bazarnews

شرکت مفتاح رهنورد یکی از بزرگترین شرکت‌های فروش خودروهای وارداتی، طی دو سال 94 و 95 به عنوان کمپانی برگزیده کنگره تجلیل از حامیان حقوق مصرف شناخته شده که مهمترین دلایل آن، پایبندی به اصول مشتری‌مداری و افزایش سرعت و کیفیت ارائه خدمات به مشتریان به عنوان یک برند قابل اعتماد در افکار عمومی است.

«مفتاح رهنورد» شرکت بدون شکایت شد/ تحویل 700 خودرو در سال 96

به گزارش صبحانه با خبر، آنچه بیش از هر چیز توانسته بر افزایش اعتماد به این شرکت بیفزاید، حضور بیش از 4000 مشتری وفادار واقعی و صدها عضو باشگاه مشتریان این هولدینگ است.

بر اساس آمار رسمی فروش شرکت مفتاح رهنورد، به طول میانگین سالیانه حدود 700 دستگاه خودرو توسط این شرکت وارد و به مشتریان تحویل داده‌شده (تا پیش از بسته شدن سامانه ثبت سفارش) که این میزان با توجه به شرایط و مقتضیات زمانی، افزایش و کاهش می‌یابد.

حذف واسطه بین واردکننده و مصرف‌کننده نهایی توانسته هزینه‌های واردات خودرو برای این شرکت را به نحو محسوسی کاهش داده و درنتیجه خودروهای این شرکت باقیمت مناسب‌تر و مزیت‌های بیشتر نسبت به رقبا به مشتریان تحویل داده می‌شود.

مفتاح رهنورد همگام با سلایق مختلف مشتریان پیش رفته و با فروش خودروهایی از برند کیا (سورنتو، سراتو، اپتیما)، هیوندای (توسان، سانتافه، اکسنت، النترا، سوناتا)، تویوتا و ... توانسته تنوع سبد خرید و رغبت مشتریان به خرید از خود را افزایش دهد.

مفتاح رهنورد در راستای رضایتمندی و اهمیت دادن به تکریم مشتری در سال جاری اقدام به جذب و به‌کارگیری چندین نیروی متخصص جدید در این حوزه کرده و مشاوران این هولدینگ با ارائه خدمات مشاوره‌ای تخصصی و فنی به مشتریان طی این سال‌ها توانسته‌اند رضایت ارباب‌رجوع را به بهترین نحو کسب کنند.

از دیگر خدمات شرکت مفتاح رهنورد به مشتریان می‌توان به حمل رایگان خودرو تا محل شماره‌گذاری، پرداخت 80 درصد بیمه بدنه و بیمه شخص ثالث رایگان اشاره کرد. این شرکت همچنین با ارائه خدمات پس از فروش و اقدام به تعویض خودروی معیوب و تحویل خودرو سالم به مشتری توانسته رضایت هر چه بیشتر مشتری را کسب کند.

شرکت مفتاح رهنورد در سال 1397 نیز در تلاش است ضمن ترخیص سریع‌تر صدها خودروی خود از گمرک که با مجوز جدید هیئت دولت حاصل‌شده، پاسخگوی نیازهای متنوع مشتریان خود باشد تا با ایجاد حس رضایت و خشنودی مشتریان بر اعتبار و خوش‌نامی خود بیفزاید.

در جدیدترین برآورد صورت گرفته توسط رئیس اتحادیه نمایشگاه ‌داران و فروشندگان خودرو تهران که مربوط به اسفندماه سال 1396 است مشخص‌شده شرکت مفتاح خودرو به‌عنوان یکی از شرکت‌های دارای مجوز فروش خودروهای وارداتی، جزء معدود کمپانی‌های بدون شکایت در این حوزه محسوب می‌شود.

شما هم می‌توانید با مراجعه به سایت www.meftahrahnavard.com و یا تماس با دفتر مرکزی شرکت به شماره 02186262 و همچنین کانال تلگرام به آدرس @meftahrahnavardco به خانواده بزرگ این شرکت بپیوندید.





انتشار محتوا:اخبار رسمی