bazarnews

تنها 15 روز فرصت دارید:

فعالان بازاریابی دیجیتال به همت شرکت شتاب‌دهنده کسب‌وکار پویش در همایش بزرگ آینده بازاریابی برای رقم زدن تحول بنیادین در کسب‌وکار خود، 21 مهرماه 1396 گرد هم می‌آ‌یند و تنها 15 روز برای ثبت‌نام در آن فرصت باقی است.

بزرگترین رویداد سال به کمک افزایش فروش شرکت ها می آید

به گزارش روابط عمومی همایش آینده بازاریابی، محمدصادق مالکی مدیرعامل شتاب دهنده پویش در این رابطه گفت: در همایش بزرگ آینده بازاریابی به دنبال نمایش چهره جدید بازاریابی و راهکارهای افزایش فروش هستیم که کسب و کار افراد با استفاده از این راهکارها و خلق ایده‌های نو متحول می‌شود.
وی با اشاره به اینکه ارتقای اعتبار کسب‌وکار حرفه‌ای با قرار گرفتن در کنار اساتید بزرگ علم بازاریابی در این همایش  میسر شده است، افزود: همایش‌های تخصصی فرصتی برای استفاده از تجربیات متخصصان یک حوزه و فراهم شدن فرصت همکاریهای استراتژیک برای شرکت کنندگان هستند و از جایی که ایجاد شراکت‌های راهبردی و توسعه شبکه اجتماعی رمز موفقیتی است که افراد در دنیای کنونی کسب‌وکار به آن نیاز دارند، در حال حاضر این فرصت در همایش بزرگ آینده بازاریابی برای شرکت‌کنندگان فراهم شده است.
مالکی ادامه داد: سالانه فقط هزار نفر از مدیران ایرانی فرصت شناخت و به کارگیری راهکارهای جهانی برای رونق کسب‌وکار خود را دارند واین امکان اکنون برای مدیران ایرانی فراهم شده است تا با قرار گرفتن رودرروی اهل فن از سراسر ایران و جهان، آرامش را در کسب‌و‍‌کار خود تجربه کنند.
وی در خصوص سخنرانان این همایش اظهار داشت: همانگونه که پیش‌تر در این خصوص اطلاع رسانی شد، در همایش آینده بازاریابی کارشناسان برجسته‌ای چون دکتر احمد روستا، مایکل لی اندررئیس آکادمی بازاریابی تعاملی و مستقیم اتحادیه اروپا و برنده جایزه بهترین سخنران در حوزه مارکتینگ، دکتر یحیی علوی و دکتر حمیدرضا اسماعیل خو به ارائه دیدگاه‌های خود در مورد آینده بازاریابی در ایران و جهان خواهند پرداخت.
 مدیرعامل شتاب دهنده پویش ادامه داد: علاوه بر استفاده از سخنرانی اساتید مطرح، شرکت‌کنندگان می‌توانند از تجربیات مدیران برندهای بزرگ ایران مانند اسنپ، بامیلو، علی بابا و ... نیز بهره‌مند شده و به شبکه سازی و ارتباط و هم‌افزایی با سایر همکاران خود بپردازند.
وی در خصوص سایرفعالیت‌های این همایش نیز اذعان داشت: برگزاری نمایشگاه جانبی این گردهمایی از دیگر نکاتی است که درخور توجه است که در آن بیش از 20 برند مطرح از آژانس‌های ارائه دهنده خدمات دیجیتال مارکتینگ حضور دارند. شرکت کنندگان و مدیران سازمان‌ها می‌توانند برای مشاوره و درخواست خدمات به این بخش مراجعه کنند.
مالکی همچنین اذعان داشت: در شتاب دهنده کسب و کار پویش از طریق برگزاری این همایش فرصتی فراهم شده است که مدیران کسب‌وکارهای دیجیتال و بنگاه‌های اقتصادی بتوانند علاوه بر استفاده از ترفندهای پیچیده‌ای که در این همایش به آنان آموخته می‌شود، با استراتژیهای بازاریابی رقبا هم مقابله کنند  
وی در پایان تصریح کرد: سعی داریم با برگزاری سالانه این رویداد علمی، ترویجی و ملی و با توانمندسازی و آشنایی مدیران بنگاه‌های اقتصادی و فعالان صنعت بازاریابی بتوانیم در این فعالان هم‌افزایی و همکاری ایجاد کرده و نقش موثری در شکوفایی اقتصاد ملی و رشد اقتصادی کشورمان داشته باشیم.
براساس این گزارش، در کنار سخنرانی اساتید برجسته حوزه بازاریابی و کسب‌وکار، پنل تخصصی با حضور  محمدصادق مالکی مدیرعامل شتاب دهنده پویش، همچنین کارشناسان دیگری همچون جلال روحانی، موسس و مدیرعامل آژانس بازاریابی Digromy، احسان عمرانی، معاونت مارکتینگ صبا ایده و مدیر پروژه فیلیمو، پویا زارعی معاونت اسبق مارکتینگ اسنپ، مجید کثیری، موسس و مدیرعامل اخبار رسمی، حسین وحدانی، مدیر محتوای علی بابا و حمیدرضا محمودی عضو هیئت مدیره و مدیر بازرگانی فست کلیک برگزار می‌شود.

گفتنی است، علاقه‌مندان به حضور در این رویداد که در تاریخ 21 مهرماه 1396 و در سالن همایش خلیج فارس پژوهشکده نیرو برگزار خواهد شد، می‌توانند با مراجعه به آدرس اینترنتی http://conf.pooyeshacc.com  برای ثبت‌نام و کسب اطلاعات بیشتر اقدام و یا یا با شماره 02122028650 تماس حاصل کنند.

 





انتشار محتوا:اخبار رسمی