bazarnews

کد خبر: ۱۱۰۲۰۷
تاریخ انتشار: ۱۰ اسفند ۱۴۰۱ - ۰۹:۴۹
واکنش یک مقام مسئول به گزارش بازارنیوز؛
یک مقام مسئول ستاد مبارزه با قاچاق کالا ارز، ضمن رد خروج معکوس موبایل از کشور و گفت: تاکنون حتی یک مورد قاچاق معکوس درباره این کالا نداشته‌ایم.

گروه صنعت، معدن و تجارت بازارنیوز – سعید ترکاشوند؛ در ادامه بررسی موضوع قاچاق معکوس موبایل، گزارشی تحت عنوان «قاچاق معکوس موبایل، از جیب ایران برای همسایگان» در پایگاه خبری بازارنیوز منتشر شد که در آن به علت اصلی ظهور این پدیده، چگونگی انجام و همچنین مقاصد نهایی آن‌ها اشاره شده بود.

حتی یک مورد قاچاق معکوس موبایل هم نداریم!
حال «یاسر سوادکوهی» مدیر کل دفتر هماهنگی مقابله و رصد جریان مالی ستاد مبارزه با قاچاق کالا و ارز نسبت به این گزارش واکنش نشان داد و در گفتگو با بازارنیوز پیرامون آن اظهار کرد: در طول سال‌های اخیر به دلیل اختلاف قیمت ارز، در مورد برخی کالا‌ها مانند گازوئیل و... شاهد قاچاق معکوس‌بوده‌ایم، اما با این حال تاکنون به موردی که دال بر تکرار این امر برای موبایل باشد، برنخورده‌ایم.


این مقام مسئول تاکید کرد: در حال حاضر حتی یک مورد گزارش هم درباره خروج معکوس موبایل نداشتیم. البته بر خلاف این مسئله، با مواردی ذیل این حوزه مانند قاچاق موبایل‌های استوک برای تامین قطعه گوشی‌ها برخورده‌ایم، اما با این حال همچنان چیزی درباره قاچاق معکوس موبایل نشنیده‌ایم.


وی تاکید کرد: در طول به ۶ سال قبول مسئولیت مدیرکلی امور مقابله با کالای قاچاق، حتی یک مورد هم قاچاق معکوس موبایل ندیده‌ام.


گفتنی است؛ در گزارش مذکور،«محمد مهدی برادران» معاون صنایع عمومی وزارت صمت و همچنین «مهدی عبقری» دبیر انجمن واردکنندگان موبایل در گفتگو با بازارنیوز، قاچاق معکوس موبایل به دلیل تخصیص ارز نیمایی را تایید کرده بودند.


پایان پیام//

نام نویسنده:
خبرهای مرتبط
نظرات کاربران
نام:
ایمیل:
* نظر: