bazarnews

کد خبر: ۱۴۳۹۷
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۱۸ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۷:۰۱
در فضای داخلی مدل‌های SLC نیز شاهد چرم مشکی صندلی‌ها در کنار رنگ صدفی- نقره ای و دوخت‌های ترکیب قرمز برای ایجاد تضاد هستیم.
بازار نیوز - قبل از اینکه بهار به اروپا برسد مرسدس بنز از نسخه SL دیزاینو و نسخه ردآرن SLC رونمایی کرد. هدف بنز در ساخت و پرداخت این دو خودرو ارائه دو نسخه روباز برای دو ذائقه متفاوت بوده است.

 مدل ردارت SLC در نسخه‌های SLC 180 ، SLC 200، SLC 250d، SLC 300 و SLC 43 AMG موجود است و بدنه خارجی آنها در 8 رنگ ارائه می شود. خاکستری کریستالی مگنو و نقره‌ای فلزی مگنو از جمله این رنگ‌ها هستند.

همانطور که از نام این خودروها برمی‌آید، در نسخه "ردآرت" می‌توانیم اثرات قرمز را در چرخ ها‌ و ضربه‌گیرها ببینیم. در فضای داخلی مدل‌های SLC نیز شاهد چرم مشکی صندلی‌ها در کنار رنگ صدفی- نقره ای و دوخت‌های ترکیب قرمز برای ایجاد تضاد هستیم. فرمان اتومبیل نیز با چرم نقش برجسته با دوخت‌های قرمز مزین شده است.

خبرهای مرتبط
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۰:۱۹ - ۱۳۹۵/۱۱/۱۹
0
1
اینا هم بیکارنا . بیان اینجا از طراحای خودروهای داخلی مخصوصا سایپا یاد بگیرن. نمی دونم چرا اینقدر دارن خودشون رو اذیت می کنند. این ماشین با این قیاقه و این طراحی اگه دست ایرانی ها باشه ، حداقل برای 300 سال جدید و کارایی داره.
نظرات کاربران
نام:
ایمیل:
* نظر: