bazarnews

کد خبر: ۱۶۳۶۵
تاریخ انتشار: ۱۷ اسفند ۱۳۹۵ - ۰۹:۵۶
سامانه سهام عدالت (www.samanese.ir) امروز با حضور مقامات ارشد دولتی و وزارت اقتصاد رونمایی و از هفته آینده کار آزادسازی سهام عدالت آغاز خواهد شد.
بازار نیوز - سامانه سهام  عدالت تا ساعتی دیگر از سوی مقامات ارشد دولتی و مسئولان وزارت امور اقتصادی و دارایی رونمایی خواهد شد. این سامانه به آدرس (www.samanese.ir) از امروز فعال و امکان دریافت صورتحاسب سهام عدالت برای دارندگان برگه های سهام فراهم می شود.

طبق آنچه که پیش از این ازسوی مسئولان سازمان خصوصی سازی اعلام شده، سامانه تلفنی پاسخگویی به مشمولین سهام عدالت به شماره ۸۳۳۳۸ نیز به منظور خدمات رسانی به دارندگان برگه های سهام عدالت فعال خواهد شد.

میرعلی اشرف عبدالله پوری حسینی؛ معاون وزیر اقتصاد نیز در اینباره بیان داشت: برای ۴۹ میلیون و ۲۲۶ هزار و ۱۹۳ نفر صورتحساب سهام عدالت تهیه شده و به آنان اعلام می‌شود چقدر سود به سهام آنان تعلق می‌گیرد.

رییس سازمان خصوی سازی افزود: با ارائه این صورتحساب سهامداران متوجه می‌شوند چه میزان از سهام آنها از محل سود سهام آزاد شده و به آنها تعلق می‌گیرد. 

وی گفت: با توجه به زمان برگزاری مجامع عمومی شرکت‌ها سود سهام از انتهای تیر تا اسفند سال ۹۶ محاسبه و سازمان خصوصی سازی میان مشمولان سهام عدالت توزیع می‌کند.  
ایبنا
خبرهای مرتبط
نظرات کاربران
نام:
ایمیل:
* نظر: