bazarnews

کد خبر: ۱۷۳۱۲
تاریخ انتشار: ۰۲ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۶:۲۶
بیژن نامدار زنگنه، وزیر نفت جمهوری اسلامی ایران روز چهارشنبه در حاشیه سفر رئیس جمهوری به خراسان جنوبی از تاسیسات ذخیره فراورده های نفتی حاشیه شهر بیرجند مرکز این استان بازدید کرد.
بازار نیوز - در این بازدید فرهاد فلاحتی نماینده مردم شهرستان های زیرکوه و قاینات و تعدادی از مدیران و کارشناسان شرکت پخش فرآورده های نفتی و شرکت گاز خراسان جنوبی حضور داشتند. 

مدیرعامل شرکت پخش فرآورده های نفتی استان در بازدید وزیر نفت از تاسیسات یاد شده ، افزود: مخازن نفت بیرجند مجهز به سیستم استاندارد روز جهانی است و سیستم ایمنی کامل در این طرح پیش بینی شده است. 

به گفته علی اصغر اصغری، ظرفیت مخازن نفت استان 100 میلیون لیتر است که با صرف 350 میلیارد ریال سرمایه گذار ی احداث شده است. 

وی با بیان اینکه عملیات اجرایی طرح یادشده از سال 1392 آغاز شده، گفت: مساحت مخازن نفتی استان 25 هکتار است. 

وی ذخیره سازی آب آتش نشانی به ظرفیت 12میلیون لیتر، 20سکوی تخلیه و بارگیری، 11هزار متر مربع پارکینگ نفتکش ها و 500 متر مربع استراحتگاه رانندگان را از دیگر مشخصات فنی این طرح ذکر کرد. 

در سفر روز چهارشنبه رئیس جمهوری به خراسان جنوبی 16طرح عمرانی و تولیدی با اعتبار بیش از هشت هزار میلیارد ریال در حوزه های مختلف زیربنایی به بهره برداری می رسد که افتتاح تاسیسات انبار نفت بیرجند یکی از این طرح هاست. 
ایرنا
خبرهای مرتبط
نظرات کاربران
نام:
ایمیل:
* نظر: