bazarnews

کد خبر: ۱۴۴۷۲
تعداد نظرات: ۸۳ نظر
تاریخ انتشار: ۲۰ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۱:۰۳
کارشناس بانکی و مشاور تعاونی منحل شده فرشتگان در گفتگو با بازار نیوز؛
فرید ضیاءالملکی کارشناس امور بانکی و همچنین مشاور تعاونی منحل شده فرشتگان گفت: نفراتی که در این موسسه اعتباری سرمایه گذاری کرده اند نباید نگران سپرده های خود باشند.
به گزارش بازار نیوز ، موسسه کاسپین جدا از 8 تعاونی اعتبار فرشتگان، الزهرا، دامداران و کشاورزان کرمانشاه، عام کشاورزان مازندران، حسنات، پیوند، بدر توس و امید جلین که منحل شد، با سهامداری و پذیره نویسی 33 هزار نفر تشکیل شد.

طبق اطلاعیه بانک مرکزی، مدیرعامل و اعضای هیات مدیره موسسه اعتباری کاسپین موظف شدند که دارایی و حساب های 8 تعاونی منحل شده مذکور را به موسسه کاسپین انتقال دهند و بعد از حسابرسی و کارشناسی معادل بدهی ها را به سپرده گذاران تعاونی ها که مجوز بانک مرکزی را نداشته اند، پرداخت کند.

اما سوالی که ذهن ها را درگیر خود کرده است این است که  تکلیف سپرده گذاران موسسه اعتباری کاسپین چه می شود؟ آیا به سپرده های خود دسترسی دارند یا خیر؟ آیا بحران مجوز فقط گریبان تعاونی ها را گرفته یا اینکه سپرده گذاران کاسپین هم گرفتار این مشکل شده اند؟

فرید ضیاءالملکی کارشناس امور بانکی و همچنین مشاور تعاونی منحل شده فرشتگان در گفتگو با خبرنگار بازار نیوز در این خصوص پاسخ های کوتاه اما امیدوار کننده برای سپرده گذاران کاسپین به همراه داشت، و تاکید کرد که تمام شعب موسسه اعتباری کاسپین فعال هستند، ضمن اینکه نفراتی که در این موسسه اعتباری سرمایه گذاری کرده اند نباید نگران سپرده های خود باشند. در واقع سپرده گذاران موسسه اعتباری کاسپین مشکلی برای دسترسی به پول خود ندارد چرا که این موسسه مجوز بانک مرکزی را دارد و در حال حاضر ساماندهی تعاونی های منحل شده را نظارت می کند.

وی در ادامه اضافه کرد: طبق اطلاعیه که بانک مرکزی در بهمن ماه منتشر کرد، مدیرعامل و اعضای هیات مدیره موسسه اعتباری کاسپین موظف هستند که با طی مراحل حسابرسی و‌ کارشناسی، میزان دارایی‌ و بدهی‌ تعاونی ها منحله را ارزیابی کنند.

کارشناس امور بانکی تصریح کرد: در همین راستا موسسه اعتباری کاسپین هم در حال حاضر دارایی و حساب های 4 تعاونی از جمله تعاونی های منحل شده فرشتگان، حسنات اصفهان. دامداران و کشاورزان کرمانشاه و بدر توس مشهد را به این موسسه منتقل کرده و در حال ارزیابی حساب های این تعاونی ها است.

وی با اشاره به اینکه موسسه کاسپین ورشکسته نشده و در حال حاضر فقط کار ساماندهی این تعاونی ها را بر عهده دارد، گفت: موسسه اعتباری کاسپین بعد از بررسی حساب تعاونی ها منحل شده، معال بدهی های سپرده گذاران تعاونی ها را پرداخت می کند، ضمن اینکه این نکته را باید یادآوری کنم که معترضانی که در خیابان ها تجمع می کنند سپرده گذاران تعاونی ها هستند نه موسسه اعتباری کاسپین. در واقع سپرده گذاران تعاونی فرشتگان با تابلوی کاسپین اعتراض می کنند!

مشاور تعاونی فرشتگان در پاسخ به اینکه بررسی حساب تعاونی ها تا چه زمانی طول می کشد و مردم کی به پول خود می رسند؟ گفت: با توجه به اینکه 90 درصد حسابرسی ها انجام گرفته است قطعا تا پایان بهمن ماه تکلیف سپرده های مردم هم مشخص می شود.

وی در پاسخ به اینکه آیا همه سپرده گذاران به پول خود می رسند؟ گفت: بر اساس معادل دارایی ها، بدهی های مردم پرداخت می شود پس با این شرایط باید ببینم چقدر از دارایی های این تعاونی ها جمع می شود و بعد مشخص می شود که مردم به کل پول خود می رسند یا خیر!

خبرهای مرتبط
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۸۳
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۱۰
رضا
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۰۱ - ۱۳۹۵/۱۱/۲۰
0
7
قابل توجه

مردمی که با دیدن مجوز و لیست اسامی موسسات مجاز در سایت بانک مرکزی که به اعتماد به مجوز آن موسسه از مورخ۱۳۹۴/۱۲/۲۷ سپرده گذاری کردند در واقع توسط بانک مرکزی و مدیران موسسه کاسپین اغفال و فریب داده شده اند…
موسسه مالی کاسپین دارای مجوز رسمی از بانک مرکزی به تاریخ 27/12/1394 و در لیست مجازها درج شده و وقتی بانک مرکزی با مدیریت سیف اول مجوز داده بعد میگه شرط و شروط داشته ؟؟ !!! عینا یک فرار به جلو بوده و باید پرسید خوب چرا اول شرط و شروط نذاشتی و بعد مجوز میدادید و یا حداقل در سایت بانک مرکزی در روز صدور مجوز رسمی یک اطلاعیه هم میدادید که مردم عزیز ایران کاسپین شرط داره و در کاسپین سپرده فعلا حساب باز نکنید......!!!!
اینها همه توجیهات است برای فریب مردم !!!!
اما حالا به قیمت ضرر و زیان میلیون ها انسان شما چگونه می گذرانید؟؟!!
پاسخ ها
مهدی
| |
۱۴:۰۴ - ۱۳۹۵/۱۱/۲۰
ما سپرده گذاران سال 1395 خبری از ادغام وغیره نداشتم،وقتی اسم موسسات مجازرو در سایت بانک مرکزی دیدم، وحرفهای سیف رو شنیدم،که اطمینان دادکه با خیال راحت در موسسات مجاز سپرده گذاری کنید،همان روز پولمو سپرده کردم.
الان دوماهه پول نه اصل ونه فرع رو میدن،،شما ها میگید ادغام هشت تعاونی ،ریس بانک مرکزی میگه صبور باشید، یکی میگه من توسم،الزهراام،فلانیم،،بابا به ما چه ربطی داره تو کجایی هستی،من پولمو تو دفترچه کاسپین که مجوز داشته گذاشتم،،وقتی تو شرط کرده بودی،،چرا وقتی انجام نشده،مجوز دادی،وکلی تبلیغات کردی،حالا میگی صبر کنید!!!!
سوال و مطالبه مردم ایران و سپرده گزاران این هست...

ما بعنوان سپرده گزار در امسال 1395 به این موسسه مراجعه کرده و حساب باز کردیم در حالیکه از مورخ 1394/12/27 این موسسه مجوز خود رو از بانک مزکزی بالاترین و تنها نهاد حاکمیتی اخذ کرده بود.

بانک مرکزی :
ما چیکار به مشکلات داخلی موسسه یا پول نداشتن دارم ادغام شدن نشدن آن شما باید جواب ملت ایران رو بدید چون با مجوز بانک مرکزی و ثبت در سایت و عدم اطلاع رسانی شما مردم رو متضرر کرده اید...!!!
حمید سپرده گذار موسسه کاسپین با مجوز رسمی و قطعی از بانک مرکزی ج ا ا
| |
۱۴:۳۰ - ۱۳۹۵/۱۱/۲۰
این فرید ضیاءالملکی خودش رئیس هیات مدیره کاسپین است
ناشناس
| |
۱۴:۵۲ - ۱۳۹۵/۱۱/۲۰
با تشکر از خبرگزاری شما که در طول این مدت پیگیر مشکل ما سپرده گذاران کاسپین بوده و هست.

