bazarnews

کد خبر: ۱۴۷۷۴
تاریخ انتشار: ۲۴ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۵:۲۴
امروز یکشنبه 24 بهمن ماه بازار سرمایه به ناکامی‌های خود ادامه داد و شاخص کل که از ابتدای معاملات روند کاهشی را در پیش گرفته بود، درنهایت شاخص کل در لحظه‌های پایانی با 11 واحد رشد به ارتفاع 76 هزار و 827 واحد رسید.
بازار نیوز -  از صبح امروز نماد فباهنر و قلرست با توجه به تعدیل پیش بینی درآمد هر سهم متوقف شدند.

در گروه ساختمانی، نماد ثشاهد صف خرید شد و با حجم معاملات بیش از 6 میلیون سهم، به قیمت 1353 ریال رسید.

از شنیده‌های بازار امروز اینکه شرکت تایدواتر خاورمیانه برای راهبری بندر فریدونکنار قرارداد امضاء  کرد. در ادامه نماد خلنت نیز با توجه به تعدیل پیش بینی درآمد هر سهم متوقف شد.
ازسوی دیگر نماد معاملاتی کماسه بازگشایی شد؛ همچنین نماد دسانکو و حق تقدم آن با توجه به اطلاعات دریافتی مبنی بر تغییر با اهمیت پیش بینی درآمد هر سهم سال مالی 1395 متوقف شدند. کماسه پس از بازگشایی 4250 ریال قیمت خورد و صف خرید بیش از 5 میلیونی تشکیل شد.

روز گذشته که شرکت اعتباری ملل در فرابورس معارفه شد، امروز در بازار دوم فرابورس گشایش یافت. همچنین نمادهای معاملاتی خوساز، ددام، تپمپی و رتاپح بازگشایی شدند.
امروز در گروه فلزات اساسی، فزرین صف فروش داشت. ازطرفی صف فروش نمادهای کیمیا و فنوال جمع شد.

نماد معاملاتی شرکت سرمایه‌گذاری نفت و گاز و پتروشیمی تامین (تاپیکو) نیز با توجه به تعدیل پیش بینی درآمد هر سهم سال مالی منتهی به 1396/02/31، بدون محدودیت نوسان قیمت با استفاده از مکانیزم حراج تک قیمتی آماده انجام معامله شد.
تابناک

رشد لاکپشتی بورس+جدول
نظرات کاربران
نام:
ایمیل:
* نظر: