bazarnews

سفیر برزیل در حاشیه مراسم افتتاح یوگوبری در بندرعباس

عصر روز سه‌شنبه، دهم بهمن‌ماه اولین نمایندگی خارج از تهران بستنی برزیلی یوگوبری در بندرعباس با حضور تعدادی از علاقه‌مندان به این نوع بستنی افتتاح شد.

آشنایی فرهنگی در کنار رونق اقتصادی کسب وکارهای کوچک

سفیر برزیل در ایران رودریگو د آزردو سانتوسبا  (Rodrigo de Azeredo Santos)  با ابراز خوشحالی از شروع یکی دیگر از نمایندگی‌های یوگوبری در ایران گفت: «باعث خوشحالی است که برند برزیلی یوگوبری بعد از موفقیت در برزیل توانست در ایران نیز بدرخشد و پس از تهران، این‌بار در شهر دیگری در ایران شروع به فعالیت کند. این اتفاق علاوه بر اینکه به هر چه بیشتر شناخته شدن ویژگی‌های این برند در ایران و در بین مخاطب ایرانی کمک می‌کند و باعث به وجود آمدن علاقه‌های همسان در بین دو ملت ایران و برزیل می‌شود، می‌تواند در افزایش رونق اقتصادی در ایران نیز سهیم باشد.»

وی همچنین در ادامه صحبت‌های خود افزود: «امیدوارم با حضور برندهای دیگر برزیلی در ایران و همچنین حضور برندهای ایرانی در برزیل بتوانیم روز به روز بیشتر شاهد دوستی ایرانیان و برزیلی‌ها باشیم و بتوانیم در کنار معرفی ویژگی‌های فرهنگی هر دو کشور به یکدیگر، شاهد همکاری‌های اقتصادی بیشتری باشیم.»

در ادامه‌ی این برنامه کیان خالقیان بنیان‌گذار و رئیس هیئت مدیره یوگوبری در ایران اضافه کرد: «اشتغال همواره یکی از مسائل مهم جوانان در کشور است. امید داریم با سرمایه‌گذاری و به راه‌اندازی چنین کسب‌وکارهایی و گسترش آن در تمام کشور در راستای حمایت از اشتغال‌زایی برای جوانان قدم‌های مهمی در زمینه کارآفرینی و بهبود شرایط کسب‌وکار در ایران برداریم.»

یوگوبری، یکی از بزرگ‌ترین و مشهورترین برندهای ماست‌بستنی در برزیل است که امروزه بیش از 100 شعبه در سرتاسر این کشور دارد. این  برند برزیلی با تمرکز بر روی تولید محصولات سالم با کمترین میزان چربی، از سال 1390 فعالیت خود را در ایران آغاز کرد و در حال حاضر با سه مرکز فروش در تهران و یک نمایندگی در بندرعباس مشغول به فعالیت است. این برند به منظور رسیدن به یکی از اهداف اصلی خود یعنی ایجاد اشتغال و همچنین خدمت‌رسانی هر چه بیشتر به علاقه‌مندان این برند، جهت اعطای نمایندگی به سرمایه‌گذاران در این حوزه آماده است و علاقه‌مندان می‌توانند با مراجعه به وب سایت www.yogoberry.ir از شرایط اعطای این نمایندگی مطلع شوند.





انتشار محتوا:اخبار رسمی