bazarnews

با حمایت گروه ورزش مارکتینگ جمعه 4 اسفند ماه برگزار شد

اختتامیه نهمین دوره مسابقات تیراندازی زمستانه باشگاه تیراندازی cn مجموعه ورزشی انقلاب در سالن همایش‌های مجموعه برگزار شد.

 اختتامیه نهمین دوره مسابقات تیراندازی زمستانه مجموعه ورزشی انقلاب

به گزارش اخبار رسمی از روابط عمومی باشگاه تیراندازی مجموعه ورزشی انقلاب، صبح دیروز جمعه 4 اسفند ماه اختتامیه نهمین دوره مسابقات زمستانه باشگاه تیراندازی cn در سالن همایش‌های این مجموعه ورزشی با حضور رئیس فدراسیون تیراندازی کشور، رئیس هیات تیراندازی استان تهران و معاون ورزشی مجموعه ورزشی انقلاب برگزار شد. 

نهمین دوره از مسابقات در دو رده سنی بزرگسالان و نوجوانان در رشته‌های تفنگ و تپانچه در تاریخ 5 بهمن ماه تا 12 بهمن ماه با حمایت گروه ورزش مارکتینگ برگزار شده بود.

این مراسم از ساعت 11:30 صبح با ایراد سخنرانی شاهین احمدی، مدیریت باشگاه تیراندازی و گروه ورزش مارکتینگ آغاز شد.

بعد از سخنرانی مدیر باشگاه تیراندازی، رئیس هیات تیراندازی استان تهران، عباس خزائی نیز سخنرانی کردند. در بخش اول این مراسم از مقام آوران نوجوان این دوره از مسابقات تقدیر شد و جوایزی نفیس به تیم‌های برتر این رده (تیم اول پارسوا الفتی و باربد میری، تیم دوم رادین باور و امیر رضا آب روشن و تیم سوم آوا مال خواه و دیانا همایونی) اهدا شد. در ادامه برنامه در رده سنی بزرگسالان به مقام آوران رشته تپانچه بادی (تیم اول سید سعید ساداتی و گلناز رشیدی، تیم دوم کیانوش مختاری و هانیه رستمیان و تیم سوم عرفان صلواتی و هلیا همامی) و در رشته تفنگ بادی (تیم اول درسا رحمتی و درسا فدایی، تیم دوم فائزه رجبی و مبینا شیخ‌السلام و تیم سوم نورا کسری و علیرضا نیکزاد) جوایز نفیسی توسط دکتر دادگر ریاست فدراسیون تیراندازی کشور و الهه احمدی، برترین بازیکن تیم ملی تیراندازی کشور اهدا شد.

در این مراسم همچنین از تیراندازان راه‌یافته به تیم ملی و اردوهای انتخابی (درسا فدایی، درسا رحمتی، فائزه رجبی، کیانوش مختاری و عرفان صلواتی) و کوچک‌ترین تیرانداز تپانچه، تیارا چراغی و تیرانداز تفنگ، استاتیرا تیموری‌راد نیز تقدیر شد.

لازم به ذکر است مجری برگزاری این مراسم گروه ورزش مارکتینگ، یکی از با سابقه‌ترین گروه‌های بازاریابی ورزشی و برگزاری ایونت کشور بود.

 

 





انتشار محتوا:اخبار رسمی