باید گفت موضوعاتی مثل ادغام و انحلال تعاونی ها از مسایل داخلی موسسه است و طرح آن توسط بانک مرکزی یا موسسه کاسپین تنها فرافکنی و شانه خالی کردن از زیر بار مسؤلیت می‌باشد، چرا که سپرده گذاران تنها با توجه به مجوز دار بودن موسسه کاسپین اقدام به سپرده گذاری در آن کرده اند و از اتفاقات پشت پرده این موسسه اطلاعی نداشته اند.
امير
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۳۶ - ۱۳۹۵/۱۱/۲۰
0
5
اين كجاش خبره خوشه؟وقتي در خط آخر ميگه اول بايد داراييهاي تعاونيها جمع شود و بعد مشخص بشه كه آيا مردم به كل پولشون ميرسن يا خير با توجه به كسري بسيار زياد موسسه فرشتگان؟ واقعا بايد به بانك مركزي و آقاي سيف تبريك گفت و براي اداره صندوق بين المللي پول و بانك جهاني از مديريتشون استفاده كرد
پاسخ ها
رضا
| |
۱۴:۱۹ - ۱۳۹۵/۱۱/۲۰
قابل توجه ملت شریف و فهیم ایران و مسئولان و مقامات دولتی

مردم ایران اسلامی با دیدن و اعتماد به مجوز موسسه ""مجاز کاسپین ""به تاریخ۱۳۹۴/۱۲/۲۷ و ثبت نام آن در سایت بانک مرکزی که کاسپین مجاز بوده و پنجمین موسسه مالی مجاز در سایت بانک مرکزی می باشد پول و سرمایه های خود را به امانت در آن گذاشته‌اند، بنابراین این بار مردم برخلاف موسسات فاقد مجوز همانند ثامن الحجج و میزان سخنان دیگران و افراد بی صلاحیت و تبلیغات گمراه کننده توجه نداشته اند و صرفا به سایت و مجوز بانک مرکزی اعتماد کردند و از نقشه ها و توافقات پشت پرده بانک مرکزی اطلاعی نداشته اند و بانک مرکزی محترم هم هیچگاه اطلاعیه ای در زمان صدور مجوز اولیه در سایت خود یا رسانه های عمومی(( مبنی بر عدم سپرده گذاری یا مجوز مشروط یا محدود و...به فرض محال)) نداده و ضمن اینکه مردم قانونا و عرفا تنها ملاک شان همانا سایت و یا اطلاعیه های بانک مرکزی در زمان صدور مجوز می باشد. یادآوری باید گردد هنوز بشر به علوم غیب مسلح نیست و این انتظار از سپرده گذاران شهری و روستایی نهایت بی انصافی و بی قانونی و فرافکنی از سوی متولیان امور است!!!! یادآوری تاریخی از سخنان ریاست محترم کل بانک مرکزی ایران آقای سیف :: ۱) جناب سیف در اردیبهشت ماه سال ۹۵: "لیست و مشخصات بانکها و موسسات غیر مجاز در سایت بانک مرکزی وجود دارد و مردم می توانند با مراجعه به این سایت نسبت به سپرده گذاری در بانکهای مجاز مورد تائید بانک مرکزی اقدام کنند." وی با بیان اینکه خطر سپرده گذاری در بانکها و موسسات غیر مجاز، از دست دادن تمامی سرمایه یک فرد است، افزود: مردم باید همیشه آگاه و مطلع باشند که سرمایه گذاری ها در موسساتی باشد که دارای مجوز رسمی از بانک مرکزی هستند و به این امر توجه کنند که سپرده گذاری در موسسات غیر مجاز خطر دارد و باید تبعات آن را قبول کنند. نتیجه گیری:: رئیس کل در سخنان خود به وضوح مردم را به سرمایه گذاری در موسسات مجاز تشویق کرده و بنابراین مردم به سخنان یک مقام ارشد بانکی توجه کرده اند و با توجه به رویت مجوز موسسه ""مجاز کاسپین ""به تاریخ۱۳۹۴/۱۲/۲۷ سپرده گذاری نموده اند. انشاالله مسولان بدون فرافکنی و یا تمسک به هر ترفندی ضمن پذیرش تمام مسئولیت ها حقوق مردم رو سریعا بدهند.
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۳۹ - ۱۳۹۵/۱۱/۲۰
0
5
دنباله تیتر: چون قبلا خوردیمش ؛ مثل بقیه
پاسخ ها
علی
| |
۱۷:۰۸ - ۱۳۹۵/۱۱/۲۰
مسؤولان بانک مرکزی همواره تأکید کرده‌اند نام مؤسسات دارای مجوز در سایت بانک مرکزی درج شده است، بنابراین نام هر موسسه‌ای که در سایت نیست، به مفهوم غیرمجاز بودن فعالیت آن است..
حالا سوال این است چرا با ثبت نام ""موسسه مجاز کاسپین""در سایت بانک مرکزی مدیران بانک مرکزی صرفا در حال بازی با کلمات و فرار به جلو و مانور متقلبانه اند تا با این گونه دستاویزها مردم را از تاوان جرم مشهود تاریخی رها کنند....ولی آقایون مسئول این لکه ننگ ظلم بر مردم مظلوم اعتماد کرده بر مجوز بانک مرکزی رو چگونه می خواهید در درگاه پرودگار جوابگو باشید؟؟!!!
علی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۰۷ - ۱۳۹۵/۱۱/۲۰
0
1
آقای جناب عالی بهمنی عضوهیئت مدیره بانک ملی بودیدازطریق رانت بهمنی موسسه فرشتگان راتشکیل دادیدکه فرشتگان چهارهزارمیلیار کسری دارد بعد ازآن آقای محتمل از همکاران شما در بانک ملی امروز طریق رانت آقای سیف که متحمل معاون وی در بانک کارآفرین موسسه کاسپین را تشکیل داری دروس هم رفته نتوانستید فرشتگان رادرمنجلاتی گیر افتاده نجات بدهیدچراواقیعت به مردم نمی گویددزمیان پولی وجودنداردکه به مردم بدهیدتمام پول های دراثرسومدیریت شما حیف میل شده دراین میان پولی ندارید به مردم بدهیدموسسه شماپانصدتاشعبه است جاری دارید که ماهانه بطور متوسط میانگین داریدیکصدمیلیون دارید اجازه بهامئ دادیدکه درهرماه پنج میلیارداجاره پرداخت می کنیدهزینه پرسنلی هم حساب کنیددیگرپولی نمی ماند به سپرده گذاران پرداخت نمایداملاک شما هم است جاری می باشد پس بهتراست هرچه سریعتر تا دیرنشده تسلیم شوید دروغ بس است
هاشمی فرد
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۱۴ - ۱۳۹۵/۱۱/۲۰
0
2
اقای ضیاالملکی می گویند "معترضانی که در خیابان ها تجمع می کنند سپرده گذاران تعاونی ها هستند نه موسسه اعتباری کاسپین. در واقع سپرده گذاران تعاونی فرشتگان با تابلوی کاسپین اعتراض می کنند!".
سوال بنده اینست که:
چگونه ممکن است معترضانی که دفترچه حساب "کاسپین" در دست دارند و حسابهایشان را در شعبی که سر در آن تابلوی "موسسه کاسپین" داشته، سپرده گذار تعاونی فرشتگان باشند؟؟/
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۱۶ - ۱۳۹۵/۱۱/۲۰
0
1
کاملا مشخصه که با تبانی بانک مرکزی وکاسپین'مردم را بدبخت کردند'بقیه اش دیگه توجیه مسخره آقایان است
مروی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۱۷ - ۱۳۹۵/۱۱/۲۰
0
2
اقای ضیاالملکی چرا جنابعالی یک بار در سایت کاسپین که مرجع اطلاع رسانی رسمی موسسه کاسپین می باشد یک بار فقط یک بار اعلام نکردید موسسه فرشتگان به صورت غیر مجاز و بدون هماهنگی و رضایت شما تابلو موسسه اعتباری کاسپین را نصب کرده و موجب فریب مردم است. یا اینکه...
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۱۸ - ۱۳۹۵/۱۱/۲۰
0
3
خدا ازت نگذره دروغگو 3 ماه ما رو که دفترچه کاسپین داریم ودر موسسه ای با تابلو کاسپین سپرده گذاشتیم در به در کردید سپرده روز شمارمون رو نمیدید اونوقت میگی مشکلی نیست ، مشکل واسه تو که با خیال راحت داری زندگی میکنی نیست نه سپرده گذار بیچاره که فریب بانک مرکزی رو خورده
محسن
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۱۸ - ۱۳۹۵/۱۱/۲۰
0
2
خوبه خبر خوشش اینه خبر بد میخواست بده چی میگفت
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۱۸ - ۱۳۹۵/۱۱/۲۰
0
6
مگر موسسه اعتباری کاسپین مستقل از 8 تعاونی منحل شده، سپرده گذاری دارد؟ موسسه اعتباری کاسپین محصول فرآیند تغییر نام موسسه آرمان ایرانیان است و دارای هویتی مستقل نیست. به تعبیر دیگر، چنانچه هر یک از تعاونی های 8 گانه ادغام نشوند، موسسه اعتباری کاسپین ، کن لم یکن خواهد بود. متاسفانه همین نوع مصاحبه و خبر رسانی توسط مدیران موسسه اعتباری کاسپین ، باعث تشویش اذهان سپرده گذارن میگردد و نسبت به صداقت در گفتار ، عملکرد و نیات ، تردید جدی وجود دارد.
علی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۱۹ - ۱۳۹۵/۱۱/۲۰
0
4
این آقای مشاورفرشتگان وریس هیت مدیره کاسپین بایدجواب بده اگرهنوزهیچ تعاونی کامل ادغام نشده پس بااین حساب هنوزکاسپین هیچ سپرده گذاری نداره .حالاپس کدام سپرده گذارکاسپین نگران نباشه؟اگرفرشتگان کسری داره شخص جنابعالی ودیگرمدیران کاسپین بایدجواب بدیدودرمامه بانک مرکزی هم یادآوری شده شماومتحمل ازمدیران وذینفعان فرشتگان بودیدکمترباکلمات بازی کنید شماموسسه فرشتگان بودیدبرای فرارازتعهدات زیرچترکاسپین میرید.
بهرام
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۲۱ - ۱۳۹۵/۱۱/۲۰
0
3
آقای ضیاملکی میفرماین که سوتفاهم شده مردم تو تعاونی فرشتگان سپرده گذاری کردن باید به ایشون عرض کنم موسسه فرشتگان یه ساله منحل شده !
بنده و خیلی های دیگه در سال 95 باعتبار مجوز بانک مرکزی در موسسه ای که سر در آن نام کاسپین (دارای مجوز از بانک مرکزی) نوشته شده بود سپرده گذاری نمودیم آقای ضیاملکی و سیف مسولیت پذیر باشید و راهکاری مناسب برای حل این بحران که مسبب آن بانک مرکزی و موسسه کاسپین میباشد ارائه نمایید .
جاریانی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۲۳ - ۱۳۹۵/۱۱/۲۰
0
3
آقای ضیاء‌ الملکی نمی داند که تمام دفترچه ها و سپرده گزاران فرشتگان به کاسپین تغییر پیدا کرده؟‌ ایشان نمی دانند که بیش از یک سال است که موسسه فرشتگان منحل شده و پس از تشکیل موسسه آرمان ایرانیان و متعقب آن "کاسپین"‌ شکل گرفته و اصالتا موسسه فرشتگانی وجود ندارد؟‌ آقای ضیاء‌ الملکی که رئیس هیئت مدیره است آیا این مسائیل ساده را نمی داند؟؟
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۲۵ - ۱۳۹۵/۱۱/۲۰
0
3
چرا مردم سر کار گذاشتن این اسم ان اسم میکنند از خدا بی خبرند
محسن
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۲۵ - ۱۳۹۵/۱۱/۲۰
0
2
لطفا آقایون فرشتگان یا کاسپین با حضور چند نفر از سپرده گذاران صحبت کنن تا متوجه بشن ما سپرده گذار کاسپین با مجوز هستیم یا فرشتگان بی مجوز!!
ما به اعتبار تابلو کاسپین و اعتماد به بانک مرکزی سپرده گذاری کردیم.
این فراکنی های آقایان اصلا اخلاقی نیست...
حمید سپرده گذار موسسه کاسپین با مجوز رسمی و قطعی از بانک مرکزی ج ا ا
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۲۷ - ۱۳۹۵/۱۱/۲۰
0
4
این حرفهای مسخره چیه که این آقا میگه، مگر کاسپین چیزی بجز فرشتگان و بقیه است، اصلاح مگه خودش شعبه جداگونه دیگه ای هم داره، من تو شعبه ای حساب دارم که تابلوش از همون اول کاسپین بود، بانک مرکزی هم در اطلاعیه هاش در همین آذر ماه 95 گفته که کاسپین مسئول همه چیزه، بابا جان آرمان تغییر نام داد به کاسپین این ها همشون می خوان از زیر بار مسئولیت فرار کنن، من یکی نمی گذرم شمام از حقتون نگذرید، من چیز دیگه ای ندارم تو زندگی ، بمیرم هم دیگه فرقی برام نداره ولی حقم رو می گیرم ازشون، یک عمر جون کندم و پولمو گذاشتم تو یک موسسه مجوز دار، چرا سیف از اول نگفتی اینها را، ضیاء الملکی تو هم راه سیف رو نرو، خدا جای حق نشسته ها
مهدی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۲۷ - ۱۳۹۵/۱۱/۲۰
0
4
یعنی اگه دارایی بیشتر بود بیشتر از سپرده هامون به ما پول میدن .... اقای کارشناس کسری دارایی به سپرده گذار و مشتری مربوط نیست ... از صاحبان موسسه باید بگیرند اگر ندارند اونیکه مجوز داده به این موسسه خط اعتباری بده...
بهرام
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۲۸ - ۱۳۹۵/۱۱/۲۰
0
3
آقای ضیاملکی میفرماین که سوتفاهم شده مردم تو تعاونی فرشتگان سپرده گذاری کردن باید به ایشون عرض کنم موسسه فرشتگان یه ساله منحل شده !
بنده و خیلی های دیگه در سال 95 باعتبار مجوز بانک مرکزی در موسسه ای که سر در آن نام کاسپین (دارای مجوز از بانک مرکزی) نوشته شده بود سپرده گذاری نمودیم آقای ضیاملکی و سیف مسولیت پذیر باشید و راهکاری مناسب برای حل این بحران که مسبب آن بانک مرکزی و موسسه کاسپین میباشد ارائه نمایید .
امیر
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۲۸ - ۱۳۹۵/۱۱/۲۰
0
3
ما اصلا فرشتگان ومدیرانش رو نمیشناسیم ما بعد مجوز بانک مرکزی تو کاسپین پول گذاشتیم به فرشتگان وشیاطین هم کاری نداریم
حمید سپرده گذار موسسه کاسپین با مجوز رسمی و قطعی از بانک مرکزی ج ا ا
