bazarnews

فیلترینگ ۳سوت جابز

امروز ۲۴ دی ماه ۱۳۹۶، در کمال ناباوری سامانه‌ی استخدامی ۳سوت جابز و تعداد زیاد دیگری از استارت‌آپ‌های حوزه‌ی استخدامی بدون اعلام قبلی و با دستور مدیر کل محترم دفاتر حوزه‌ی کاریابی و اشتغال‌زایی وزارت کار و امور اجتماعی فیلتر شدند.

بیانیه رسمی سامانه استخدامی 3سوت جابز در مورد فیلترینگ این سامانه

سامانه‌ی استخدامی‌۳سوت جابز از ۳ ماه پیش و با ارائه‌ی محصول نرم افزاری منحصر به فرد و کارآمد جهت ایجاد ارتباط بی واسطه میان کارجویان و کارفرمان و با امکان برقراری مصاحبه استخدامی‌آنلاین به میدان رقابت آمده است و تا کنون به بیش از ۲۲ هزار کارجو و ۳ هزار کارفرما امکان استفاده رایگان داده است.

جای بسی افسوس است که این اتفاق در سالی روی داده است که سال اشتغال‌زایی و افزایش تولید ملی نام گرفته است و مایه بسی تعجب است که اتفاق روی داده به اراده‌ی وزارتخانه‌ای انجام شده است که متولی اصلی حمایت از کارجویان در جامعه است و رسالت سنگین کاهش نرخ بیکاری را بر دوش دارد.

اکنون این ابهام ایجاد می‌شود که دستور به فیلترینگ کردن سامانه‌های استخدامی‌ آنلاین، آن هم بدون اعلام قبلی و به جرم رایگان بودنش برای کارجویان به چه مصلحتی رخ داده است و منفعت‌های احتمالی این تصمیم به نفع کیست؟ آیا این امر نشانی از عدم وجود اراده‌ی قوی برای شکستن غول بیکاری در کشورمان نیست؟ یا شاید با ورود سامانه‌های آنلاین استخدامی‌ و بی واسطه به میدان، ناکارآمدی روش‌های سنتی موجود در دفاتر کاریابی فیزیکی، بیش از پیش آشکار شده است!

ما بنیانگذاران سامانه‌ی استخدامی‌ ۳سوت جابز اعلام می‌‌کنیم که تمامی‌ توان و حداکثر تلاش خود را نسبت به رفع فیلترینگ سامانه به کار بسته‌ایم و در پیمودن جاده‌ی ناهموار سنتی‌گرایی لحظه‌ای از پای نخواهیم نشست و بی‌صبرانه منتظر دریافت دلیل و پاسخ متولیان این اقدام و رفع فیلترینگ خواهیم بود.

 در پایان از صمیم قلب آرزومندیم که حس تلخ ناامیدی و معضل بیکاری از تمامی‌ جوانان نخبه این مرز و بوم برای همیشه به دور باشد. اخبار مرتبط با رفع فیلترینگ سامانه استخدامی‌۳سوت جابز را از طریق صفحات رسمی‌ ما در رسانه‌های مختلف خبری دنبال کنید.

بنیانگذاران ۳سوت جابز





انتشار محتوا:اخبار رسمی