه تا چقدر در آینده زندگی می‌کنیم وجود دارد اما شاید هیچ کدام مانند اینکه خودمان پا به پای آن پیش برویم، جدیدترین‌های تکنولوژی روز را برای اولین بار ببینیم و در اصطلاح آینده را امروز لمس کنیم، برایمان هیجان انگیز نباشد!! اما خب، چگونه؟؟ پاسخ این سوال را در این سایت خلاصه کرده‌ایم: iTECH24.ir

 

آی تک 24 چگونه آغاز شد؟

پس از 7 سال تجربه در وبسایت i-iPhone.ir و تبدیل شدن به یک وبسایت تخصصی آیفون، تیم مدیریت این سایت تصمیم گرفت به منظور راحتی بیشتر مخاطبان دامنه فعالیت خود را افزایش داده و جهانی فراتر از آیفون را پیش روی مخاطبان قرار دهد و این پیشرفت ورود به دنیای تکنولوژی روز بود! وبسایت iTECH24.ir که همانند دروازه ای برای ورود به چنین دنیایی راه‌اندازی شد. این وبسایت خوانندگان را از آخرین اتفاقات و خبرهای علم و تکنولوژی روز با خبر می‌سازد، به آنان آموزش‌هایی می‌دهد که شاید به راحتی در اختیارشان قرار نگیرد، محصولاتی که کاربران در موردش کنجکاو هستند را جعبه گشایی می‌کند و به نگاه نقد می‌کشاند و از همه اینها مهمتر وجود بخش رسانه این وبسایت بوده و البته ویدئوهای اختصاصی که توسط تیم تحریره آی تک 24 ترجمه و تولید می‌شوند، همچنین برنامه صوتی و ویدئویی تکنولوژی پلاس که مخاطبان را از آنچه در دنیای تکنولوژی روز در طول یک ماه می‌گذرد، مطلع می‌کند. از تمام این حرفها که بگذریم بخش “صد سال در یک شب” را نمی توان از دست داد و در واقع وجه تمایز آی تک 24 هم همین بخش است!! مطالب این بخش توسط بنیان گذاران وبسایت نوشته می‌شود که در آن راه‌های موفقیت و تجربیات بنیان‌گذاران به صورت رایگان در اختیار کاربران سایت قرار می‌گیرد که ممکن است علاوه بر متن شامل ویدئوهای اختصاصی بنیان‌گذاران هم باشد!

به این ترتیب می‌توان گفت iTECH24.ir یکی از بهترین گزینه‌های پیش رو در زمینه آگاهی از تکنولوژی روز است که توسط یک تیم تحریریه قوی پشتیبانی می‌شود و تمامی امکانات لازم برای راحتی بیشتر کاربران فراهم آورده است که شامل طراحی مجدد رابط کاربری بر اساس مطالعه ای دقیق بر تجربه کاربری است.

در آخر باید گفت iTECH24.ir تنها یک وبسایت ساده در زمینه تکنولوژی روز نیست بلکه راهی است برای اینکه بتوانید آینده را امروز لمس کنید!

 





انتشار محتوا:اخبار رسمی