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۲۹ - ۱۳۹۵/۱۱/۲۰
0
3
این حرفهای مسخره چیه که این آقا میگه، مگر کاسپین چیزی بجز فرشتگان و بقیه است، اصلاح مگه خودش شعبه جداگونه دیگه ای هم داره، من تو شعبه ای حساب دارم که تابلوش از همون اول کاسپین بود، بانک مرکزی هم در اطلاعیه هاش در همین آذر ماه 95 گفته که کاسپین مسئول همه چیزه، بابا جان آرمان تغییر نام داد به کاسپین این ها همشون می خوان از زیر بار مسئولیت فرار کنن، من یکی نمی گذرم شمام از حقتون نگذرید، من چیز دیگه ای ندارم تو زندگی ، بمیرم هم دیگه فرقی برام نداره ولی حقم رو می گیرم ازشون، یک عمر جون کندم و پولمو گذاشتم تو یک موسسه مجوز دار، چرا سیف از اول نگفتی اینها را، ضیاء الملکی تو هم راه سیف رو نرو، خدا جای حق نشسته ها
ناصر
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۳۱ - ۱۳۹۵/۱۱/۲۰
0
4
چرا هر روز یه داستان جدید در میاد .مرز بین کاسپین وفرشتگان کی و چطور معلوم میشود در شعبه ای که تابلوی کاسپین و دفترچه با ارم کاسپین و مهر کاسپین به ما داده این چه ربطی به فرشتگان منحله دارد آیا شرکت منحله فعالیت داشته ؟ آنهم با تابلوی کاسپین؟ ومدیران کاسپین 10 ماه ساکت بوده اند؟ که بعید است .چون بانک مرکزی اعلام کرده که تعویض تابلوهاو مهر فرشتگان با رای یک دادگاه وبا دستور مدیر عامل کاسپین صورت گرفته.
سپرده گذار ميلياردي
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۴۰ - ۱۳۹۵/۱۱/۲۰
0
3
دستمريزاد جناب اقاي سيف
اسفند ٩٤مجوز دادي
تابلوها عوض شد
اسم كاسپين در سايت بانك مركزي درج شد
كارشناسان شما در هر تماس تاييد محكمي دادن مبني بر مجوز كاسپين
ارديبهشت ٩٥ سپرده گذاري كرديم در اين موسيه به ظاهر كاسپين مجوز دار
غافل از اينكه تمام سپرده هاي ما در سر فصل فرشتگان باز مي شود
شما بفرماييد جناب سيف اين دام را چه كسي براي من و امثال بنده پهن كردن؟
دستمريزاد به شما و كارشناسانتان
سعيد
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۴۵ - ۱۳۹۵/۱۱/۲۰
0
4
آقاي ضياءالملكي هم از آقاي سيف ياد گرفتن شانه خالي كردن و فرار كردن
خواهشاً با شعور مردم بازي نكنن !!!!!
پاسخ ها
حمید سپرده گذار موسسه کاسپین با مجوز رسمی و قطعی از بانک مرکزی ج ا ا
| |
۱۵:۰۳ - ۱۳۹۵/۱۱/۲۰
سعید جان مملکت اسلامیه، خدا را شکر یک قوه قضائیه داریم مثل شیر، حقمون را از حلقوم همشون میکشن بیرون، به یاری خدا و توجه مقام مهظم رهبری
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۵۱ - ۱۳۹۵/۱۱/۲۰
0
4
مدیران موسسه حقو ق های نجومی گرفتن و خوردن مردم باید پاسخگو باشن
امير
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۵:۰۴ - ۱۳۹۵/۱۱/۲۰
0
4
من هنوز در بهت و شوكه هستم آيا واقعا اينجا مملكته ماست كه بعداز اينهمه شهيد دادن و تحريم و سختي اينجوري حاصل يك عمر كار و زحمت رو با همكاري بانك مركزي از بين ببرن،مگه ما قمار كرديم؟اگه مجوز بانك مركزي ارزشي نداره پس غلط كردن شب و روز هي ميگن تو موسسات مجاز سپرده بزاريد و تو سايتشونم ميزنن آخه اين چه مملكتيه كه هيشكي نيست يقه سيفو بگيره بابا اين چه وضعيه آخه
مرتضی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۵:۰۵ - ۱۳۹۵/۱۱/۲۰
0
3
من قبل از اینکه حساب باز کنم برج ۹ بود زنگ زدم بانک مرکزی پرسیدم گفت مجوز داره واسه خودش بانکیه و میخواز به شبکه ساتنا و شتاب و .....اینا وصل بشه.حالا یه سوال نکنه من شماره ی جای دیگه ای رو گرفتم،هیچکدوم زیر بار نمیرن
پاسخ ها
ناشناس
| |
۱۹:۳۶ - ۱۳۹۵/۱۱/۲۰
پرینت تلفنی را که با بانک صحبت کردی را بگیر و پیش خودت نگه دار برای روز مبادا
سپرده گذار
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۵:۱۹ - ۱۳۹۵/۱۱/۲۰
0
3
خودتونو مسخره کردید بعد از چند وقت پیغام میدید خبر خوش این خبر خوش شماست
که هنوز وضعیت سپرده های مردم و مشخص نکردید میگیدبعد از مشخص شدن دارائیها وضعیت اینکه مردم به سپرده میرسند یا خیر واقعا شما چ میکنید دارید حقوق میگیرید اراجیف به مردم تحویل بدید
محمد
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۵:۳۷ - ۱۳۹۵/۱۱/۲۰
0
4
جناب اقای ملکی طبق گفته اقای سیف موسسه کاسپین تا قبل از ادغام 8 تعاونی اصلا حق سپرده پذیری نداشته حالا شما چجوری مشتریِ کاسپین دارین ؟موسسه کاسپین با ادغام این 8 تعاونی تازه شکل میگیره.اگه هر کدام از این تعاونی ها نباشند کاسپینی هم وجود نخواهد داشت اقا
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۵:۴۵ - ۱۳۹۵/۱۱/۲۰
0
2
واقعا ماسفم که مسولان مملکت از جیب پیر مرد و پیرزن های این ملکت که واقعا سرمایه های انقلاب هستند غارت گری میکنن
انشالله پول هی ما رو خرج دوا و درمن فرزندان خود کنید
حمید سپرده گذار موسسه کاسپین با مجوز رسمی و قطعی از بانک مرکزی ج ا ا
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۵:۵۹ - ۱۳۹۵/۱۱/۲۰
0
2
ای خدا خودت جوابشون رو بده
امیر
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۶:۲۸ - ۱۳۹۵/۱۱/۲۰
0
2
حرف بیخودی زده
رضا
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۶:۳۸ - ۱۳۹۵/۱۱/۲۰
0
2
من واکثر سپرده گذاران کاسپین تا قبل از این بحران اخیر حتی اسم این تعاونی ها به گوشمان نخورده بود و تنها با اعتماد به مجوز بانک مرکزی و استعلام از این بانک اقدام به سپرده گذاری در این موسسه کرده ایم و حالا آقای ضیا الملکی و همکارانشان ادعا میکنند تجمع کنندگان سپرده گذاران تعاونی ها هستند! در حال که این تعاونی ها بیش از یکسال است که منحل شده است و ظاهراً آقایان تصمیم دارند ضعف مدیریت خود را به گردن سپرده گذاران بیاندازند.
علیرضا
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۸:۱۲ - ۱۳۹۵/۱۱/۲۰
0
2
کاسپین در واقع نامی است بر هشت تعاونی منحل شده که فرشتگان، افزون بر پنجاه درصد سهام آن را داراست.

وقتی این تعاونی ها واجد کسری و بحران بوده اند، باید متوقف می شدند؛ اسم این هشت تعاونی را تغییر دادن؛ شبیه این است که نام یک انسان کچل و مفلس و سرطانی را از (حسن کچل) به (زلف علی) تغییر دهیم؛ در ماهیت تغییری ایجاد نمی شود.

سیف اشتباهی فاحش کرده و بی تدبیری بزرگی مرتکب شده و به جای عذرخواهی و جبران، با توجیهاتی سخیف و ضعیف، به شعور مردم توهین می کند و رنج شان را مضاعف می سازد.

۹ ماه در مقابل تغییر تابلو و اخذ میلیاردها تومان سپرده، سکوت کرده و مانع نشده و اطلاع رسانی نیز نکرده و حالا تقصیر را به گردن یک قاضی در یک استان می اندازد!!

در ارائه مجوز، تمهید و تدبیر و حسابرسی لازم را نکرده و اطلاع رسانی صحیح نداشته و بارها مردم را به سپرده گذاری در مؤسسات واجد مجوز تشویق کرده و حالا می گوید؛ (مردم نسبت به مجوز کاسپین دچار سوءتفاهم شده اند!!!)

استدلال هایش مرغ پخته را به خنده می اندازد و گویا نمی داند که کثیری از مخاطبان، سواد و ضریب هوشی شان از او بیشتر است.

سطح اشتباه و خسارت چنان است که از انسان های ضعیف، پذیرش چنین خطایی بعید است. اگر خطا و خسارت اش کوچک بود، شاید قدرت و شجاعت پذیرش را داشت.
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۸:۴۴ - ۱۳۹۵/۱۱/۲۰
0
2
آقای ضیا الملکی،
جنابعالی و مدیرعامل منصوب شما و سایر اعضاء هیأت مدیره کاسپین همگی از سهامداران، مدیران و ذینفعان سابق تعاونی فرشتگان هستید. چنانچه تعاونی فرشتگان کسری داشته باشد، بانک مرکزی بایستی از شما سروران شکایت و بابت اخلال در نظام پولی کشور و حیف و میل اموال مردم روانه زندان تان کند.
قطعاً در دادگاه الهی و ان شاء الله در دادگاه ویژه جرائم پولی و بانکی، بازی با الفاظ فرشتگان و کاسپین به کارتان نخواهد آمد. جنابعالی و سایر دوستان طمع کارتان در هیأت مدیره تا خود را پشت میله های زندان نبینید، سر عقل نمی آیید و دست از تاراج سپرده های مردم در قالب حواله کردن به هیأت های تصویة تعاونی های منحله 8 گانه بر نمی دارید.
لازم نیست از غضب الهی و خشم مردم هم صحبت کنم که دیگه اظهر من الشمس هست.
محمد
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۹:۱۸ - ۱۳۹۵/۱۱/۲۰
0
3
با سلام ، بنده خیلی قبل از اینکه بانک مرکزی مجوز بده حساب باز کردم ولی هر وقت می خواستم حسابم و ببندم می دیدم که بانک مرکزی یه نامه زده که موسسه فرشتگان و یا غیره در حال انجام مراحل اداری برای گرفتن مجوز می باشد که نهایتا هم مجوز گرفت و تبدیل به کاسپین شد مطمئنا اگر نامه های پی در پی بانک مرکزی که به منزله تاییدی بود برای ادامه فعالیت های امثال این موسسه نبود ما هم حسابمون می بستیم و به سمت موسسه دیگر می رفتیم مثل موسسه نور که اول کارسازان آینده بود و بعد هم شد نور و خیلی هم عالی ادامه فعالیت داد . پس خواهشا انقدر قبل از مجوز و بعد از مجوز جدا نکنید تو این مملکت اگر بخواهی یه چرخ دستی هندوانه تو خیابون ببری باید صد جا مجوز بگیری چه برسه یه موسسه پولی و مالی دوما در اطلاعیه جدید بانک مرکزی آمده بعد از انتقال دارایی های این موسسات منحله چنانچه کسری احتمالی داشتن باید خود اون موسسات منحله جواب گو باشند این یعنی چه از یه موسسه ای همه دارایی ها و پول هاشو می گیری و منحلش می کنی بعد میگی حالا برو جواب کسری هاتو بده . این دیگه خیلی مسخره است . و ظاهرا بانک مرکزی همه مردم و گیر آورده .
سپرده گذار
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۹:۵۵ - ۱۳۹۵/۱۱/۲۰
0
2
ضيا ملكي جان
شما هم كه مثل جناب سيف زديد كوچه خاكي لطفا موضوع رو حل كنيد تا اشوب نشده
ماها حقوق نجومي نگرفتيم تا از سپرده هامون به راحتي بگذريم
جريان مشتريان كاسپين نگران نباشند و تجمع خياباني مربوط به موسسه فرشتگان هست دستاويز جديدتونه
مردم رو خشمگين نكنيد
سپرده گذار
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۹:۵۸ - ۱۳۹۵/۱۱/۲۰
0
2
اقاي ضيا ملكي
شما هم كه مثل جناب سيف زديد كوچه خاكي لطفا موضوع رو حل كنيد تا اشوب نشده
ماها حقوق نجومي نگرفتيم تا از سپرده هامون به راحتي بگذريم
جريان مشتريان كاسپين نگران نباشند و تجمع خياباني مربوط به موسسه فرشتگان هست دستاويز جديدتونه
مردم رو خشمگين نكنيد
سپرده گذار
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۹:۵۹ - ۱۳۹۵/۱۱/۲۰
0
2
اقاي ضيا ملكي
شما هم كه مثل جناب سيف زديد كوچه خاكي لطفا موضوع رو حل كنيد تا اشوب نشده
ماها حقوق نجومي نگرفتيم تا از سپرده هامون به راحتي بگذريم
جريان مشتريان كاسپين نگران نباشند و تجمع خياباني مربوط به موسسه فرشتگان هست دستاويز جديدتونه
مردم رو خشمگين نكنيد
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۰:۰۳ - ۱۳۹۵/۱۱/۲۰
0
2
لعععععععععععنت ب نظام بانکی
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۰:۰۳ - ۱۳۹۵/۱۱/۲۰
0
2
لعععععععععععنت ب نظام بانکی
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۰:۰۴ - ۱۳۹۵/۱۱/۲۰
0
2
لعععععععععععنت ب نظام بانکی
امیر
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۰:۵۶ - ۱۳۹۵/۱۱/۲۰
0
2
خوردن محترمانه پول مردم با شیوه فریب دادن آنان با تغیر اسامی بکمک توجیهات بلاوجه و با نصب تابلوی کاسپین مصداق هلو نشان دادن و لولو تحویل دادن آنهم با اطلاع رسانی های ناقص بانک مرکزی
سپرده گذار
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۱:۵۱ - ۱۳۹۵/۱۱/۲۰
0
2
مصداق بارز مثل نشان دادن هلو و تحویل دادن لولو
عدالت
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۲:۱۹ - ۱۳۹۵/۱۱/۲۰
0
2
مسئولین جدبد کاسپین (قبلی فرشتگان و آرمان ایرانیان) و رئیس کل بانک مرکزی بیشتر از این مردم را بازی ندید و بترسید از روزی که این صبر تمام بشه و خود مردم بخواهند عدالت را در ارتباط با شما اجرا کنند.
آقای ضیاءالملکی (مشاور تعاونی فرشتگان و رئیس هیأت مدیره موسسه کاسپین)، آقای متحمل (رئیس امور شعب تعاونی فرشتگان و مدیرعامل موسسه کاسپین)، آقای سیف همکار قدیم آقایان ضیاءالملکی و متحمل زودتر اقدام کنید و پول ما را پس بدید.
امیر
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۲:۵۸ - ۱۳۹۵/۱۱/۲۱
0
2
...خدایی اقای سیف و ضیاالملکی شماها باخودتون چی فکر کردید...این همه هوش وزکاوتو از کجا آوردید ...واقعا که....یه فکری به حال ماها بکنید...خودتون که تو آرامش کاملید .نه قسطی .نه کرایه خونه ای.نه شهریه ای...ماها کل سرمایمونو تو موسسه ی مجوزدار شماها گذاشتیم که کل سرمایه ما اندازه یه ماه حقوق شماست...پس خواهشا به فکر ملت باشید...
سیروس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۳:۲۲ - ۱۳۹۵/۱۱/۲۱
0
2
اینجانب در اردیبهشت 95 در مقایسه بین مؤسسات و بانک های خصوصی به این دلیل مؤسسه کاسپین را جهت سپرده گذاری انتخاب کردم که به تازگی تأسیس شده بود واز دید گاه بنده مورد رسیدگی دقیق بانک مرکزی قرار گرفته بوده است آیا چنین استنباطی از نظر مسئولین وسایر آحاد جامعه اشتباه بوده است که اکنون باید بگفته آقای ملکی در حد دارایی یک تعاونی منحله بخشی ازسپرده خود را دریافت نمایم آنهم تعاونی که در چندین سال فعالیتش با بیشترین سود بنده هیچ افتتاح حسابی در آنجا نداشته و همواره در بانک های دیگرسپرده گذاری داشته ام!؟
صابري
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۱:۱۴ - ۱۳۹۵/۱۱/۲۱
0
2
ظاهرا لياقت و شايستگي آقاي سيف دوباره بايد بررسي بشه چون واقعا با اين اشتباهي كه در امضا مجوز كرد و از همه بدتر شانه خالي كردنش تو اين بحران يك نوع خيانت به ملت بود و انتظار ميره نمايندگان مجلس حق مردم رو بگيرن البته اگه نماينده واقعي مردم باشن وگرنه بايد منتظر ظهور امام زمان باشيم
عات کسری منابع
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۱:۳۴ - ۱۳۹۵/۱۱/۲۱
0
2
علت کسری منابع
