bazarnews

قیاس شرایط ویژه ای برای خرید نرم افزار حسابداری بوجود آورده است

در خرید نرم‌افزار حسابداری شرکتی، کیفیت محصول و پشتیبانی قوی در کنار قیمت مناسب از مهمترین عوامل هستند. در طرح ویژه‌ی فروش مهرماه، امکانات متمایز قیاس را بدون هیچ هزینه‌ای استفاده نمایید!

فروش ویژه‌ی پاییزی

بسته‌ی نرم افزار جامع مالی و تولیدی

در یک مجموعه‌ی تولیدی مهم‌ترین موضوع مطرح شده محاسبه‌ی بهای تمام شده‌ی محصولات خط تولید است که بدست آوردن این عدد، کنترل و محاسبات دقیقی را بر روی هزینه‌های مواد، دستمزد و ... نیاز دارد. بسته‌ی نرم‌افزار تولیدی قیاس این امکان را در اختیار شما قرار می‌دهد تا با استفاده از  قابلیت کنترل، تولید و موجودی مواد اولیه انبار، خواب سرمایه و حجم نگهداری مواد اولیه‌ی خود را مدیریت کنید. امکان پیش‌بینی احتیاجات مواد اولیه و همچنین شناسایی کالاهای پر سود و کم سود خود را داشته باشید و در نهایت برای خطوط تولید خود برنامه‌ریزی دقیقی انجام دهید.

بسته‌ی نرم افزار جامع مالی و بازرگانی

در شرکت‌های بازرگانی مدیریت تمام جریان‌های مربوط به خرید و فروش کالا، نگهداری موجودی، مباحث حسابداری و سود و زیان، اموری پرکاربرد و حجیم هستند؛ در بسته‌ی بازرگانی قیاس این قبیل فعالیتهای مجموعه‌ی بازرگانی شما پوشش داده شده است. باتوجه به حساسیت سیستم خرید و فروش و مبحث مغایرت انبار، با استفاده از گزارشات مدیریتی، امکان کنترل فاکتورهای خرید و فروش و موجودی کالا در هر لحظه برای مدیران وجود دارد.

بسته‌ی نرم افزار جامع مالی و خدماتی

امروزه امکان صدور فاکتور خرید و فروش در فرآیند فروش مجموعه‌هایی که انواع خدمات را به مشتریــان ارائه می‌دهند کاربرد حائز اهمیتی دارد. مجموعه‌هایی که خدمات خود را به همراه کالا ارائه می‌دهند، نیازمند سیستمی هستند که امکان ترکیب ارائه خدمات و کالا را در فاکتور دارا باشد و بتواند مدیریت خدمات را یکپارچه انجام دهد. قیاس در بسته شرکت‌های خدماتی خود با در کنار هم قرار دادن ماژول‌های نرم افزاری، جوابگوی نیاز این گونه از شرکت‌ها است.

بسته‌ی نرم افزار جامع مالی و حسابداری

معمولا جریان گردش مالی شرکت‌‌ها حجم بالایی دارد و بدون وجود ابزارهای مناسبی که بتوانند این گردش‌ها را کنترل کنند، مدیریت این جریان به سختی امکانپذیر خواهد بود. در یک مکانیزاسیون مالی صحیح و کامل انتظار می‌رود تمامی مراودات مالی از طریق نرم افزار ثبت شود و نتیجه عملکرد مالی آنها در قالب صدور اتوماتیک اسناد حسابداری به سیستم حسابداری منتقل گردد. در بسته‌ی مالی قیاس با یکپارچه سازی سیستم‌های حسابداری و خزانه‌داری امکان تعریف چند صندوق، بانک‌ها، دسته چک‌ها، انجام راحت و سریع کلیه دریافت‌ها و پرداخت‌ها به صورت نقد، چک و... توسط اپراتورهای مبتدی بدون نگرانی از تبعات آن در سیستم حسابداری و ثبت اتوماتیک اسناد آن وجود دارد.

نرم افزار حسابداری و مالی شرکتی؛ مطابق نیاز کسب و کار شما

در صورتی که نیاز کسب وکار شما به نرم‌افزارهای حسابداری و شرکتی در 5 بسته از پیش تعریف شده ما نباشد، می‌توانید از طریق مشاوره‌ی رایگان کارشناسان فروش ما و ارائه‌ی موارد مورد نیاز، بهترین نرم افزار حسابداری منطبق با کسب و کارتان را از ما دریافت نمایید.

منبع: گروه نرم افزاری قیاس





انتشار محتوا:اخبار رسمی