bazarnews

کد خبر:13961215286206244
تاریخ انتشار:15 اسفند 1396 - 16:22

اپلیکیشن "نون تازه" با مدیریت و برنامه‌ریزی استراتژیک محمدرضا نمازی در بسیاری از شهرهای ایران شروع به فعالیت کرد.

رونمایی از اپلیکیشنی خاص با مدیریت ، محمدرضانمازی

محمدرضا نمازی با سال‌ها تجربه در زمینه برندسازی و متخصص در زمینه طراحی اپلیکیشن‌های حرفه‌ای در داخل و خارج از کشور، این بار اپلیکیشن اختصاصی خود را به بازار عرضه کرد. 

او معتقد است مردم ایران لایق بهترین‌ها هستند و باید بتوانیم به کمک تکنولوژی‌های پیشرفته روز به روز زندگی مردم را سهل و راحت کنیم. 

این اپلیکیشن برای خانواده‌ها بسیار مفید بوده و از این به بعد می‌تواننداز طریق موبایل خود ظرف چهار ثانیه نان سفارش دهند و دیگه لازم نیست برای خرید نان به نانوایی مراجعه کنند.

اپلیکیشن «نون تازه» ضمن این که بسیار حرفه‌ای و متفاوت طراحی شده است، کوچک‌ترین مسایل برای راحتی مردم، در آن پیش‌بینی شده است. 

همچنین در این پروژه در راستای کارآفرینی برای بسیاری از افرادی که با سرمایه کم به دنبال راه‌اندازی کسب‌و‌کاری هستند هم تدابیری اندیشیده شده است و می‌توانند در شهر خود استارت بزنند و از راهنمایی‌ محمدرضا نمازی جهت ارتقای فروش خود استفاده کنند. این کسب‌و‌کار جدید در حال حاضر، در بسیاری از شهرهای ایران در حال فرانچایز و اعطای نمایندگی بوده و با پیش‌بینی کارشناسان این اپلیکیشن به زودی، یکی از بزرگ‌ترین برندهای ایران خواهد شد. 

گفتنی است؛ علاقمندان می‌توانند برای کسب اطلاعات بیشتر با واحد نمایندگان: 09126407020 تماس حاصل کنند.





انتشار محتوا:اخبار رسمی