bazarnews

کد خبر: ۱۸۰۰۳
تاریخ انتشار: ۱۵ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۸:۵۱
اداره کل مدیریت بحران استانداری خوزستان سه شنبه اعلام کرد: اداره کل هواشناسی خوزستان در خصوص وزش بادهای قابل ملاحظه نسبتا شدید در مناطق جنوبی کشور عراق و فعال شدن کانون های گرد وخاک اخطاریه صادر کرده است.
بازار نیوز - بر این اساس در مناطق غرب ،جنوب غرب،و تا حدودی مرکز استان از اواسط وقت روز سه شنبه 15/01/96 کاهش دید افقی دور از انتظار نیست .

بر اساس این اطلاعیه اعضای شورای هماهنگی مدیریت بحران شهرستـان باید نسبت به اتخاذ تمهیدات لازم اعم از برقراری کشیک شبانه روزی و آماده باش دستگاه های مرتبط مراکزبهداشتی و درمانی، بازدید و بررسی پست ها و خطوط انتقال برق، بازدید و بررسی تاسیسات دفع فاضلاب و شبکه های آبرسانی، نظارت بر سیل بندها و راه ها، اطلاع رسانی به شهروندان به ویژه بیماران، کودکان، سالمندان، مسافران، کشاورزان، دامداران، صیادان و افراد ساکن در معرض خطر و مناطق با احتمال وقوع تنـدباد و طوفان گرد و غبار برای رعایت نکات ایمنی و بهداشـتی اقدام کنند.

امیدیه با 29.5 و دهدز با 5.6 درجه سانتیگراد به ترتیب گرمترین و سردترین نقاط خوزستان گزارش شده و تغییرات دمایی هوای اهواز نیز بین 27 و 15 درجه سانتیگراد در نوسان است.
ایرنا
خبرهای مرتبط
نظرات کاربران
نام:
ایمیل:
* نظر: