bazarnews

کد خبر:13961226288188417
تاریخ انتشار:26 اسفند 1396 - 17:27

کابینت کلاسیک از جمله کابینت‌هایی است که امروزه طرفداران زیادی را به خود جذب کرده و یکی از محبوب‌ترین نوع کابینت در آشپزخانه‌های مدرن امروزی به شمار می‌آید. این مدل کابینت از چوب طبیعی ساخته می‌شود و طرح و نقش‌های زیبایی که بر روی درب آن‌ها حک شده دلیل متمایز بودن این کابینت از سایر کابینت‌ها است.

کابینت کلاسیک, کابینتی تمام چوبی

کابینت یکی از تجهیزاتی است که حضور آن در آشپزخانه الزامی است. وجود این عنصر در ایجاد نظم و ترتیب در فضای آشپزخانه بسیار مؤثر بوده و علاوه بر سازمان‌دهی وسایل و لوازم، فضای آشپزخانه را زیباتر و شکیل‌تر نشان می‌دهد. حضور کابینت در آشپزخانه به‌اندازه‌ای حائز اهمیت است که امروزه طراحان دکوراسیون داخلی به دنبال مدرن‌ترین و کارآمدترین مدل‌های آن برای آشپزخانه‌های جدید است. کابینت‌ها در مدل‌های مختلف با تنوعی از طرح و رنگ ساخته و به بازار عرضه می‌شوند. برخی از کابینت‌ها به‌صورت پیش‌ساخته در کابینت سازی‌ها یافت می‌شوند و برخی دیگر بر اساس سلیقه افراد و فضای آشپزخانه موردنظر سفارش داده می‌شوند. امروزه استفاده از کابینت‌های سفارشی نسبت به کابینت‌های آماده رواج بیشتری دارد و هزینه ساخت آن‌ها نیز بالاتر است.

کابینت کلاسیک از جمله انتخاب‌ها برای کابینت آشپزخانه است که امروزه طرفداران زیادی را به خود جذب کرده و یکی از محبوب‌ترین نوع کابینت در آشپزخانه‌های مدرن امروزی به شمار می‌آید. این مدل کابینت از چوب طبیعی ساخته می‌شود و طرح و نقش‌های زیبایی که بر روی درب آن‌ها حک‌شده دلیل متمایز بودن این کابینت از سایر کابینت‌ها است. یراق‌آلاتی که در این مدل کابینت استفاده می‌شوند از جنس فلز با طرح‌های بسیار زیبا هستند. کابینت کلاسیک نمایی نوستالژیک در آشپزخانه ایجاد می‌کند و حضور چوب طبیعی را در خانه شما به نمایش می‌گذارد.

  • مدل کابینت نمادی از دکوراسیون آشپزخانه در زمان‌های گذشته است و حسی صمیمی، گرم و اصیل را وارد فضای خانه می‌کند. کابینت کلاسیک در مقایسه با کابینت‌های مدرن که دارای سطحی یک‌دست با لبه‌های صاف هستند، دارای لبه‌هایی با زاویه ملایم هستند. بافت طبیعی چوب در کابینت‌ها قابل‌رؤیت بوده و وجود دستگیره‌های برنجی، حکاکی‌های زیبا و برجستگی‌های متنوع زیبایی این کابینت‌ها را دو چندان کرده است. کابینت کلاسیک نمادی از سبک روستیک است که در رنگ‌های متنوع ازجمله قهوه‌ای، طوسی، سفید و خاکستری ساخته می‌شوند. نوع کابینت‌ها دارای عمق زیادی هستند، به همین دلیل فضایی کافی برای قرار دادن وسایل و لوازم آشپزخانه و نگهداری مواد غذایی فراهم می‌کنند. این کابینت‌ها هم در آشپزخانه‌های کوچک و هم در آشپزخانه‌های بزرگ قابل‌نصب هستند و با توجه به مدل خود باعث بهینه‌سازی فضا شده و مکانی مناسب برای ذخیره‌سازی به شمار می‌آیند.

از انواع کابینت‌های کلاسیک می‌توان به کابینت رومی و کابینت ممبران اشاره کرد. حکاکی روی کابینت رومی نسبت به کابینت‌های معمولی کلاسیک متفاوت‌تر است. در طراحی کابینت کلاسیک به سبک رومی از ستون بناهای تاریخی رومی الهام گرفته‌شده و نمای کلی این کابینت‌ها نماد معماری رومی است. کابینت ممبران نیز از جمله جدیدترین نوع کابینت‌های کلاسیک محسوب می‌شود و حکاکی روی آن‌ها برخلاف سایر کابینت‌ها که با دست انجام می‌شود، توسط دستگاه CNC صورت می‌گیرد. کابینت ممبران در مقایسه با سایر کابینت‌های کلاسیک قیمت مناسب‌تری دارد زیرا حکاکی روی آن به‌راحتی و توسط دستگاه انجام می‌شود.

 





انتشار محتوا:اخبار رسمی