bazarnews

کد خبر: ۱۰۹۴۷
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۲۵ آذر ۱۳۹۵ - ۱۱:۳۷
رئیس جمهور قرار است پس از سخنرانی در همایش وحدت اسلامی برای تشکیل یک جلسه فوری در خصوص آخرین وضعیت بحران بانک ها برگزار کند.
بازار نیوز - امروز پنج شنبه حسن روحانی رئیس جمهور برای بررسی وضعیت مجامع بانک ها و بازگشایی نماد معاملاتی آنها در بازار سهام با حضور اسحاق جهانگیری معاون اول رئیس جمهور ،محمدعلی نجفی مشاور رئیس جمهور، علی طیب نیا وزیر اقتصاد، شاپور محمدی رئیس سازمان بورس، ولی الله سیف رئیس کل بانک مرکزی ، فرشاد حیدری معاون نظارتی و مدیران عامل بانک ها نشستی فوری برگزار می کند.
 
 این جلسه قرار است با حضور حسن روحانی رئیس جمهور آغاز و طی آن با ارایه گزارشی از آخرین وضعیت سودآوری بانک ها و مجامع برگزار شده نسبت به رفع مشکلات درآمدی، بازگشایی نماد های معاملاتی و افزایش سرمایه بانک های بورسی چاره جویی می‌شود.
 
بر اساس این گزارش، با برگزاری مجامع دیر هنگام بانک های بزرگی همچون ملت، صادرات و تجارت و الزام بانک مرکزی برای اخذ ذخایر حسابداری و اکچوئری نه تنها سود تحقق یافته بانک ها به زیان تبدیل شده بلکه سهامداران این بانک ها را نیز دچار بی اعتمادی و خسارت کرده است.
فارس
خبرهای مرتبط
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
دبیر بازنشسته وسپرده گذار ثامن الحجج
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۰۴ - ۱۳۹۵/۰۹/۲۵
0
0
باسلام خدمت آقای روحانی،خواستم عرض کنم خیلی خوبه که از معاون ،وزیر ورئیس کل بانک مرکزی درجشن شکر گزاری تشکر نمودید.خواهش می کنیم که توسط همین 3عزیزمشکل سپرده گزاران موسسه ی ثامن الحجج را هم حل کنید چون خیلی طولانی شده وما واقعا گرفتارهزینه ی روزمره هستیم. با تشکر
نظرات کاربران
نام:
ایمیل:
* نظر: