bazarnews

کد خبر: ۱۴۷۶۰
تاریخ انتشار: ۲۴ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۳:۵۰
یوسفیان ملا در تذکری:
نماینده مردم آمل در مجلس از عملکرد وزارت جهاد کشاورزی در پی بارش برف اخیر در این استان انتقاد کرد.
بازار نیوز - عزت الله یوسفیان ملا طی تذکری اظهار کرد: 22 بهمن 95 همان 22 بهمن سال 57 بود و مردم علی رغم مشکلات فراوانی که در بخش های اقتصادی و اشتغال دارند همه گله ها را کنار گذاشته، در کنار هم آمدند و باز هم از نظام دفاع کردند که از آنها سپاسگزاریم.

وی نسبت به عملکرد وزارت جهاد کشاورزی انتقاد کرد و گفت: معتقدم استیضاح حق آخوندی نیست، حق وزیر جهاد کشاورزی است. در استان ما برف بارید اما حاضر نشدند یک وقت ملاقات به مجمع نمایندگان استان دهند و یا یک نفر را از تهران برای بررسی مساله بفرستند.

یوسفیان ملا افزود: این همه باغات شمال نابود شد، وزیر جهاد کشاورزی مسئول است. برای این موضوع که نمی توانیم یقه معاون اجرایی رئیس جمهور را بگیریم. آقای وزیر اگر واقعا قادر نیستید بگویید. بارها گفته ایم در امور اراضی واگذاری ها درست نیست، تخلفات فراوانی انجام می شود پس چرا واگذار می کنید.

براساس این گزارش علی مطهری نائب رئیس مجلس که ریاست مجلس را بر عهده داشت اظهار کرد: در رابطه با این تذکر و همچنین تذکری که مهرداد لاهوتی نماینده لنگرود مطرح کرد تعبیر نسبت تندی را به کار بردند که هیچکس در این کشور به فکر کشاورزی مملکت نیست. این مساله باعث تحریک کشاورزان می شود. قاعدتا منظور ایشان هم چنین چیزی نبوده است.

نائب رئیس مجلس افزود: به هر حال به وزیر جهاد کشاورزی توصیه می کنیم به تذکر نمایندگان در این موضوع توجه لازم را داشته باشند.
ایسنا
خبرهای مرتبط
نظرات کاربران
نام:
ایمیل:
* نظر: