bazarnews

کد خبر: ۱۳۴۰۰
تاریخ انتشار: ۰۳ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۲:۵۰
وزیر صنعت، معدن و تجارت با تاکید بر اینکه ۲۰۰ نخبه اقتصادی طرحی را برای توسعه صادرات و تولید ارائه کنند، گفت: باید پیشرفت کشور با سرعت بیشتری انجام شود.
بازار نیوز -  محمدرضا نعمت زاده در مراسم اعطای نشان امین الضرب به کارآفرینان برتر، با اشاره به اینکه کشور نیاز به توسعه و پیشرفت دارد، گفت: درست است که در این سالها کشور ما با پیشرفت های زیادی مواجه بوده و به سرعت هم در حال جلو رفتن است، اما ما نیاز به پیشرفت بیشتری داریم.

وی با بیان اینکه با ۱۰ تا ۱۵ درصد پیشرفت به جایی نمی رسیم، گفت: عقب ماندگی های زیادی داریم و باید جبران مافات کنیم.

وزیر صنعت معدن و تجارت با تاکید بر اینکه باید با تکیه بر تولید و فناوری به دانش های نوین روز دسترسی پیدا کنیم، افزود: با دستیابی به دانش روز می توان به توسعه و پیشرفت دست پیدا کرد.

نعمت زاده با اشاره به ارتباط نزدیک بین دولت و بخش خصوصی گفت: شورای گفتگو در سطح استان ها و تهران همواره برگزار می شود و ارتباط نزدیکی میان دولت و بخش خصوصی وجود دارد.

وزیر صنعت معدن و تجارت با اشاره به اینکه قدمت اتاق بازرگانی باعث افتخار و فخر است و خوشبختانه این موضوع در اتاق تهران مورد توجه قرار گرفته است، گفت: تشکل ها اهمیت زیادی دارند و همفکری و تبادل نظر بین تشکل ها و دولت بسیار با اهمیت است.

وی ادامه داد: ۲۰۰ نخبه اقتصادی در اتاق بازرگانی که فکر و سرمایه دارند می توانند باعث توسعه کشور شوند و ما نیز طرحی در این زمینه داریم. از شما می خواهیم تا فکر کنید که چه اقداماتی را می توان برای توسعه صادرات و تولید انجام داد.
ایسنا
نظرات کاربران
نام:
ایمیل:
* نظر: