bazarnews

کد خبر:13961004273128084
تاریخ انتشار:6 دی 1396 - 18:8
موسسه زبان آفاق ، سالگردش را جشن گرفت

این جشن با محوریت بزرگداشت دهمین سال فعالیت موسسه زبان آفاق در تاریخ 30 آبان در سالن همایش‌های پژوهشکده‌ی فرهنگ و هنر و معماری و با حضور شخصیت‌های برتر برگزار شد. وبسایت جدید موسسه و دوره‌ی تخصصی ITC تربیت مدرس حرفه‌ای که از ابتدای دی ماه در این موسسه برگزار می‌شود در این مراسم رونمایی و معرفی شدند.

جشن دهمین سالگرد فعالیت موسسه زبان آفاق

به گزارش روابط عمومی موسسه‌ی زبان آفاق، اسدالله بردبیشه، مدیرعامل مجموعه درباره برنامه‌ی دهمین سالگرد فعالیت این مجموعه گفت: موسسه‌ی زبان آفاق بعد از حدود یک دهه حضور فعال و مؤثر در زمینه ی  آموزش زبان انگلیسی و با مخاطبان بی‌شمار در این حوزه‌ هم‌اکنون به عنوان یک برند صاحب سبک در بازار شناخته می‌شود.
مدیرعامل موسسه زبان آفاق  با اشاره به چارچوب اجرایی این جشن گفت: این رویداد با شعار جشن بزرگداشت دهمین سال فعالیت موسسه زبان آفاق و با هدف رونمایی از وب سایت جدید موسسه و معرفی دوره ی تخصصی ITC  تربیت مدرس حرفه ای با حضور اساتید و پرسنل موسسه برگزار شد.

او تصریح کرد: ده سال فعالیت مستمر و مداوم در زمینه‌ی آموزش تخصصی زبان در کلیه مقاطع سنی با تمرکز بر گروه سنی کودک و نوجوان و تربیت و آموزش زبان آموزان ممتاز موسسه به عنوان مدرسان حرفه‌ای و ایجاد موقعیت شغلی برای آنها در این آموزشگاه به عنوان مدرس، سرمایه‌ی ارزشمندی برای خانواده‌ی آفاق است و ما تلاش کردیم  برای احترام به این همراهی ده ساله، با برگزاری تخصصی‌ترین دوره‌ی تربیت مدرس حرفه‌ای زبان و طراحی وب سایت رسمی موسسه در سالگرد ده سالگی آفاق، جهت ارتباط بهتر با زبان آموزان و والدین محترمشان قدمی شایسته در این مسیر برداریم.
علاقه‌مندان می‌توانند جهت کسب اطلاعات بیشتر در این زمینه با روابط عمومی موسسه‌ی زبان آفاق، به شماره 88974623 - 88978965 - 021-5148 تماس برقرار کنند.





انتشار محتوا:اخبار رسمی