bazarnews

کد خبر: ۱۰۴۱۳۹
تاریخ انتشار: ۱۷ فروردين ۱۴۰۱ - ۱۱:۱۸
بازارنیوز گزارش می‌دهد؛
بر اساس آخرین بررسی‌های انجام شده یک عدد کره ۱۰۰ گرمی با افزایش قیمت ۳۰ درصدی و همچنین سبزی خوردن با رشد قیمت ۳۱۶ درصدی از جمله اقلامی هستند که در ماه رمضان سال ۱۴۰۱ به ترتیب کمترین و بیشترین افزایش قیمت را تجربه کرده‌اند.

هزینه سفره افطار روزه‌داران در ماه رمضان سال ۱۴۰۱ چقدر است؟

گروه اقتصاد کلان بازارنیوز- سعید ترکاشوند؛ چند سالیست که افزایش نرخ تورم در اقتصاد کشور تبدیل به چالشی برای معیشت اقشار کم در آمد کشور شده و متاسفانه طی این سال‌ها این افزایش تورم باعث شده است  که برخی از اقلام مواد غذایی رفته رفته از سفر مردم حذف شوند.

 

در حال حاضر سفره افطار روزه‎‌داران در ماه مبارک رمضان نیز از این قاعده مستثنی نبوده و در این مدت مواد غذایی حاضر بر سر این سفر دست‌خوش تغییرات قمیت بسیار زیادی شده است؛ برسی‌های  میدانی خبرنگار بازارنیوز از قیمت محصولات غذایی مورد  مصرف مردم در ایام ماه رمضان حاکی از آن است که در سال جدیدیک عدد کره ۱۰۰ گرمی با افزایش قیمت ۳۰ درصدی و همچنین سبزی خوردن با رشد قیمت ۳۱۶ درصدی از جمله اقلامی هستند که در ماه رمضان سال ۱۴۰۱ به ترتیب کمترین و بیشترین افزایش قیمت را تجربه کرده‌اند.

 

جدول زیر گزارشی کامل از قیمت جدید این کالا‌ها در ماه رمضان سال ۱۴۰۱ و افزایش قیمت آن‌ها در مقایسه با سال ۱۴۰۰ را ارائه داده است.

هزینه سفره افطار روزه‌داران در ماه رمضان سال ۱۴۰۱ چقدر است؟

پایان پیام//

نظرات کاربران
نام:
ایمیل:
* نظر: