bazarnews

کد خبر: ۱۲۸۲۴
تاریخ انتشار: ۲۴ دی ۱۳۹۵ - ۱۹:۰۵
ایران خودرو قصد دارد 16.6 درصد از سهام یکی از شرکت‌های خود را وارد بورس کند
بازارنیوز - گروه صنعتی ایران خودرو با ارسال نامه ای به سازمان بورس و اوراق بهادار اعلام کرد که قصد دارد 16.6درصد از سهام خود در شرکت گسترش سرمایه گذاری ایران خودرو را واگذار کند.

 در نامه ایران خودرو به سازمان بورس و اوراق بهادار آمده است: « احتراما پیرو مکاتبات و مذاکرات انجام شده در خصوص سیاست ها و نحوه واگذاری سرمایه گذاری ها و داریی ها به اطلاع می رساند، این شرکت در نظر دارد حدود 16.6درصد از سهام خود در شرکت گسترش سرمایه گذاری ایران خودرو را پس از طی مراحل کارشناسی و از طریق مزایده عمومی سازمان بورس و اوراق بهادار واگذار نماید. بدیهی است پس از انجام عملیات کارشناسی و تعیین قیمت پایه نسبت به درج آگهی مزایده در روزنامه های کثیرالانتشار و همچنین اطلاع رسانی از طریق سامانه کدال اقدام لازم صورت می پذیرد.

خواهشمند است دستور فرمایید، مراتب از طریق سامانه کدال به سهامداران اطلاع رسانی گردد.»

در همین حال شرکت گسترش سرمایه‌گذاری ایران خودرو نیز طی نامه‌ای به ریاست اداره نظارت بر ناظران بورسی اعلام کرده که این شرکت قرار است سرمایه‌گذاری خود و شرکت تابعه در سهام شرکت بیمه پارسیان را پس از طی مراحل کارشناسی و از طریق مزایده عمومی سازمان بورس و اوراق بهادار واگذار کند.

در نتیجه پس از انجام عملیات کارشناسی و تعیین قیمت پایه نسبت به درج آگهی مزایده در روزنامه‌های کثیرالانتشار، قیمت پایه فروش سرمایه‌گذاری شرکت گسترش سرمایه‌گذاری ایران‌خودرو و شرکت تابعه آن در سهام شرکت بیمه پارسیان به اطلاع عموم خواهد رسید.

ایسنا
خبرهای مرتبط
نظرات کاربران
نام:
ایمیل:
* نظر: