bazarnews

کد خبر:13961208284848409
تاریخ انتشار:10 اسفند 1396 - 13:31
برگزاری مسابقه "مستند کارخانه پاک سمن" در راستای کمپین #به_هویتم_افتخار_میکنم

گروه پاک سمن در 28 اُمین سالگرد تأسیس خود، مسابقه "مستند کارخانه" را در راستای کمپین #به_هویتم_افتخار_می‌کنم برگزار می‌کند. کمپین #به_هویتم_افتخار_میکنم از ابتدای آبان ماه سال جاری با هدف نمایش توانمندی بانوان عزیز کشورمان و در قالب نمایش نظم و شکوه کارخانجات گروه پاک سمن آغاز به کار کرده است.

پاک سمن به هویت خود افتخار می‌کند

به نقل از روابط عمومی گروه شرکت‌های پاک سمن، کمپین #به_هویتم_افتخار_میکنم از ابتدای آبان ماه سال جاری با هدف نمایش توانمندی بانوان عزیز کشورمان، در قالب نمایش نظم و شکوه کارخانجات گروه پاک سمن آغاز به کار کرده است. به پشتوانه حضور 100 درصدی بانوان بومی زنجان در فرآیندهای تولیدی در کارخانه، پاک سمن واژه کیفیت را در عبارت "ساخت ایران" معنا بخشید.

در کمپین #به_هویتم_افتخار_میکنم ، پاک سمن توانسته است، پویایی همیشگی خود در توانمندی صنعتی، علمی و جلب اطمینان آحاد جامعه و متخصصین به‌عنوان "مرجع علمی تندرستی و ارتوپدی فنی"، در معرض عموم قرار دهد.

در راستای این کمپین، پاک سمن در 28 اُمین سالگرد تأسیس خود، مسابقه‌ی "مستند کارخانه" را با اهدای 28 جایزه‌ی ویژه به برندگان، ترتیب داده است تا بدین‌وسیله از 28 سال مهربانی و همراهی همیشگی ملت عزیز ایران در حمایت از برند ایرانی و تولید ایرانی، تقدیر کند.

علاقه‌مندان برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد این کمپین و مسابقه می‌توانند به سایت پاک سمن www.paksaman.ir و یا صفحات اجتماعی، تلگرام telegram.me/paksaman و اینستاگرام www.instagram.com/paksaman.ir مراجعه کنند.





انتشار محتوا:اخبار رسمی