bazarnews

کد خبر: ۱۶۰۲۳
تاریخ انتشار: ۱۲ اسفند ۱۳۹۵ - ۰۴:۰۰
براساس نظرسنجی شبکه خبری سی ان ان، حدود 70 درصد از مردم آمریکا گفته‌اند که نطق سه شنبه شب دونالد ترامپ رییس جمهوری خطاب به کنگره آمریکا، آنها را نسبت به آینده و مسیری که این کشور در پیش دارد، امیدوارتر کرده است.
بازار نیوز - شبکه خبری سی ان ان روز چهارشنبه با انتشار نتایج نظرسنجی تازه ای که پس از نطق سه شنبه شب ترامپ خطاب به کنگره آمریکا انجام داده، نوشته است که بطور میانگین از هر 10 نفر 7 نفر در مجموع سخنان سه شنبه شب رییس جمهور خود را مثبت و امیدوار کننده خوانده اند و همین درصد گفته اند که کشورشان تحت رهبری ترامپ مسیر درستی را در پیش دارد.

72 در صد از مردم این کشور بدنبال این سخنرانی خوش بینی بیشتری نسبت به آینده اقتصادی کشورشان ابراز و 70 درصد سیاست های مطرح شده ترامپ در رابطه با تروریسم، 64 درصد حرف های او درباره مالیات ها، 62 درصد وعده های مهاجرتی و 61 درصد حرف هایی را که در رابطه با بیمه های درمانی در این کشور زده است را امیدوار کننده و مثبت ارزیابی کرده‌اند.
شبکه خبری سی ان ان این نظر سنجی را سه شنبه شب و درپایان سخنرانی ترامپ در میان 506 نفر از رای دهندگان آمریکایی که گفته بودند ترجیح می دهند پس از شنیدن سخنرانی او درباره آن اظهار نظر کنند انجام داده است.
ایرنا
خبرهای مرتبط
نظرات کاربران
نام:
ایمیل:
* نظر: