bazarnews

کد خبر:13961015274698137
تاریخ انتشار:17 دی 1396 - 18:2

آکات طراح و مجری انواع نمای کامپوزیت آلومینیوم مانند نمای کامپوزیت مغازه، نمای کامپوزت فیکس و نمای کامپوزیت هنگ است. در این مطلب با نمای کامپوریت بیشتر آشنا می‌شوید.

نمای کامپوزیت

نمای آلومینیوم کامپوزیت یکی از نماهای مدرنی است که امروزه به عنوان یکی از نماهای کاربردی در ساختمان سازی استفاده می‌شود. مهم‌ترین دلایلی که این نوع نمای امروز مورد توجه قرار گرفته است، سهولت اجرا و وزن کم سازه و در عین حال استحکام بالای نمای کامپوزیت در برابر عوامل فرسایشی محیطی و امکان طراحی‌های گسترده و رنگ‌بندی متنوع نمای کامپوزیت است. لازم به ذکر است که امروزه با ورود ورق‌های کامپوزیت آلومینیوم بی کیفیت و اجرای نمای کامپوزیت آلومینیوم توسط افراد غیر متخصص با نماهایی روبه رو می شویم که از نظر کیفیت متریال و اجرا بسیار پایین بوده به همین دلیل مشتریان  باید از کیفیت ورق‌های کامپوزیت و همچنین تخصص کافی مجری نمای کامپوزیت اطمینان کامل حاصل کنند. گروه آکات با کادری مجرب و حرفه‌ای آماده‌ی ارائه‌ی خدمات طراحی و اجرای انواع سیستم‌های نمای کامپوزیت از قبیل نمای کامپوزیت فیکس و نمای کامپوزیت ریلی هنگ جهت استفاده در نماهای ساختمان‌های تجاری، اداری، مسکونی، آپارتمانی در سراسر ایران است. این اطمینان را به شما می‌دهیم که بالاترین کیفت در متریال و اجرا و مناسب‌ترین قیمت نمای کامپوزیت را از ما شاهد خواهید بود.

جهت مشاهده محصولات و خدمات نمای کامپوزیت آکات به وبسایت رسمی ما به آدرس www.akat-co.com مراجعه کنید. همچنین برای  مشاهده‌ی محصولات و خدمات نرده‌ و حفاظ استیل به وبسایت رسمی ما به آدرس www.akat-steel.ir مراجعه کنید.





انتشار محتوا:اخبار رسمی