bazarnews

تخریب، برش بتن و اجاره دستگاه‌های تخریب بتن اعم از چکش برقی، هیلتی و بابکت

گروه پیمانکاری وریاماتاک در ۱۳۸۵ وارد عرصه‌ی تخریب بتن و اجاره‌ی دستگاه‌های تخریب بتن شد. عمده‌ی مشتریان این شرکت پیمانکاران ساختمانی هستند که از خدمات تخریب بتن، برش و کرگیری بتن، کاشت میل‌گرد و بولت، اجاره‌ی چکش‌های برقی (هیلتی) و کمپرسورهای بادی، اجاره‌ی انواع بیل مکانیکی، بابکت استفاده می‌کنند.

گروه پیمانکاری وریاماتاک متخصص تخریب و برش سنگ و بتن

گروه پیمانکاری وریاماتاک در سال ۱۳۸۵ به صورت سنتی در تهران وارد عرصه تخریب بتن و اجاره‌ی دستگاه‌های تخریب بتن شد و به مرور بعد از انجام پروژه‌های موفق کوچک وبزرگ در رشته تخریب بتن و به لطف اعتماد مشتریان خود و با گسترش فعالیت و افزودن ماشین آلات ودستگاه‌های تخریب وبرش بتن و گرد آوری نیروهای مختصص اقدام به بزرگ کردن دامنه فعالیت‌های گروه وریاماتاک کردیم.

بر اساس نیاز مشتریان احساس شد احتیاج به یک مجموعه‌ی کامل و حرفه‌ای در زمینه‌ی تخریب و برش بتن و سنگ حرفه‌ای در تهران (و به طور کلی ایران) به شدت مورد نیاز است این امر باعث شد که در کنار گسترش  تجهیزات تخریب و برش بتن از همکاران در این زمینه نیز دعوت به همکاری کردیم که در اوایل سال ۱۳۹۲ حاصل این تصمیم تشکیل گروه حرفه‌ای  با نام پیمانکاری وریاماتاک شد که به صورت کاملا تخصصی در زمینه‌ی تخریب و برش بتن شروع به کار کرد که تا به امروز در اکثر پروژه‌های بلند مرتبه و بزرگ تهران فعالیت داشته‌ایم .

عمده‌ی فعالیت‌های گروه پیمانکاری وریاماتاک

  •  تخریب بتن تخریب دیوار برشی تخریب سقف‌های تیرچه، عرشه فولادی، دال بتنی، کامپوزیت، کوبیاکس، یوبوت و...
  •  برش بتن بوسیله سیم برش، والسا و کرگیری
  •  سوراخ کاری تاسیساتی در بتن مسلح  به وسیله کرگیری
  •  کاشت میل‌گرد، کاشت بولت مکانیکی و بولت شیمیایی
  • اجاره‌ی چکش برقی (هیلتی) و کمپرسورهای بادی
  •  اجاره‌ی انواع ماشین آلات از قبیل بیل مکانیکی، باب‌کت، مینی بیل و...
  •  تخریب و برش سنگ




انتشار محتوا:اخبار رسمی