bazarnews

کد خبر:13961009273898120
تاریخ انتشار:11 دی 1396 - 17:39
معرفی استارتاپی جدید در حوزه خدمات آنلاین

کارین، استارتاپی تازه‌نفس که با پوشش خدماتی مانند طراحی داخلی،عکاسی مراسم و ... بازاری آنلاین ایجاد کرده‌است.در این بازار افراد می‌توانند بدون ساعت‌ها جست‌وجو در لیست‌های تبلیغاتی، به راحتی از بهترین متخصص‌ها پیشنهاد مناسب انجام کارشان را بگیرند و با انتخاب آگاهانه از میان آن ها کارشان انجام شود.

کارین بازار آنلاین خدمات در تهران

با شروع پاییز امسال، استارتاپ کارین شروع به فعالیت کرد. هدف استارتاپ کارین تجربه‌ی بهتر خدمات است. کارین ابتدا با پوشش حوزه‌ی آموزش موسیقی و عکاسی کار خود را آغاز کرد و هم اکنون بیش از ۱۰۰ نوع خدمت مانند خدمات مربوط به برگزاری مراسم، طراحی و ... را پوشش می‌دهد.

کارین چطور در انجام شدن کارها به مشتریان کمک می کند؟

مشتری با پاسخ دادن به چند سوال، شرایط انجام کار مانند زمان، مکان، کیفیت و قیمت مورد نظر خود را در یک درخواست ثبت می‌کند. متخصصین حاضر در کارین درخواست‌ مشتری را بررسی می‌کنند و پیشنهادهایی متناسب و مخصوص کار مشتری را ارسال می‌کنند. مشتری می‌تواند با بررسی پیشنهادها به راحتی و با اتلاف وقت کمتر، متخصص مورد نظر خود را استخدام کند.

به طور کلی کارین جایی است که افراد می‌توانند با پاسخ دادن به چند سوال ساده، پیشنهاد مناسب‌ترین متخصصان کارین را رایگان ببینند و با انتخاب بهترین آنها خدمات مورد نیازشان را دریافت کنند.

کارین به کسب‌‌وکارهایی که در سایت به عنوان متخصص ثبت‌نام می‌کنند، این امتیاز را می‌دهد تا مستقیما مشتریانی که نیاز به تخصصشان دارند را شناسایی کنند و همین طور سرویس خود را به آن‌ها پیشنهاد دهند. با توجه به اینکه سیستم هوشمند کارین درخواست‌های متناسب با شرایط هر متخصص را پیدا کرده و برای آن‌ها می‌فرستد، احتمال بیشتری می‌رود که این پیشنهادها منجر به همکاری شود. چندی پیش کارین، اپ آنی خود را در کافه بازار منتشر کرد تا مشتریان بتوانند به راحتی درخواست خود را ثبت کنند؛ علاوه بر این به زودی اپلیکشین اندروید کارین نیز به بازار خواهد آمد.

 





انتشار محتوا:اخبار رسمی