bazarnews

هدف از ایجاد مجله اینترنتی مکملها بالا بردن سطح علمی ورزش بدنسازی و پرورش اندام میباشد و همواره در این راه میکوشد تا سطح علمی این ورزش را در کشور عزیزمان ایران ارتقا بخشد.

معرفی به روزترین پایگاه اینترنتی آموزش بدنسازی ایران

مکمل‌ها بزرگترین مرجع تخصصی بدنسازی و پرورش اندام ایران از یک اردیبهشت ماه سال 1393 فعالیت خود را آغاز کرده است. همه مطالب سایت مکمل‌ها دات آی آر اختصاصی بوده و زیر نظر کارشناسان مربوطه تهیه و ارائه می‌شود.

هدف از ایجاد مجله اینترنتی مکمل‌ها بالا بردن سطح علمی ورزش بدنسازی و  پرورش اندام است و همواره در این راه می‌کوشد تا سطح علمی این ورزش را در کشور عزیزمان ایران ارتقا بخشد.

تیم مکمل‌ها با کادری مجرب و مدیریت محمدرضا امیدی‌نژاد و نویسندگان خوش‌قلم همچون حسام رضایی و مترجمان و طراحان خوش‌ذوق همواره در تلاش است تا بهترین‌ها را به بازدیدکنندگان خود ارائه دهد.

این مجموعه با دارا بودن مربیانی مطرح و با علم همچون مسعود ذات پرور هر روز پدیده جدیدی را به ورزش بدنسازی در رشته‌های فیتنس، بادی کلاسیک، بادی بیلدینگ و فیزیک معرفی می‌کند.

حمایت از ورزشکاران

همچنین تیم مکمل‌ها هر ساله با اسپانسری ورزشکاران با استعداد تیم منسجمی آماده و روانه مسابقات کشوری و استانی می‌کند. این مجموعه با پشتیبانی مالی و ارایه مکمل‌های بدنسازی مجاز به ورزشکاران خود همیشه کوشیده است با توجه به مشکلات بد اقتصادی همیار کوچکی در کنار ورزشکاران خود باشد.

هر روزه مقالات زیادی در سایت مکمل‌ها منتشر می‌شود و به این منظور می‌توان رسانه مکمل‌ها دات آی آر را یکی از بزرگترین و به‌روزترین رسانه در دنیای بدنسازی و پرورش اندام بر‌شمرد. مقالات سایت مکمل‌ها شامل موضوعات زیر است:

مقالات آموزش

بدنسازی بانوان

برنامه بدنسازی

مکمل‌های بدنسازی

بیوگرافی قهرمانان

گالری تصاور قهرمانان

تغذیه و ...

معرفی و بررسی مکمل‌های بدنسازی

شاید جذاب‌ترین بخش سایت را می‌توانن بخش 10 مکمل برتر دنیا دانست. چرا که این بخش با آنالیز دقیق و برسی‌های متعدد هر روز در حال تغییر است. بازدیدکنندگان سایت می‌توانند با ورود به بخش تاپ تن با برترین مکمل‌های روز دنیا آشنا شوند و محصول خود را با دقت بیشتری انتخاب کنند.

درخواست مشاوره

بخش درخواست مشاوره و برنامه تمرینی هم از جمه بخش‌های پربازدید این وب سایت اینترنتی است که پس از ثبت مشخصات و اطلاعات فیزیکی و فردی، درخواست برای مربیان ارسال می‌شود و پس از چند روز برنامه بدنسازی ارایه می‌شود. بعد از ارائه برنامه، یک بخش پشتیبانی خصوصی به کاربر ارائه می‌شودکه می‌تواند به طور مستقیم با مربی خود در ارتباط باشد.

همچنین در بخش درخواست مشاوره و برنامه می‌توان مشاوره حضوری را نیز انتخاب کرد که علاوه بر اینکه برنامه همان لحظه ارایه می‌شود، با استفاده از دستگاه‌های بادی آنالایز، تست‌های متعددی از ورزشکاران گرفته می‌شود که روند موثرتر و زمان کوتاه‌تر را برای ورزشکاران فراهم می‌کند.

برای آشنایی بیشتر با این مجموعه و استفاده از مطالب تخصصی و آموزش‌های آن به آدرس www.mokamelhaa.ir مراجعه کنید.





انتشار محتوا:اخبار رسمی