bazarnews

با خرید فرش، جایزه بگیرید

سرای ابریشم در ماه‌های اخیر با اجرای کمپین‌هایی که بانوان مخاطبان اصلی آن بودند به اهمیت نقش زنان و انتخاب‌هایشان در جامعه، زندگی خود و اطرافیان آنها پرداخت.

با کمپین «می خواهم انتخاب کنم» سرای ابریشم، انتخاب‌های خود را نشر دهید

این کمپین‌ها که در مرحله اول با اجرای کمپین "می‌خواهم انتخاب کنم" آغاز گردید. نخست با معرفی 4 بانوی موفق اجرا شد. بانوان حاضر در این کمپین از جامعه زنانی بودند که با انتخاب‌های خاص و متفاوت خود هم خود به موفقیت رسیدند، هم به نوعی کارآفرینی، فرهنگ‌سازی و حمایت از دیگران کرده‌ بودند.

مجتمع فرش سرای ابریشم در راستای حمایت از این بانوان و تشویق دیگر بانوان ایران به خودباوری، به انتشار اخبار آن‌ها در رسانه‌ها، شبکه‌های اجتماعی و اجرای تیزرهای تبلیغاتی پرداخت. سرای ابریشم با این کمپین، حامی بانوانی شد که انتخاب‌هایی خاص کردند. این بانوان الگوهایی ناشناخته ولی با داستان‌های شنیدنی از انتخاب‌هایشان بودند.

#انتخاب_تو_چیست؟

در این مرحله از کمپین‌، سرای ابریشم با اجرای کمپین #انتخاب_تو_چیست؟، از تمامی بانوان ایرانی خواست که از انتخاب‌های خود بگویند تا بانوان دیگری که با انتخاب‌های خود توانسته یا ‌می‌خواهند موفق باشند را معرفی کند.

این کمپین که از تاریخ 12 اسفند ماه با نصب برگه‌هایی در مجتمع سرای ابریشم شروع شده است، بانوان عزیز را دعوت به حضور و بیان انتخاب‌هایش می‌کند تا در فاز بعدی بانوانی دیگری مورد حمایت سرای ابریشم قرار بگیرند.

بانوانی که هریک انتخاب کوچک ولی اثرگذاری داشته‌اند، می‌توانند برای شرکت در کمپین «می خواهم انتخاب کنم با هشتک انتخاب_تو_چیست» و یا با مراجعه به بازار فرش سرای ابریشم و با نگارش داستان خود، در این کمپین مشارکت کنند. سرای ابریشم برآن است که علاوه بر اهدای جوایز ویژه به برترین انتخاب‌ها، ‌از انتخاب‌های موثر این زنان برای ادامه‌ی مسیر و نیل به هدفشان حمایت کند.

سرای ابریشم در کنار اجرای این کمپین، با قرار دادن تابلوی پازلی شکل در مجموعه خود به استقبال بهار رفته و از تمامی عزیزانی که از بازار فرش سرای ابریشم خرید می‌کنند دعوت کرده بعد از خرید خود به طبقه آخر مجتمع مراجعه کرده تا از تابلوی پازلی آن، تکه‌ای را انتخاب کنند. اگر تکه انتخابی حاوی جایزه باشد، همان لحظه جایزه به برنده اهدا خواهد شد.

علاقه‌مندان برای کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند به سایت سرای ابریشم به آدرسwww.sarayeabrisham.com و یا صفحه اینستاگرام آن به آدرسinstagram.com/sarayeabrisham مراجعه و یا برای شرکت در کمپین به بازار فرش سرای ابریشم واقع در بازار، خیابان مصطفی خمینی، نرسیده به چهار راه سیروس مراجعه کنند.





انتشار محتوا:اخبار رسمی