bazarnews

کد خبر: ۱۰۸۷۷
تاریخ انتشار: ۲۴ آذر ۱۳۹۵ - ۰۹:۵۰
سایت آمریکایی موتور وان فاش کرد:
با وجود موفقیت مدل ایکس سی 60 شرکت ولوو در بازارهای اروپایی، سرانجام پس از شش سال نسل جدید این خودرو به زودی راهی بازارهای جهانی می شود.
بازار نیوز - به گزارش بازار نیوز ، به تازگی تصاویری توسط جاسوسان صنعتی منتشر شده که نشان می دهد ولوو قصد دارد به زودی نسل جدید کراس آوور اندازه متوسط خود را روانه بازار کند. این شرکت سوئدی که در طی چند سال گذشته تحت مالکیت شرکت های چینی درآمده با دمیدم روحی جدید در طراحی خودروهایش توانسته اقبال فراوانی بدست آورد به طوری که در طول دو سال اخیر دو مدل از خودروهای این شرکت یعنی شاسی بلند ایکس سی 90 و سدان لوکس و بزرگ اس 90 در فهرست بهترین خودروهای جهان قرار گرفته اند. این خودرو که روی پلتفورم کاملا جدید اس پس ای بنا شده و از همان موتورهای مدل وی 90 و اس 90 سود می برد. این خودرو همچنان از چراغ های عمودی در بخش عقب سود می برد و در فضای داخلی نمونه کوچک شده مدل ایکس سی 90 است.

 فضای اتاق نیز به دلیل افزایش در طول بدنه بزرگ تر از نسل قبل است ، در عین حال وزن ایکس سی 60 به دلیل استفاده از مواد  و آلیاژهای بهتر کاهش پیدا کرده است. در بخش قوای فنی نیز دسته ای از موتورهای پیشرفته و چهار سیلندر شرکت ولوو در دو گونه بنزینی و دیزلی در مدل ایکس سی 60 به کار رفته است، برای گران ترین نسخه ایکس سی 60 نیز موتور پولستار و توربوی شرکت ولوو بهسازی شده است. گفته شده نسل جدید مدل ایکس سی 60 در نمایشگاه فرانکفورت 2017 رونمایی می شود وپس از حضور در نمایشگاه های معتبری هم چون دیترویت و پکن به صورت رسمی عرضه می شود. از قیمت احتمالی  این خودروی سوئدی که نسل فعلی آن هم اکنون در ایران حاضر است و به قیمت 340 میلیون تومان به فروش می رسد هیچ خبری منتشر نشده است. در تصاویر زیر نسل جدید خودروی ولوو ایکس سی 60 را می بینید که در زیر یک پوشش در حال گذراندن تست های زمستانی است.
موتور وان


خبرهای مرتبط
نظرات کاربران
نام:
ایمیل:
* نظر: