bazarnews

کد خبر:13961207284446895
تاریخ انتشار:7 اسفند 1396 - 17:40
جمع‌آوری، شستشو و ترمیم رایگان فرش به نفع افراد نیازمند شهر تهران

چیزی تا شروع سال جدید و جنب و جوش و شلوغیِ آشنای شب عید نمانده است. در این بین، این انتظار برای همه شیرین نیست. برای بعضی همراه با نگرانی و ترس از فرداست."فرش مهربانی" کمپینی خیرخواهانه‌ست که تلاش می‌کند با جمع‌آوری و شستشوی فرش‌های دست دوم، آن‌ها را به افراد نیازمند در سطح شهر تهران اهدا کند.

فرش مهربانی

فرش مهربانی، حرکتی خیرخواهانه‌ست که در ماه‌های پایانی سال فرش‌های دست‌دوم اما قابل استفاده را جمع‌آوری می‌کند و با شستشو و ترمیم فرش‌ها در بهترین قالیشویی‌های تهران به‌صورت رایگان، آن‌ها را به دست افراد نیازمند شهر تهران می‌رساند. تلاش می‌کنیم فرش‌ها حد و اندازه‌ای باشند که کرامت انسانی همشهریان نیازمندمان حفظ شود.

چگونه فرش‌هایم را اهدا کنم؟

کافی‌ست آخرین نسخه اپلیکیشن اسپارد را که در نسخه‌های اندروید و iOS در دسترس است دانلود کنید. گزینه‌ی "فرش مهربانی" را انتخاب کنید و پس از آن تعداد فرش‌ها، شماره تماس و آدرس‌تان را وارد کنید. پس از ثبت اطلاعات، با شما جهت هماهنگی روز و ساعت تحویل فرش‌ها تماس گرفته می‌شود. لازم به ذکر است برای جمع‌آوری و شستشوی فرش‌ها هیچ هزینه‌ای از شما دریافت نمی‌شود و تمام مراحل جمع‌آوری، شستشو و اهدای فرش‌ با نظارت مستقیم اسپارد و خیریه‌های معتبر صورت می‌گیرد.

فرش‌ها به دست چه کسانی می‌رسد؟

به کمک چند مرکز معتبر خیریه، لیستی از نیازمندان شهر تهران تنظیم شده که بنا بر اولویت، فرش‌ها به دست نیازمندان می‌رسد. همچنین در پایان کار، اسپارد تعهد می‌دهد گزارشی کامل و مستند از روند جمع‌آوری و اهدای فرش تهیه و منتشر کند.

چه فرش‌هایی را می‌توان اهدا کرد؟

به‌طور کلی فرش‌های دست دومی که با شستشو و ترمیم رنگ و ریشه‌‌ها می‌توان دوباره از آن استفاده کرد، در این طرح جمع‌آوری می‌شود. همچنین با نظر کارشناسان قالیشویی، فرش‌هایی که قابل استفاده نیستند از بقیه‌ی فرش‌ها جدا خواهند شد.

امسال، همه کنار هم روی فرش مهربانی شروع سال جدید را جشن بگیریم.





انتشار محتوا:اخبار رسمی