bazarnews

کد خبر:13961112279598312
تاریخ انتشار:16 بهمن 1396 - 12:29
سفارش خشکشویی با چند کلیک

خشکشویی آنلاین واش لین، اپلیکیشن سفارش آنلاین خشکشویی و اتوشویی است که در زمان تعیین شده مشتری البسه را تحویل گرفته و در زمان تعیین شده تحویل می دهد. سرویس خشکشویی آنلاین واش لین در مناطق ۱ تا ۵ و 22 تهران ارائه می‌شود و بزودی می‌توانید در همه تهران و سایر شهرستان‌ها منتظر ما باشید.

خشکشویی آنلاین واش لین

خشکشویی آنلاین واش لین کار را برای همشهریان و هموطنان ایرانی ساده کرده است. از طریق اپلیکیشن و ربات تلگرام خشکشویی آنلاین واش لین می‌توانید به سادگی سفارش دهید. کافی است که روز و ساعت دریافت و تحویل را تعیین کنید. همکاران خشکشویی آنلاین واش لین در روز و ساعت تعیین شده، مراجعه کرده و لباس‌ها را جهت خشکشویی یا اتوشویی از شما تحویل می‌گیرند و در روز و ساعت تعیین شده، به شما تحویل می‌دهند. خشکشویی آنلاین واش لین در روزهای تعطیل نیز فعال است.

مشتریان این خشکشویی آنلاین می‌توانند کلیه لباس‌های مردانه، زنانه، منسوجات خانگی و پرده را جهت خشکشویی یا اتوشویی به واش لین دهند. همچنین به منظور رفاه مشتریان عزیز، جمع آوری و نصب پرده به صورت رایگان صورت می‌گیرد.

خشکشویی آنلاین واش لین در مناطق 1 تا 5 و 22 تهران فعال است و سرویس رایگان در این مناطق ارائه می‌شو. همچنین کیفیت خشکشویی و اتوشویی آنلاین واش لین به دلیل استفاده از مدرن‌ترین دستگاه های روز ایتالیایی‌، بالا بوده و بسته‌بندی شیک انجام می‌شود.

سفارش دهی بسیار ساده بوده و کافی است که اپلیکیشن خشکشویی آنلاین واش لین را دانلود کرده یا از طریق ربات تلگرام سفارش خود را وارد کنید. شماره پشتیبانی خشکشویی آنلاین واش لین 02122200810 است.





انتشار محتوا:اخبار رسمی