bazarnews

کد خبر: ۱۵۱۱۲
تاریخ انتشار: ۲۸ بهمن ۱۳۹۵ - ۲۲:۳۷
بازار نیوز: رئیس جمهور آمریکا در نشستی خبری ضمن معرفی گزینه جدیدش برای وزارت کار، ضمن حمله لفظی به رسانه های مخالفش در این کشور، باز هم اظهاراتی علیه ایران مطرح کرد.
بازار نیوز - نشست خبری دونالد ترامپ برای معرفی نامزد جدید وزارت کار آغاز شد. وی «الکساندر آکاستا» را برای این سمت نامزد کرد.

رئیس جمهور آمریکا گفت: فقط میخواهم الکس اکاستا را برای وزارت کار معرفی کنم. او تواناییهای خوبی دارد و میتواند وزیری عالی باشد.

ترامپ گفت: رسانه ها به شدت ریاکار شده اند. حقیقتا سطح بی ریایی رسانه ها به حدی غیرقابل کنترل در آمده اند. من انتخاب شده ام که سیستم ورشکسته کنونی را درست کنم. البته باید بگویم برخی رسانه ها واقعا خالصانه دارند کار میکنند اما بخش اعظم آنها اینطور نیستند.

رئیس جمهور آمریکا ادامه داد: من یک وضع در هم و برهم را به ارث برده ام هم از منظر داخلی و هم از منظر خارجی. وضعیت خارجی را ببینید وضع خاورمیانه را. وضع کره شمالی را. به شما قول میدهم به آن خواهیم پرداخت.

جانشین باراک اوباما با اشاره به حضور تروریستهای داعشی در عراق و سوریه، گفت که داعش را هم از دولت سابق آمریکا به ارث برده است.

دونالد ترامپ بار دیگر ادعاهای ضد ایرانی خود را تکرار کرد.

او گفت: علیه ایران که از دولت قبلی(اوباما) سوءاستفاده می‌کرد و بزرگترین حامی دولتی تروریسم است، تحریم‌های تازه‌ای وضع کردیم.

ا در خارج از کشور به دنبال جنگ نیستیم، دنبال صلح هستیم. اما صلح از قدرت به دست می‌آید. در داخل هم من به دنبال امنیت هستم.

برخی از اقداماتی که من انجام می‌دهم، محبوب نیست، اما برای امنیت کشور لازم هستند.
سال‌هاست که سیاستمداران دروغ می‌گویند تا انتخاب شوند، اما من اینجا هستم تا وعده‌هایی را که داده‌ام عمل کنم.

رسانه‌ها حقیقت را نمی‌گویند، چون می‌دانند که من می‌خواهم به وعده‌هایم عمل کنم. اگر تلویزیون را نگاه کنید، تصور می‌کنید که در دولت آشفتگی برقرار است، اما واقعیت این است که دولت دارد مانند یک ماشین منظم کار می‌کند.

من از قبل نمی‌گویم که می‌خواهم چه کار کنم. نمی‌گویم که می‌خواهم ۴ ماه دیگر به موصل حمله کنم، دو هفته دیگر حمله کنم، الان حمله کنم. نمی‌گویم که می‌خواهم با کره شمالی چه کنم.  نمی‌گویم که می‌خواهم با ایران چه کنم. می‌دانید چرا؟ چون آن‌ها نباید بدانند



برچسب ها: بازار ، بازارنیوز ، ترامپ
خبرهای مرتبط
نظرات کاربران
نام:
ایمیل:
* نظر: