bazarnews

کد خبر: ۱۲۹۶۱
تاریخ انتشار: ۲۶ دی ۱۳۹۵ - ۱۶:۰۷
شاخص بورس و اوراق بهادار بورس تهران در پایان معاملات روز جاری با رشد 197.27 واحدی به پله 79 هزار و 73 واحد رسید.
بازار نیوز - از شنیده‌های یکشنبه 26 دی ماه می‌توان به دو مورد زیر اشاره کرد؛ در کسرا شنیده می‌شود که این شرکت قصد دارد یکى از معادن زیرمجموعه خود که هر تن خاکش چیزى بین ٦٠٠ تا ٨٠٠ هزار تومان است را سال بعد به تابلوى بورس بیاورد و همچنین تعدادى قرارداد با کشورهاى اروپایى (آلمان، اتریش و اسپانیا) در شرف انعقاد دارد. در مداران نیز طبق شنیده‌ها شرکت برکت تل به همراه داده پردازى ایران و یک شرکت خارجى براى گرفتن مجوز mvno پروژه کارت سلامت اقدام کردند و با مشارکت هم آماده اجراى این پروژه بزرگ هستند.

امروز معاملات گروه خودرو در دامنه مثبت دنبال شدند. افزایش تقاضا در خساپا محسوس بود، همچنین خودرو و خگستر در صدر تقاضا بودند. گروه کاشی و سرامیک نیز امروز سبزپوش بودند؛ کترام در آستانه صف خرید در قیمت 992 ریال قرار گرفت.

در اواسط بازار، شاخص کل با رشد 230 واحدی به عدد 79 هزار و 107 واحد رسید. امروز همچنین معاملات گروه پالایشی در دامنه مثبت دنبال شدند. شبندر با رشد قیمت در 1.5 درصد مثبت در قیمت 4652 ریال رسید.

در پایان معاملات این روز، شاخص کل بورس با رشد 197 واحدی به سختی خود را در کانال 79 هزار واحدی نگه داشت و به عدد 79 هزار و 73 واحد رسید. شاخص هم وزن نیز با رشد 33 واحدی به رقم 15 هزار و 447 واحد رسید. ارزش معاملات نیز رقم  4188 میلیارد ریال شد.

بیشترین تاثیر مثبت بر شاخص را نماد همراه با 80 واحد و بیشترین تاثیر منفی بر شاخث را نماد کگل با 25 واحد به عهده داشتند. بیشترین ارزش معاملات غیربلوک نیز به نماد فاذر با 118 میلیارد ریال اختصاص یافت.

در فرابورس اما شاخص کل با افت 2.5 واحدی به عدد 826 واحد رسید. ارزش معاملات نیز 2022 میلیارد ریال شد. بیشترین تاثیر بر شاخص را نمادهای مارون با  5.7 واحد منفی و شراز با 0.94  واحد مثبت به عهده داشتند.

کاهش شاخص فرابورس در پایان معاملات+نمودار

کاهش شاخص فرابورس در پایان معاملات+نمودار
نظرات کاربران
نام:
ایمیل:
* نظر: