bazarnews

کد خبر: ۱۷۰۲۸
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۲۷ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۰:۲۵
در حالی مدیرعامل شرکت فرودگاه‌ها مدعی ارائه خدمات مناسب به مردم در فرودگاه‌ها همزمان با ایام نوروز ۹۶ شده که در فرودگاه آبادان خطر هر لحظه در کمین مسافران است.
بازار نیوز - مدیرعامل شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی ایران چهارشنبه‌ی گذشته از ارتقای خدمات‌رسانی به مردم در فرودگاه‌ها به ویژه در ایام نوروز خبر داد و گفت:  در نوروز  96 در نشست و برخاست ‌ها شاهد رشد 15 درصدی و در پذیرش مسافر نیز 17 تا 19 درصد رشد را شاهد خواهیم بود.
 
وی ادامه داد: زیباسازی، توسعه فضای سبز، توسعه روشنایی معابر از جمله برنامه‌هایی بوده که امسال در فرودگاه‌های کشور اجرا شده است.
 
وی بیان کرد:‌امسال فضای ترمینالی در فرودگاه‌ها افزایش یافته تا مردم با تسهیلات بهتری از فرودگاه‌ها استفاده کنند. در توسعه تجهیزات فرودگاهی  نیز  4200 چرخ دستی، 1500 ست صندلی و 630 ست کانتر  و ترازو به فرودگاه‌های کشور اضافه شده است.
 
این در حالی است که در فرودگاه آبادان به‌عنوان "مشتی از خروار" وضعیت موجود چندان برای مردم مناسب به نظر نمی‌رسد. در تصاویری که یکی از مخاطبان تسنیم ارسال کرده دیده می‌شود سقف سالن این فرودگاه در دست تعمیر است و هر لحظه احتمال وقوع حادثه‌ای تلخ برای مسافران نگون‌بخت وجود دارد.
 
همانگونه که در تصاویر زیر مشاهده می‌شود سقف سالن فرودگاه آبادان در حال تعمیر بوده و  سقف مملو از کابل‌های آویزانی است که اصول ایمنی برای محافظت از مسافران در این تعمیر و بازسازی رعایت نشده است.
تسنیم
 
خطر در کمین مسافران فرودگاه آبادان + تصاویر
خطر در کمین مسافران فرودگاه آبادان + تصاویر
خطر در کمین مسافران فرودگاه آبادان + تصاویر
خطر در کمین مسافران فرودگاه آبادان + تصاویر 
خبرهای مرتبط
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
United States
|
۱۳:۱۹ - ۱۳۹۵/۱۲/۲۷
0
0
حتا فقیرترین شهر کشور آفریقا همچین فرودکاهی ندارد. بابا ما تو این ۳۸ سال خیلی پیشرفت کردیم
نظرات کاربران
نام:
ایمیل:
* نظر: