bazarnews

کد خبر: ۱۵۳۲۱
تاریخ انتشار: ۰۲ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۱:۵۳
احد عظیم زاده که این روزها به عنوان بزرگترین بدهکار بانکی کشور شناخته می شود مدعی شد که بانک پاسارگاد سود کلانی از وام 4 میلیاردی او به جیب زده است.
بازار نیوز - می گویند او بزرگترین بدهکار بانکی است. مردی که تا دیروز نامش بعنوان فرد موفق و مثال زدنی در رسانه ها عنوان می شد. سایت های خبری با اون گفتگوها داشتند و مولتی میلیاردر ایران را می ستودند. در زندگی نامه پولدارترین شهروند ایرانی که متولد آذرماه است سختی های زیادی را می توان مشاهده کرد. از دست دادن پدر در سن 7 سالگی تا قالیبافی در سن 13 سالگی ...؛ اما انگار این روزها حال خوشی ندارد. ممنوع الخروج شده و گفته می شود حتی بانک ها هم به اندازه بدهی هایش از او وثیقه لازم را نگرفتند.

برای پاسخ به تمام این شایعات با احد عظیم زاده گفتگوی کوتاهی داشتم.

عظیم زاده: از بانک پاسارگاد 4 میلیاردتومان وام گرفتم و تا امروز 5 میلیارد و 500 میلیون تومان پرداخت کردم. حالا جالب اینجاست که پاسارگاد در مدت 7 سال می گوید تو 25 میلیارد تومان بدهی داری؟! این در حالی است که پاسارگاد دارد سود کلانی از من می گیرد. این در حالی است که من اصل پول را پرداخت کردم حتی بیشتر از آن داده ام.

من برای پروژه هایی که داشتم 90 درصد سرمایه اولیه را داشتم و فقط 10 درصد را از بانک ها وام گرفتم.

از یک بانک دولتی هم 24 میلیارد و 500 میلیون تومان وام گرفتم و از سال 88 تا 90 حدود 12 میلیارد آن را بر اساس اقساط پرداخت کردم. اما بانک 60 میلیارد تومان سود و بهره و جریمه می خواهد. من سود را قبول دارم اما ربع مرکب و جریمه را قبول ندارم.

از بانک دولتی دیگری هم 8 میلیارد تومان وام گرفتم و تا امروز 9 میلیارد تومان پرداخت کردم اما امروز مدعی هستند باید 18 میلیارد تومان بدهید؟! واقعا باید بدهم. حتی از برخی نهادهای خاص به من زنگ زدند و گفتند در حق شما اجهاف شده است.

بنده 118 میلیارد تومان وام گرفتم که از این مبلغ 62 میلیارد تومان آن پرداخت شده و 56 میلیارد تومان پول بانک ها دست من است.
جامعه خبر
نظرات کاربران
نام:
ایمیل:
* نظر: