bazarnews

کد خبر:13961018275297749
تاریخ انتشار:19 دی 1396 - 17:52
اعلام حمایت سرمایه‌گذاران از تصمیمات هیئت مدیره پرشین پارس:

با اعلام حمایت سرمایه‌گذاران از تصمیمات هیئت مدیره، پرشین پارس واگذار نخواهد شد.

پرشین پارس واگذار نخواهد شد

به گزارش پایگاه خبری پیکان خودرو به نقل از خبرگزاری تسنیم؛ در پی نهایی شدن قرارداد جذب سرمایه گذار جدید پرشین پارس مطلع شدیم این شرکت به دنبال تحقق پیش نیاز‌ها و کسب استانداردهای لازم برای عملیاتی کردن تزریق این منابع مالی است. اما این سرمایه گذاری جدید در برخی محافل به اشتباه به واگذاری پرشین پارس تعبیر شد.

سیاوش جعفریان رئیس هیئت مدیره پرشین پارس در این رابطه به خبرنگار خبر فوری در 5 مهر 96 گفت : طبیعتا هر واحد اقتصادی برای پیشبرد اهداف خود به دنبال راه اندازی پروژه‌های مختلف و به خصوص انجام تعهدات و خدمات بهتر به مشتریان و سهامداران خود است. از این رو به دنبال راهکارهایی برای تامین منابع مالی مورد نیاز نیل به این اهداف کاری خود خواهند بود. پرشین پارس نیز با توجه به شرایط حال حاضر از این قاعده مستثنا نیست.

وی در ادامه اظهار داشت: در این راستا یکی از راهکارهای ما واگذاری یکی از استارت آپ‌هایی بود که نزدیک به یک سال گذشته با حمایت پرشین پارس با ایده‌ای نو به ثبت رسیده و با شخصیت حقوقی مستقل راه اندازی شده بود.

جعفریان با اشاره به سیاست‌های کلان شرکت برای تحولات مالی گفت: طی قراردادی سهام این شرکت به یکی از شتاب‌دهنده‌ها که در زمینه‌ی سرمایه‌گذاری روی استارت آپ‌ها فعال است، واگذار شد که پس از یک دوره‌ی شش ماهه و انجام اموری که بر عهده موسسان آن بوده است، هزینه این واگذاری به پرشین پارس پرداخت خواهد شد؛ اما در حال حاضر این شرکت به طور رسمی‌ از تملک پرشین پارس خارج شده است و تنها برخی از مدیران ارشد این سازمان ملزم به همکاری با مالک جدید این استارت آپ برای کسب استانداردهای لازم و پایان دادن به پروژه‌های باز در این دوره 6 ماهه هستند تا منابع مالی مورد نظر پرداخت شود و در همین رابطه این شرکت در آینده‌ای نزدیک به صورت رسمی‌ جدایی خود از شرکت پرشین پارس را اعلام می‌کند و توسط مالکان جدید معرفی خواهد شد.

جزییات جذب سرمایه گذار در پرشین پارس

رئیس هیئت مدیره پرشین پارس در ادامه در خصوص داخلی یا خارجی بودن سرمایه گذار گفت: معمولا اعلام منابع ورودی که از داخل یا خارج کشور اتفاق افتاده است، در پی خود حواشی ایجاد خواهد کرد که تا کنون بارها شاهد آن بوده‌ایم. در بازار پر حاشیه‌ی فعلی خودرو اجازه بدهید در این رابطه حرفی نزنیم  و مالکان جدید آن شرکت اگر در آینده در برنامه‌های خود این موضوع را داشته باشند، حتما اقدام خواهند کرد.

وی ادامه داد: واگذاری سهام شرکت پرشین پارس موضوع قرارداد نیست و این واگذاری مربوط به یکی از شرکت‌هایی است که توسط این شرکت تاسیس شده‌اند و به همین واسطه بخش اعظمی‌ از سهام آن تاکنون در تملک پرشین پارس بوده است که با این قرارداد به شرکت دیگری واگذار شده است.

رئیس هیئت مدیره این شرکت خودرویی ضمن تاکید بر برنامه‌های مدون و تصمیمات کلان مدیران این شرکت برای رشد و ارتقاء جایگاه آن در بازار گفت: یکی از اهداف اصلی ما تبدیل شدن به نماینده‌ی انحصاری است.

وی افزود: برای دستیابی به اهداف بزرگ‌تری که شامل ارتقاء کیفیت خدمات، انجام تعهدات و برآورده کردن انتظارات متتقاضیان از شرکتی با قدمت پرشین پارس بر آن شدیم تا با واگذاری یکی از شرکت‌های زیر مجموعه منابع مورد نیاز را تامین کنیم.

وی در پایان گفت: به دنبال این واگذاری طی مدت 6 ماه خواهیم توانست به اهداف کوتاه مدت طراحی شده برسیم.





انتشار محتوا:اخبار رسمی