حقوق‌های نجومی مدیران «موسسه اعتباری کاسپین»/ مدیرعامل: ۳۹۹ میلیون تومان، سایر کارکنان جمعا ۲۹۴ میلیون! +سند در آخرین اخبار ۱۰ شهریور ۱۳۹۵ ۰ ۱,۶۲۶ بازدید یکی از اقدامات مناسب و قابل تقدیر بانک مرکزی در سالهای اخیر، ساماندهی موسسات اعتباری فاقد مجوز و برخی تعاونی های فعال در این حوزه بود که بعضا مشکلات اجتماعی و امنیتی خاصی را در استانهای محل فعالیت خود ایجاد کرده بودند و بدون پشتوانه های اعتباری و قانونی لازم، صدها میلیارد تومان از نقدینگی آحاد جامعه در اختیار آنها بود. پس از عزم مسئولان بخش های مختلف کشور و ایجاد شرایط لازم قانونی و اداری، این تعاونی ها یا منحل و یا ادغام شده و تحت عنوان موسسه اعتباری، به فعالیت ضابطه مند مشغول شدند که یکی از این موسسات جدید التاسیس، «کاسپین» است. موسسه اعتباری کاسپین مدیرعامل و هیات مدیره موسسه اعتباری کاسپین فیش حقوقی مدیران سوابق فرید ضیاءالملکی سوابق ذکریا متحمل رسوایی فیش های حقوقی این موسسه اعتباری از تجمیع تعاونی های اعتبار فرشتگان، امید جلین گرگان، کشاورزان مازندران، حسنات اصفهان، دامداران و کشاورزان کرمانشاه، الزهرا مشهد بدرتوس و پیوند شکل گرفته و در اواخر اسفند سال ۹۴ با اخذ مجوز رسمی فعالیت از سوی بانک مرکزی، رسما به شبکه بزرگ بانکی کشور پیوسته است. البته به خاطر الزامات قانونی ورود به بازار سهام و نظارت دقیق تر روی فعالیت ها و اقدامات مالی این موسسه همچون سایر بانک ها، موضوع بررسی اسناد و صورت های مالی توسط حسابرس قانونی برای این موسسه نیز الزامی شده و اولین گزارش در این خصوص پیرامون دوره مالی ۳ ماه و ۲۷ روزه منتهی به ۲۹ اسفندماه سال ۹۴، طی روزهای اخیر منتشر شده است. بر اساس این گزارش بازرس قانونی، موسسه مذکور روند فعالیت قانونی خود را به درستی آغاز و نسبت به تامین زیرساخت های فعالیت مظابق با قوانین و مقررات بانک مرکزی و سازمان بورس، در اکثر موارد اقدام کرده است. اما یکی از مواردی که در این گزارش به آن اشاره شده و جای تامل بیشتر دارد، اعلام میزان حق الزحمه هیئت های موسس و اجرایی، حق حضور در جلسات و حقوق و دستمزد و مزایای مربوط به مدیرعامل، هیئت مدیره و مدیران ارشد این موسسه اعتباری است. موسسه اعتباری کاسپین مدیرعامل و هیات مدیره موسسه اعتباری کاسپین فیش حقوقی مدیران سوابق فرید ضیاءالملکی سوابق ذکریا متحمل رسوایی فیش های حقوقی بر این اساس، زکریا متحمل مدیرعامل موسسه اعتباری کاسپین جمعا مبلغ ۳ میلیارد و ۹۹۱ میلیون ریال دریافت و سایر افراد همچون علیرضا پایین محلی ۲ میلیارد و ۳۶۸ میلیون ریال، مرتضی عنایتی ۲ میلیارد و ۲۹۸ میلیون ریال، علی ابراهیم بای سلامی ۲ میلیارد ریال، امید پردلی ۱ میلیارد و ۷۹۸ میلیون ریال، غلامسحین ملایی ۱ میلیارد و ۱۰۰ میلیون ریال و فرید ضیاالملکی ۱ میلیارد و ۴۸ میلیون ریال دریافت کرده اند. این در حالی است که در مقابل دریافتی سایر کارکنان موسسه اعتباری کاسپین، رقم ۲ میلیارد و ۹۴۷ میلیون ریال درج شده که مقایسه آن با دریافتی برخی مدیران ارشد این موسسه قابل توجه است. اگرچه برای ما دقیقا مشخص نیست که پرداخت حدود ۴۰۰ میلیون تومان به مدیرعامل موسسه کاسپین، مربوط به حدود ۴ ماه فعالیت رسمی این موسسه است (طبق زمان درج شده در بالای جدول) یا سال گذشته، اما هرچه هست در مقایسه با پرداختی به سایر کارکنان، رقم جالبی را شکل می دهد. البته موارد دیگری در خصوص سود قابل توجه دریافتی این موسسه از طریق یک سپرده گذاری خاص نیز وجود دارد که در آینده به آن پرداخته خواهد شد. منبع : صبحانه
جزییات بیشتر : حقوق‌های نجومی مدیران «موسسه اعتباری کاسپین»/ مدیرعامل: ۳۹۹ میلیون تومان، سایر کارکنان جمعا ۲۹۴ میلیون
التماس میکنم منتشر کنید زندگیم نابود شد خدا زندگیشان را نابود کند
علی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۳۱ - ۱۳۹۵/۱۱/۲۱
0
2
طمع ورزی و دست اندازی شما به پولهای حساب سپرده گذاران عاقبت کاسپین را ورشکست خواهد کرد
حسين
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۳:۵۹ - ۱۳۹۵/۱۱/۲۱
0
2
مردك چطور شماازخدابيخبرا ميتونيد باتابلوي كاسپين كلاه مردم را برداريداما مردم بدبخت نمي توانند باتابلوي كاسپين حق مسلم خود را مطالبه كنند؟؟؟؟دارم اتيش ميگيرم
محمد
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۰:۵۳ - ۱۳۹۵/۱۱/۲۲
0
2
عزیزه دل برادر
ای حرفا را کسی از شما نمیپزیره!!
امانت دار پول مردم بودی از بانک مرکزی ام تاییدیه داشتی
پس باید پول مردم را خودتون یا بانک مرکزی بدین همین و ختم کلام
حالا سود کردین یا ضرر به سپرده گذار ربطی نداره
خواستین با قوه قضاییه در نیوفتین
حالا جج
کیانوش
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۴:۰۰ - ۱۳۹۵/۱۱/۲۲
0
2
آقای ضیاء الملکی موسسه کاسپین از ادغام هشت موسسه و تعاونی که قرار منحل بشه بوجود میاد و تا انحلال 8 تعاونی بطور کامل انجام نشه موسسه کاسپینی وجود نداره. پس شما چطور انتظار دارید کسی در موسسه ای که هنوز وجود نداره سپرده گذاری کرده باشه؟ وقتی شما میگین سپرده گذاران کاسپین نگران نباشند یعنی شما نمی دانید که کاسپین هنوز شروع به کار نکرده تا سپرده گذار داشته باشه . یعنی شما نمی دانید که از ادیبهشت ماه موسسه های فرشتگان و امید جلین و چندتا دیگه تابلوی خودشون رو عوض کردن و نوشتن کاسپین . ولی وقتی داخل شعبه میری هیچ خبری از اسناد کاسپین نیست و دفترچه و سند سپرده گذاری بنام همان تعاونی های قبلی که قرار ادغام بشه هست. من تازه 20 روزه بمن دفترچه کاسپین رودادن و دفترچه فرشتگان رو باطل کردن. و گفتن کاسپین هنوز شروع بکار نکرده تا بتونی برداشت کنی. اگه واقعیت رو بگین همه تکلیف شون رو می دونن. اخه می دونین دم عیده مردم پول می خوان زمان خوبی برای این کار انتخاب نکردین چطور مدیرای مالی بلندپایه کشور اینو نمیدونن. آخر سال همیشه کمبود نقدینگی هست بانک ها شرایط خوب برای سپرده گذاری میزارن تا نقدینگی جمع کنن . شما این موقعیت رو هم دارین از دست می دین. اون مقام قضایی که با صحبتهاش باعث نگرانی و هجوم سپرده گذاران شد آیا میدونه چه مشکلی درست کرده؟ نام یک موسسه مالی رو برای تخلف چند نفر بدنام کرده اعتماد مردم رو سلب . آیا از تبعات کارش باخبر نبود؟ وقتی هنوز حسابرسی انجام نشده چطور میشه فهمید ورشکسته شده . داشتن بدهی یا کسری همیشه به معنی ورشکستگی نیست . اگر اینطور بود آمریکا بدهکارترین کشور دنیاست. اگر موسسه ورشکسته باشه اول بانک مرکزی و حسابرسانش باید اظهارنظر کنن نه مقام قضایی. لطفا تا قبل از عید حداقل سود پولهامون رو بدید. با تشکر از سایت خوب بازار نیور و پیگیری های خوبش.
محمد
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۹:۱۷ - ۱۳۹۵/۱۱/۲۲
0
2
در خصوص هجوم مشتریان به شعب ، شاید بعد از اخبار دستگیری مدیران فرشتگان .مشتریان به شعب هجوم اوردند ولی از همان روز با برنامه ریزی قبلی شعب ریالی به مشتریان نداند. و بعد از چند روز با خواهش و التماس شروع کردند به تزریق قطره چکانی و سپس قطع کامل . پس این یهانه که مشتریان حمله ور شدند و اقایان تمامی پول را تقدیم مشتریان کردند دروغ محض است . تقاضای ما مشتریان کاسپین از بانک مرکزی رسیدگی بدون حاشیه و عدم سخره گرفتن شعور مردم بی گناه .
باز از پیگیری و احقاق حق سایت محترم کمال تشکر را دارم .
علی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۳:۴۶ - ۱۳۹۵/۱۱/۲۲
0
2
چرا نظر منو نمی‌داری اگه این اقایان دوستان اقای خاوری اند. فرار میکننخاکسترها فرار میکنن
علی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۱:۳۸ - ۱۳۹۵/۱۱/۲۳
0
2
ممنوع الخروج بشن. میرند پیش خاوری خدا بداد برس.
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۰:۵۶ - ۱۳۹۵/۱۱/۲۳
0
3
ما به نظام اعتماد کرده ایم و سپرده های خود را از نظام می خواهیم اگر مردم برای نظام مهم است باید با حکم حکومتی اموال مردم را برگردانند و جلوی فعایت کلیه بانک ها و موسسات را بگیرند و بانک های اسلامی بدون سود در کشور راه بیندازند
علی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۱:۱۸ - ۱۳۹۵/۱۱/۲۳
0
2
ایا دارن میزنم ریشه نظام دولت راند برده عده هم خواب برده کسی گوشش بحرف ما بدبخت بیچاره نیست
علی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۱:۱۸ - ۱۳۹۵/۱۱/۲۳
0
1
ایا دارن میزنم ریشه نظام دولت راند برده عده هم خواب برده کسی گوشش بحرف ما بدبخت بیچاره نیست
عباس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۱:۵۴ - ۱۳۹۵/۱۱/۲۳
0
3
سپرده گذاران محترم آیا میدانید همین الان هم به از ما بهترون داره پول داده میشه ؟
شاید بپرسید از کجا
پاسخش خیلی راحته از وصول اقساط
اگه دوباره به صورت مشروط بازش کنند همه پولها رو بر میدارند برای دوست و فامیل و |آشناهاشون
پس بانک مرکزی باید کلیه حسابهاشون رو تا تعیین تکلیف نهایی بلوکه کنه
از من گفتن بود
لطفا این مطلب را خیلی جدی بگیرید و سر سری ازش عبور نکنید
حمید
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۵۶ - ۱۳۹۵/۱۱/۲۴
0
3
