bazarnews

کد خبر:13961216286416679
تاریخ انتشار:17 اسفند 1396 - 10:27

سومین دوره جشنواره تبلیغات ایران در حالی به کار خود پایان داد که شرکت «ارتباطات و بازاریابی مات»، توانست با کسب 4 شاهین طلایی، 2 شاهین نقره‌ای و 4 دیپلم افتخار، سهم بالایی از جوایز را به خود اختصاص دهد.

«مات»، همه را مات کرد

سومین دوره جشنواره تبلیغات ایران در حالی به کار خود پایان داد که شرکت ارتباطات و بازاریابی مات، توانست با کسب 4 شاهین طلایی، 2 شاهین نقره‌ای و 4 دیپلم افتخار در حوزه‌های: تبلیغات محیطی، کمپین جامع تبلیغاتی، تیزرهای تلویزیونی، تبلیغات مستقیم و فروشندگی شخصی، طراحی برند و هویت بصری، فیلم‌های تبلیغاتی فرهنگی، تبلیغات دیجیتال، ترویج فروش و تیزرهای تلویزیونی سهم بزرگی از جوایز این دوره از جشنواره تبلیغات ایران را به خود اختصاص دهد.

شرکت ارتباطات و بازاریابی مات در طول مدت فعالیت خود توانسته به خوبی خود را با فضای کسب‌و‌کار عرضه و تقاضا هماهنگ کند و موفقیت در تمامی حوزه‌های جشنواره، نشان‌دهنده تخصص متخصصان مات در تمامی حوزه‌های صنعت تبلیغات است.

«مات» با بینش جوان‌گرایی و دانش‌محوری، علاوه بر اجرای پروژه‌های تبلیغاتی، توانسته است خود را به عنوان یک گروه تخصص‌محور و آموزش نهاد مطرح کند، مات بستر مناسبی برای خلق ایده‌های نوین و کسب تجربه در دنیای تبلیغات است.

جشنواره تبلیغات ایران، بزرگ‌‌ترین رویداد رقابتی تبلیغات ایران است که با رویکرد انتخاب آثار فاخر، جذاب، اثربخش و خلاق، زمینه مناسبی برای رتبه‌بندی شرکت‌های تبلیغاتی است. این جشنواره با حضور شرکت‌ها و آژانس‌های مطرح تبلیغاتی کشور و اساتید مطرح صنعت تبلیغات و ارتباطات برگزار شد.





انتشار محتوا:اخبار رسمی