bazarnews

سه سوت جابز تنها پس از گذشت ۵ ماه از شروع فعالیتش توانست کاندیدای بهترین سایت اشتغال و کاریابی جشنواره‌ی وب و موبایل ایران شود و از رقبایش متمایز شود.

اپلیکیشن و سایت «سه سوت جابز»، یافتن شغل در کوتاهترین زمان ممکن

همین حالا فرصت‌های استخدامی را در سه سوت جابز بررسی کنید و اجازه ندهید زمان از شما پیشی بگیرد و فرصت‌های شما را نابود کند. از زمان سبقت بگیرید. اگر جویای کار در هر زمینه‌ی شغلی هستید و یا اگر به عنوان کارفرما به دنبال نیروی کار هستید، سه سوت جابز راه میانبر خواهد شد. شما می‌توانید با کلیک بر روی لینک های زیر اپلیکیشن سه سوت جابز را برای سیستم عامل‌های اندروید و iOS  دریافت کنید و یا به سایت سه سوت جابز مراجعه کنید و پس از ثبت نام و بررسی، حس خوب یافتن شغل مناسب و یا نیروی کار شایسته را به صورت کاملا رایگان تجربه کنید.

 سه سوت جابز تنها پس از گذشت ۵ ماه از شروع فعالیتش توانست کاندید بهترین سایت اشتغال و کاریابی جشنواره‌ی وب و موبایل ایران شود و از رقبایش بسیار متمایز شود.

اگر درباره‌ی ساز و کار سه سوت جایز کنجکاو هستید باید بدانید که هوش مصنوعی به کار گرفته شده در این پلتفرم و الگوریتم‌های پیچیده‌ی آن به تطابق خواسته‌ها و نیازهای کارفرما و کارجو کمک می‌کنند تا هر دو طرف دقیقا به سمت مواردی هدایت شوند که برای آنها مناسب است. همچنین موضوع حفظ حریم شخصی نیز به خوبی در سه سوت جابز در نظر گرفته شده است. خیالتان راحت باشد که اطلاعات تماس شما در اختیار دیگر کاربران قرار نخواهد گرفت.

این اپلیکیشن تاکنون رکورد بیش از ۳۰ هزار نصب فعال اپلیکیشن در مارکت‌های مختلف را پشت سر گذاشته است. ۱۰ هزار ارتباط در بستر این سرویس برجسته ایجاد شده است و بیش از ۶ هزار مصاحبه‌ی آنلاین در اپلیکیشن سه سوت جابز انجام شده است. شما نیز لذت کاریابی و نیرویابی سریع و مطمئن را در بیش از ۲۸۵ شهر ایران امتحان کنید. پیشنهاد می‌کنیم که تجربیات خود را در استفاده از این اپلیکیشن با ما و سایر دوستانتان نیز در میان بگذارید.





انتشار محتوا:اخبار رسمی