واقعا تا کی میخاین مردم رو بازیچه سیاست های غلط خود کنین .مردم تا کی باید تاوان اشتباهات شما مسولان رو بدهند.
بنده یک کاسب برشکسته هستم که کل زندگیم تو این موسسه بود تا دم عیدی خرید کنم الان به یک ریال از پول هام دسترسی ندارم موندم چیکار کنم
خدایا خودت به داد مردم برس اینها با روح روان مردم بچه راحتی بازی میکنن
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۱:۱۶ - ۱۳۹۵/۱۱/۲۵
0
2
واقعا فقط باید خدا به دادمون برسه
حسن
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۲:۳۵ - ۱۳۹۵/۱۱/۲۵
0
2
باسلام
مردم خودشان بهتر می دانند این کار دولت بیتدبیر است بخاطر بالا بودن سود وبه بهانه اقتصاد به اصطلاح مقاومتی این بلا ها رابرسرمردم آوردند مردم فهیم باید ساکت ننشینندوبه تمام جهانیان بفهمانند دراین مملکت چه خبراست من خودو جوابگوی چک های برگشتی وعقب افتادن قسط ها نیستم ...
علی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۱:۱۰ - ۱۳۹۵/۱۱/۲۹
1
0
طمع باعث شد الان اینقد گرفتار شید.دنون طمع تونو کشیده بودید.الان پول تون رو هوا نبود.این همه بانک .ملی صادرات سپه و غیره.شما واسه سود بیشتر رفتید موسسه.بعدش واقعا موندم.ملت این همه پول داشتند نمیدونستم.در حالت عادی میگند گرفتاریم.این پولا رو از کجا آوردند.تو این جور مواقع میشه فهمید که چی چقدر پول داره
علی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۱:۱۰ - ۱۳۹۵/۱۱/۲۹
2
0
طمع باعث شد الان اینقد گرفتار شید.دنون طمع تونو کشیده بودید.الان پول تون رو هوا نبود.این همه بانک .ملی صادرات سپه و غیره.شما واسه سود بیشتر رفتید موسسه.بعدش واقعا موندم.ملت این همه پول داشتند نمیدونستم.در حالت عادی میگند گرفتاریم.این پولا رو از کجا آوردند.تو این جور مواقع میشه فهمید که چی چقدر پول داره
محمداسماعیل
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۷:۵۶ - ۱۳۹۵/۱۲/۰۱
0
1
با سلام و تشکر بابت انعکاس مشکلات ناشی از بی تدبیری برخی مسئولین می‌بایست به جهت اطلاع معروض دارم که حتما به این نکته بسیار مهم توجه شود ، رییس بانک مرکزی در پیشگاه افکار عمومی و به طور رسمی از عبارتی مجعول تحت عنوان مجوز مشروط استفاده نموده اند که اصولا برابر نص صریح قانون (مندرجات آیین نامه تاسیس موسسات اعتباری و بانکها ) چیزی به عنوان مجوز مشروط تعریف نشده است و تنها عبارات مجوز اولیه و مجوز نهایی در حیطه قوانین تعریف شده و سوال اصلی از آقای سیف اینست که عبارت مجوز مشروط فرضی مورد نظر ایشان در کجای آیین نامه ذکر شده و اگر ذکر نشده چطور رییس بالاترین مرجع قانونی نظارتی از این موضوع مطلع نبوده و از عبارت مجعول مجوز مشروط که جایگاهی در قانون و آیین نامه صدور مجوز موسسات اعتباری ندارد استفاده کرده است و در اینخصوص خلاف کلیه ضوابط و قوانین موجود عمل نموده و همین اقدام باعث ایجاد اخلال و افساد و هرج و مرج کامل و بر هم زدن امنیت اقتصادی در سطح ملی گردیده که می‌بایست به آن از مجاری قانونی رسیدگی شود .
حسین
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۰:۲۵ - ۱۳۹۵/۱۲/۲۱
0
1
باید تمام مدیرای کاسپین ممنوع الخروج و بازداشت بشوند که با سرمایه فرشتگان بازی نکنند.ماهم که فرشتگان بودیم روی بردش نوشته بود که مورد تایید بانک مرکزی میباشد.
سیدحسین یوسفی سادات
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۱:۳۴ - ۱۳۹۶/۰۱/۰۵
0
1
عوامل بانک مرکزی بدون گرفتن رشوه به یک موسسه غیرقانونی مجوزنمی دهندآخردولت بی تدبیراین است که باعوام فریبی وصدورمجوزپول مردم بدبخت رابه یغماببرندهدف بانک مرکزی آسیب زدن به نظام بابدبین کردن مردم به کلیه بانک هامی باشد.ازمسولین نظام می خواهیم کلیه عوامل بی شرف بانک مرکزی رامجازات کنند................بیچاره مردم ..........بیچاره نظام
کککک
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۱:۵۲ - ۱۳۹۶/۰۱/۲۷
0
0
حالا خوبه که شوهرم هرروزمن کتک میزنه که هرچی پول داشتیم بردی تو حساب فرشتگان گذاشتی که ورشکست شده من بیچاره چی بگم هرروزدعوا میکنه باهم وکت کم میزنه
حسینی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۱:۲۴ - ۱۳۹۶/۰۲/۱۲
0
0
خدالعنتشون کنه.تمام پس اندازوسرمایه امون توموسسه هست.خداازشون نگذره.نامردا
حسین
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۵:۵۲ - ۱۳۹۶/۰۲/۱۷
0
0
با سلام نمدونم از کی و به کجا باید شکایت کنم این پولی که من در موسسه گذاشتم پول خودم نیست نمدونم چه جوری جوابشون رو بدم تو رو خدا یک فکری بردارین و ما رو از این سر در گمی در بیارین دارم دیونه میشم
علی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۶:۱۰ - ۱۳۹۶/۰۲/۲۵
0
0
کشوری که تمام مسولین به مردم دروغ میگن ، فقر و فساد بیداد میکنه، چه در سیاست داخلی و خارجی ، مردم خاک بر سری مثل من داره ، زیاد لازم نیست فکر کنی ایران رو میگم ، من یکی از مال باختگان موسسه ثامن الحجج لعنتی و کاسپین هستم ، حالم از سیاست بهم میخوره ، پولم رو میخوام ، ولی همش دروغ و دروغ می شنوم ،
یوسف
|
United States
|
۲۰:۵۴ - ۱۳۹۶/۰۳/۰۱
0
0
آقای روحانی حالا که مردم بشما اعتماد کردند و رای دادند تا به دادشان برسید و به مطالبات آنها رسیدگی کنید مردمی که با رویت مجوز بانک مرکزی بتاریخ 94/12/27 که با تجمیع 8 تعاونی موسسه ای بنام کاسپین فعالیت خود را آغاز کرده بود پولهایشان را در همین موسسه بنام کاسپین گذاشته اند و بانک مرکزی اعتماد کردند و حالا سود پولهای مردم را چرا باید از سال 94 کسر کنند بعضی از این تعاونیها ادغام شده یا نه نشده به مردم چه ربطی دارد و چرا اطلاع رسانی درست نشده تا پولهای خود را از آنها پس میگرفتیم چرا مسئولین نا کار آمد سر کار باید باشد اگر رئیس بانک مرکزی کارش را درست انجام میداد چنین پیشامدی که آلان 7 ماه است که گریبانگیر مردم شده اتفاق نمی افتاد لذا خواهشمند است دستور فرمائید به موضوع رسیدگی تا حقی از مردم ضایع نشود .
باور
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۳:۰۵ - ۱۳۹۶/۰۳/۰۹
0
0
میشه جو ندین؟ همین هجوم الکی باعث شد کار کاسپین به اینجا بکشه.اگه فقط یه ذره اعتماد میکردین و صبر این اتفاق نمیوفتاد.چرا عادت کردین همه چیز رو به هم ربط بدید؟تا یه چیز میشه پای حقوق نجومی رو وسط میارین.شاید باورتون نشه اما خودم شاهد بودم یک دارنده حساب توی کاسپین اومده بود دادوبیداد میکرد که پولمو بدین باورتون میشه فقط 27000تومن تو حسابش بود؟واقعا ارزش داره بخاطر27000تومن ؟یا یکی 157000 تومن؟من خودم هم حساب دارم.ولی واقعا اگه دوس دارین پولتون رو بگیرین دست از این پرخاشگری ها بگیرین.فقط با نکشیدن پول هاتون میتونین از ورشکسته شدن کاسپین و حفظ حقوقتون دفاع کنین.متصدی ها چه گناهی کردن؟ میدونستین خود متصدی ها با وجود داشتن منابع پول خودشون رو نگرفتن؟نه.شما فقط بی منطق برخورد میکنین.بخاطر کار شما چندین نفر بیکار میشن و شما هم به پولتون نمیرسین.چرا وقتی سود 27 درصدی میگرفتین صداتون درنمیومد؟؟؟؟؟؟
گناهکار
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۰:۱۴ - ۱۳۹۶/۰۳/۱۷
0
0
هیچی بابا بدبخت شدم دیگه باید فرار کنم پول از مردم قرض کردم ریختم حساب ک وام بگیریم ولی پول پرید خدامیدونه کی گیربیاد فک کنم باید بیخیالش بشیم خانمم همش بهم بدوبیراه میگه از بس طلبکار اومده در خونه اگه ما پولخورده بودیم ک نفسمونو گرفته بودن پس حالا چی ک مظلومیم
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۳:۲۹ - ۱۳۹۶/۰۴/۱۷
0
0
بخدا قسم چند سال کار کردم با بدبختی پول جم کردم و قناعت تو زندگیم پیشه کردم تا تونستم تو موسسه ثامن سرمایه گذاری کنم. تو رو خدا یکی به من بگه چکار کنم. امروز عابر بانکم از کار انداختن پول نمیده. حتما از فردا در موسسم رم می بندن
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۸:۱۵ - ۱۳۹۶/۰۶/۰۷
0
0
تو رو خدا بگین کسی تو این مملکت نیست که به داد این مردم برسه ?
نظرات کاربران
نام:
ایمیل:
* نظر: