bazarnews

کد خبر:13961115279947958
تاریخ انتشار:16 بهمن 1396 - 18:32
فعالیت های و امکانات جدید پورتال خبری تلکسیران

تلکسیران در ماه‌های گذشته خدمات و امکانات جدیدی را برای کاربران خود اضافه کرده است که شامل روزنامه‌های صبح ایران، اخبار تصویری و آرشیو ویدئوهای جذاب و با کیفیت است تا کاربران وب سایت خود را راضی نگه دارد.

اخبار تلکسیران را صوتی گوشی کنید

تلکسیران

تلکسیران اخبار خبرگزاری‌های مطرح و معتبر مانند: (خبرگزاری فارس، خبرگزاری ایرنا، خبرگزاری تابناک، خبرگزاری انتخاب، خبرگزاری تیک، خبرگزاری فرارو، خبرگزاری باشگاه خبرنگاران، خبرگزاری الف، خبرگزاری دنیای خودرو، خبرگزرای ایتنا، خبرگزاری تسنیم، خبرگزای دانا، خبرگزاری جهان) در دسته‌بندی‌های خبری مانند: ( اخبار سیاسی، اخبار اقتصادی، اخبار ورزشی، اخبار اجتماعی، اخبار حوادث، اخبار استانی، اخبارفرهنگی، اخبار خودرو، اخبار روز فناوری اطلاعات، اخبار سینما، اخبار بین الملل، اخبار خارجی، اخبار خودرو) ایجادکرده است. کاربران سایت تلکسیران می‌توانند از آخرین اخبار روز ایران، جهان، اخبار داغ و پر بازدیدترین اخبار مطلع شوند و به اشتراک بگذارند.

پورتال خبری تلکسیران با گذشت ماه‌ها از حضور فعال خود در حوزه‌ی خبری توانسته است کاربران بسیار زیادی را جذب وب سایت خود کند و به آنها سرویس و خدمات خوبی را ارائه می‌دهد.

پورتال خبری تلکسیران تمامی روزنامه‌های صبح ایران را تحت قالب پیشخوان تلکسیران در وب سایت خود جانمایی کرده است که کاربران می‌توانند به صورت رایگان صفحه‌های اول و تمامی صفحات روزنامه را به راحتی دیده و با دوستان خود به اشتراک بگذارند.

پورتال خبری تلکسیران بخش اخبار تصویری بسیار جذاب و متنوعی دارد که به صورت روزانه به روز شده و اخبار تصویری وقایع دنیار را به صورت اخبار تصویری به سمع و نظر شما می‌رساند.





انتشار محتوا:اخبار رسمی