bazarnews

کد خبر: ۱۱۰۲۳۵
تاریخ انتشار: ۱۴ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۶:۰۵
بازارنیوز گزارش می‌دهد؛
در حالی که وزارت جهاد کشاورزی طی ماه های اخیر عملکرد مطلوبی نداشته و بسیار مورد انتقاد واقع شده است، رفتار مدیران این وزارتخانه با فعالان بخش خصوصی نیز دردسرساز شده و بازار کالاهای اساسی را به مخاطره انداخته است.

گروه کشت و دام بازارنیوز؛ وزارت جهاد کشاورزی طی ماه‌های اخیر عملکرد مطلوبی نداشته و بسیار مورد انتقاد واقع شده است. نکته جالب‌تر نوع برخورد و رفتار مسئولان این وزارتخانه با نمایندگان بخش خصوصی است.

چندی پیش دبیر یکی از تشکل‌های تولیدی از عدم توجه مسئولان وزارت جهاد کشاورزی به بخش خصوصی به شدت گله کرده و گفته بود که همه تصمیمات بدون دخالت بخش خصوصی و پشت در‌های بسته اتخاذ می‌شود.

به گفته این نماینده بخش خصوصی، علی رغم اینکه وزیر جهاد کشاورزی یکی از مهم‌ترین اولویت‌های خود را حمایت از بخش خصوصی عنوان می‌کند و مرتب بر این موضوع تاکید دارد، آنچه که در عمل رقم می‌خورد چیز دیگری است.

در همین راستا، بسیاری از فعالان بخش خصوصی از عملکرد و برخورد سرپرست دفتر خدمات بازرگانی وزارت جهاد کشاورزی به شدت گلایه دارند؛ به گفته این فعالان، یکی از مسئولین در وزارتخانه، در پاسخ به درخواست‌های مکرر واردکنندگان و تولیدکنندگان بخش خصوصی عنوان می‌کند که زمانی برای ملاقات و گفتگو با آنان ندارد.

یکی دیگر از فعالان بخش خصوصی در این زمینه به خبرنگار بازارنیوز گفت: این رفتار مسئولان وزارت جهاد کشاورزی که مشخص نیست آگاهانه است یا از روی ناآگاهی،موجب می‌شود در کار بخش خصوصی خلل ایجاد شود و این مساله هم در بازار کالا‌های اساسی به شدت دردسرساز خواهد شد و وزارتخانه باید در آینده‌ای نزدیک در این زمینه پاسخگو باشد.

در همین حال، به گفته شاهدان عینی امروز گروهی از فعالان بخش خصوصی به این عملکرد وزارت جهاد کشاورزی به شدت اعتراض کرده‌اند و وزارت جهاد در واکنش به این امر به جای دلجویی از نمایندگان بخش خصوصی، عنوان کرده است که هیچ فردی اجازه ورود به طبقه معاونت بازرگانی را ندارد و از ورود افراد به این طبقه ممانعت به عمل آمده است.

پایان پیام//

خبرهای مرتبط
نظرات کاربران
نام:
ایمیل:
* نظر: