bazarnews

کد خبر: ۱۵۳۲۲
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۰۲ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۱:۵۸
مدیر روابط کار اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی هرمزگان میزان عیدی و پاداش کارگران را 16 میلیون و 243 هزار و 320 ریال اعلام کرد.
بازار نیوز - مدیر روابط کار اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی هرمزگان گفت: کارفرمایان مشمول قانون کار بخش خصوصی مکلفند به هر یک از کارگران خود به نسبت یک سال کارکرد معادل 60 روز آخرین مزد به عنوان عیدی و پاداش بپردازند.

وحیده شاهی یکشبنه در این خصوص افزود: مبلغ پرداختی از این بابت به هر یک از کارگران نباید از معادل 90 روز کمترین مزد روزانه 270 هزار و 722 ریال در سال 95 بیشتر باشد.

وی ادامه داد: مبلغ پرداختی به کارگرانی که کمتر از یک سال در کارگاه کار کرده اند باید به ماخذ 60 روز مزد به نسبت ایام کارکرد در سال محاسبه شود.

وی اضافه کرد : کمترین مبلغ عیدی و پاداش برای کارگران مشمول قانون کار در بخش های یاد شده برای یک سال کارکرد سال 95 مبلغ 16میلیون و 243 هزار و 320 ریال و بیشترین مبلغ 24 میلیون و 364 هزار و 980 ریال خواهد بود.

مدیر روابط کار اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی هرمزگان افزود: میزان عیدی و پاداش کارکنان مشمول قانون کار (کارگران) شاغل در دستگاه های دولتی همانند سایر کارکنان رسمی و پیمانی و قراداد معین و بر اساس ماده واحده قانون نحوه پرداخت عیدی به کارکنان دولت و دادنامه هیات عمومی دیوان عدالت اداری برابر مصوبه اعلامی دولت مبلغ 7 میلیون و 705 هزار ریال خواهد بود.

شاهی ابراز داشت: این شامل تمام وزارتخانه ها، سازمان ها، موسسات و شرکت های دولتی موضوع ماده (4) قانون محاسبات عمومی کشور از جمله شرکت های دولتی تابعه سازمان گسترش نوسازی صنایع ایران و شرکت های دولتی تابعه و سازمان صنایع ملی ایران و شرکت های دولتی تابعه، شرکت ملی گاز،شرکت پتروشیمی، بانک ها، شهرداری ها و موسساتی است که تمام یا قسمتی از بودجه آن ها از بودجه عمومی تامین می شود.
ایرنا
خبرهای مرتبط
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۹:۰۳ - ۱۳۹۵/۱۲/۰۲
0
0
اقای ربیعی یک ماه قبل گفتند بودجه لازم جهت پر داخت عیدی بازنشستگان تامین اجتماعی فراهم شده ولیکن مثل اینکه یک اقا زاده ان را خورده جون تا الان خبری از ان نیست
نظرات کاربران
نام:
ایمیل:
* نظر: