bazarnews

کمپین اهدا خاموش‌کننده‌های خودرو

مجتمع اداری و تجاری نگین رازی به عنوان بزرگ‌ترین مجتمع ارائه‌دهنده خدمات و محصولات حوزه‌های ایمنی، آتش‌نشانی و HSE در خاورمیانه طرح اهدا خاموش‌کننده‌های خودرو را به صورت رایگان در اسفند ماه سال 96 در بین مردم سراسر کشور برگزار کرد.

اهداء 1000 خاموش‌کننده (کپسول) به مردم ایران به صورت رایگان

مجتمع نگین رازی به عنوان بزرگ‌ترین مجتمع ارائه‌دهنده خدمات و محصولات در حوزه ایمنی، آتش‌نشانی و HSE در خاورمیانه قصد دارد تا بتواند با ارائه محصولات و خدمات خود گامی ارزشمند در راستای افزایش آگاه‌سازی، کاهش احتمال بروز خسارات و حوادث و همچنین بالا بردن ضریب امنیت فضای‌کاری و اجتماعی شهروندان داشته باشد.

این مجتمع که با تجمیع برندها و تولید‌کنندگان اصلی حوزه‌های ایمنی، آتش‌نشانی و HSE توانسته است خدمات متفاوتی به مشتریان و مخاطبین این حوزه ارائه دهد تا آن‌ها بتوانند با خیالی راحت و آسوده با بالاترین کیفیت خدمات و محصولات مورد نیاز خود را برآورده کنند.

در تحقیقات به عمل‌آمده متوجه شدیم که در هر 146 ثاینه آتش‌سوزی یک خوردو در جهان گزارش می‌شود که در ایران این آمار بیشتر است، در همین راستا مجتمع نگین رازی طرح ارائه کپسول‌های خودرو را در دستور کار قرار داد تا بتواند مسئولیت اجتماعی خود را به عنوان بزرگ‌ترین مجتمع در این حوزه به نحو احسنت اجرا کند، در این طرح قرار شد به افرادی که به سایت مجتمع به آدرس http://neginrazi-hse.com مراجعه می‌کنند و در فرم هدیه کپسول ثبت‌نام می‌کنند به ازای هر پلاک خودرو یک خاموش‌کننده خودرو به مخاطب تعلق بگیرد که همین امر موجب شد 1000 نفر از شهروندان عزیز ایرانی در این طرح ثبت‌نام کرده که در دو بخش به مخاطبین اهداء شد. 500 خاموش‌کننده حین نمایشگاه ایمنی، آتش‌نشانی و HSE در تاریخ 2 الی 5 اسفند ماه که در محل نمایشگاه بین‌المللی تهران برگزار شد، اهدا شد و مابقی آن در تاریخ 12 الی 17 اسفند ماه در محل مجتمع نگین رازی واقع در خیابان هلال احمر، نرسیده به میدان رازی، مجتمع نگین رازی تعلق گرفت.

مجتمع امیدوار است که هیچ شهروندی در ایران نیازمند استفاده از این خاموش‌کننده‌ها نشود و اگر شد با به کارگیری این خاموش‌کننده‌ها میزان خسارات جانی و مالی را کاهش دهد.

همچنین مجتمع نگین رازی این اقدام را شروعی برای بالا بردن امنیت و آگاهی خود می‌داند و قصد دارد در برنامه‌های آتی کمپین‌ها و هدایای جذاب دیگری را نیز در دستور کار خود قرار دهد. برای دریافت اطلاعات بیشتر و مطلع شدن از کمپین‌های دیگر به کانال تلگرام نگین رازی مراجعه کنید.





انتشار محتوا:اخبار رسمی