bazarnews

به همت گروه بین الملل رامان و در26 بهمن ماه 96

اولین دوره‌ی جامع آموزشی توسعه کسب و کار در صنعت خدمات با رویکرد ویژه به آژانس‌های مسافرتی، هتل‌ها و رستوران‌ها و با حضور صاحبان و مدیران رستوران‌ها‌، هتل‌ها و آژانس‌های مسافرتی و همچنین کارآفرینان و کارشناسان اقتصادی در تاریخ 26 بهمن ماه 96 برگزار می‌شود.

اولین دوره جامع آموزشی توسعه کسب و کار در صنعت خدمات برگزار می‌شود

به گزارش روابط عمومی گروه بین الملل رامان؛ بهنام جلالی مدیر عامل گروه بین الملل رامان هدف از برگزاری این دوره را ارتقای سطح دانش رستوران‌ها، هتل‌ها و آژانس‌های مسافرتی بیان کرد و گفت: به دنبال آن هستیم تا با ایجاد بسترهای مناسب در راستای ارتقا کیفی فعالان صنایع مرتبط با دوره، بستر پیشرفت هرچه بهتر و بیشتر این صنایع در کشورمان فراهم شود.

بهنام جلالی درباره‌ی این دوره آموزشی افزود: با توجه به موقعیت استراتژیک ایران در منطقه از لحاظ جغرافیایی، غنای فرهنگی، تاریخی و جاذبه‌های فراوان گردشگری، اقتصاد گردشگری به عنوان عنصری مولد به دلیل اتکا به تولید داخلی، درون‌زایی و ارتباط با اقتصادهای کوچک و فراگیر نقش موثری در تحقق اهداف اقتصاد مقاومتی ایفا می‌کند. لغو تحریم‌های اقتصادی و آغاز فصل جدید در عرصه روابط بین الملل ایران، حضور گسترده سرمایه گذاران داخلی و خارجی عرصه گردشگری و پتانسیل‌های موجود گردشگری و اجرای طرح‌های مرتبط در شهرهای کشور، شرایط بسیار مناسبی جهت توسعه گردشگری فراهم آورده است، که به طور حتم این موضوع، ارتقا جایگاه صنعت توریسم و گردشگری کشور را به همراه خواهد داشت. در همین راستا بر آن شدیم تا اولین دوره جامع آموزشی توسعه کسب و کار در صنعت خدمات با رویکرد ویژه به آژانس‌های مسافرتی، هتل‌ها و رستوران‌ها را با هدف ارائه راهکارهای نوین جهت جذب سرمایه گذاری داخلی و خارجی، اشتغال¬زایی و کارآفرینی با حضور مدیران ارشد سازمان‌های مرتبط، در مورخ 26 بهمن ماه 96 به میزبانی قطب گردشگری کشور، مشهد مقدس برگزار کنیم.

وی مدرسان اولین دوره‌ی جامع آموزشی توسعه کسب و کار در صنعت خدمات با رویکرد ویژه به آژانس‌های مسافرتی، هتل‌ها و رستوران‌ها را جزو نخبگان این رشته دانست و اظهار داشت: جناب آقای دکتر امیر طاها سلامی، جناب آقای دکتر علی مختاری و جناب آقای مهندس حمید سپیدنام (Mr.Taster) همگی از  متخصصانی هستند که می‌توانند راهنمای خوبی برای ارتقا سطح دانش شرکت کنندگان باشند.

گفتنی است برای حضور در این دوره آموزشی هزینه‌ی دوره دریافت خواهد شد. علاقه مندان برای کسب اطلاعات بیشتر با دبیرخانه 05138908449 و یا 09120064097 تماس برقرار کنید.

http://raman-groups.com





انتشار محتوا:اخبار رسمی