bazarnews

کد خبر: ۱۰۰۱۶
تاریخ انتشار: ۰۹ آذر ۱۳۹۵ - ۲۰:۱۸
همه از مدل جدید بوگاتی شیرون انتظار دارند تا یک رکورد سرعت جدید برای خودروهای تولیدی به ثبت برساند، ولی این خودروی چند میلیون دلاری فقط به خاطر سرعت بالای خود معروف نشده است و قابلیت‌های بسیار دیگری نیز دارد.
بازار نیوز - شیرون ادامه‌دهندهٔ راه بوگاتی ویرون فوق‌العاده است. خودرویی که توسط بوگاتی برای عصر جدید بازطراحی شده است و همچنین استانداردهای دنیای ابرخودروها را در صنعت خودرو از نو تعریف می‌کند، و همچنین طراحی جدید و تکنولوژی‌های نوآورانه‌ای را نیز به دنیای ابرخودروها اضافه می‌کند.

 درحالی‌که موتور ۸.۰ لیتری مجهز به چهار توربو شارژ ۱۶ سیلندر W شکل ۱۵۰۰ اسب بخاری آن توجه همه را به خود جلب کرده است، بازیگران اصلی پشت پروژهٔ شیرون اطلاعات، جزئیات و نکات جدیدی را در مورد این خودرو به ما داده‌اند که توجه و علاقهٔ ما را به آن بیش از پیش کرده است.
 
در مورد پروژهٔ شیرون، تیم طراحی بدنه مجبور بودن اطمینان حاصل کنند که بحث آئرودینامیکی و همچنین سیستم خنک‌کننده می‌توانند پاسخ گوی قدرت بالای موتور خودرو باشند. فرانک هِیل، رئیس تیم طراحی بدنه شیرون در این مورد می‌گوید: "در ابتدا، ما در تمامی اسکچ‌هایمان ۲۵ درصد بیشتر را مدنظر قرار می‌دادیم." ۲۵ درصد بیشتر را از نظر آماری می‌توان در ۱۵۰۰ اسب بخار نیروی شیرون در مقابل ۱۲۰۰ اسب بخار ویرون مشاهده کرد.
 
فراتر از نیازهای فنی، طراحان شیرون تلاش کرده‌اند تا خوی و همچنین ظاهری تهاجمی‌تر به این خودرو بدهند. ساشا سلیپانوف، کسی که بعدها مسئولیت تیم طراحی بدنهٔ شیرون را به عهده گرفت اعتقاد دارد: "شخصاً آنچه همواره تلاش کرده‌ام این بوده است که خوی وحشی‌گری بیشتری را در این خودرو ایجاد کنم."
 
درحالی‌که ایجاد ظاهری تهاجمی برای بدنهٔ شیرون اولویت داشت، لوکس و شیک بودن اولویت‌های اصلی در طراحی کابین خودرو بودند. ولی اجازه ندهید این ظاهر شیک شما را گول بزند. صفحه سرعت‌سنج این خودرو یادآور قدرت فوق‌العاده بالا، نیروی مطلق و سرعت عجیب‌وغریب شیرون است. عدد ۵۰۰ روی صفحه سرعت‌سنج این خودرو حرف‌های زیادی برای گفتن دارد!


نظرات کاربران
نام:
ایمیل:
* نظر: