bazarnews

کد خبر:13961002272778082
تاریخ انتشار:4 دی 1396 - 16:17
با هدف دسترسی سریع‌تر و بهتر علاقه‌مندان به آهنگ‌های جدید انجام شد:

باتوجه به درخواست‌های مکرر کاربران، وب سایت جدید جوان رادیو  از  ۱۳۹۶/۱۰/۱ به روزرسانی و به صورت رسمی فعالیت خود را در دوره تازه آغاز کرد.

ارتقا و بهینه سازی سایت جوان رادیو

به گزارش روابط عمومی جوان رادیو؛ وبسایت این مجموعه فعال در حوزه‌ی موسیقی از تاریخ ۱۳۹۶/۱۰/۱ بروز رسانی شده است و با شمایل و امکاناتی تازه به آدرس www.javanradio.com در دسترس کاربران و علاقه‌مندان قرار گرفت.
بر اساس این گزارش، در به روزرسانی تازه‌ی وبسایت، بخش‌های پخش آنلاین موزیک و همچنین امکان پخش آنلاین در سایت‌های دیگر به فهرست وبسایت اضافه و نسخه‌های مختلف یک آهنگ با کیفیت و حجم‌های مختلف و دانلود آهنگ از جوان رادیو  برای مخاطبان میسر شده است.
مدیر جوان رادیو با اعلام این خبر گفت: به روز رسانی مرتب وب سایت با آهنگ‌های جدید و همچنین تکمیل قسمت دانلود ریمیکس رادیو جوان، پس از این به روز رسانی مد نظر است.
او همچنین به تلاش مجموعه در جهت تامین خواسته‌های علاقه‌مندان حوزه‌ی موسیقی اشاره کرد و افزود: رادیو جوان جوان‌ترین وب سایت فعال در حوزه موسیقی ایران است و پس از این به روزرسانی به دنبال ارائه‌ی فول آلبوم‌های خوانندگان فاخر ایرانی به صورت کامل و رایگان در سایت هستیم.

گفتنی است وب سایت این مجموعه همزمان با اولین روز زمستان ۹۶، رونمایی شد.





انتشار محتوا:اخبار رسمی